Valasztas

Blogs » Blog - Wilmaa » Valasztas
2018. 04. 02. 14:38 | Appeared: 1007x
Tetelezzuk fel van egy csaladod, regota. Gyerekekkel, jo kapcsolattal, jol mukodtok benne, a szex is okes. Idili mondhatnam.
De mar regota munkodtok igy, es masra is vagytok, vagyis az egyik fel jobban, a masik belemegy.
Legyen nyitottabb az eletetek, beengedtek az intim teretetekbe mast is, mashogy, egyutt, kulon.
Vajon hol van az a hatarpont amit nem lephet at a masik?
Meddig mehet el az egyik fel ebben?
Ti mit toleralnatok es mit nem?
Mit tehet az egyik ha a masik atlepi a hatarpontot?

Sokat gondolkodtam ezen a teman. Vajon en mit tennek ha egy ilyen helyzet felmerulne? Egyaltalan tehetek valamit?

Comments (75)


#282347 | 2018. 04. 03. 08:12
Igen ezert is vitattam meg veletek.
Hatha kapok meg erveket ellene vagy mellette. Ezert is jo ha olyan kerdesed van amire meg nincs valaszod.
Deleted user
#282343 | 2018. 04. 03. 08:00
Ne mássz bele nyitott (?) házasságba harmadiknak.

Előbb utóbb több problémát fog szülni a belépésed, mint örömet.
Ez szinte borítékolható.
Wilmaa Deleted user
#282342 | 2018. 04. 03. 07:57
Jó döntés.
#282341 | 2018. 04. 03. 06:22
Venusz
Nem. Mar megvan a dontes.
Nem jatszok a tuzzel. Nem akarnek megegni!
Deleted user
#282339 | 2018. 04. 03. 00:28
Szerintem menj bele nyugodtan. És ha esetleg érzelmi kötelék alakulna ki és ez gondot okozna a párnák, annak elrendezését nyugodtan bízd rájuk. :)
#282262 | 2018. 04. 02. 19:41
Ennyi :)(Sa)
Wilmaa Deleted user
#282260 | 2018. 04. 02. 19:39
Végig olvastam.
Tömören, én semmit sem tolerálnék.
A tutit meg csak és kizárólag Te tudhatod, a Te fejed, a Te érzéseid, stb...... abba pedig rajtad kívül senki nem kompetens, és senki nem lát bele.
#282259 | 2018. 04. 02. 19:36
Nem provokaltam. Nem szokasom.
De oksa elkerem tole ha adja.

Azert kerdezek meg en sem tudom. Ha tudnam a jo valaszt nem kerdeznem meg.
#282257 | 2018. 04. 02. 19:00
De most tényleg, ez komoly? Egy ilyen kérdéssel , anélkül, hogy tudnám a jó választ, elő sem jönnék. Másnak kellene eldönteni , hogy mi a jó megoldás? :O Ilyen bloggal csak provokálni lehet, vagy a fingot fűrészelni, na ez sikerült :D (Sa)
Wilmaa Deleted user
#282256 | 2018. 04. 02. 18:56
kérd meg Hick tagtársat, hogy vagy hozza vissza a privátból, vagy levélben foglalja össze Neked :DDDDDDDDDDDDDDD
#282253 | 2018. 04. 02. 18:53
Dilemaztam ...
Nem voltam meg harmadik es hat felmerult egy csomo kerdesem.
Tobb szem tobbet lat alapon gondoltam megkerdem.
Leven azt a bolgot mar nem latom amire utaltok. Igy atolvasni sem tudom. :-(
Deleted user
#282252 | 2018. 04. 02. 18:50
Yesss.
Ez a provoizé.. Ez nejem is beugrott.
De elég izzadtságszagura sikerült.
Wilmaa Deleted user
#282250 | 2018. 04. 02. 18:46
1: nyugodt lehetsz
2: tuti
3: mert azt mondom. azaz sehonnan. én is csak úgy irtam, mert már feladtam a dolgot.

leiratkoztam, mert a fejfájás nem éri meg. és egyre inkább provokáció ize van a blognak. bár az értelmét nem látom még
Wilmaa Deleted user
#282248 | 2018. 04. 02. 18:40
kérdeznék valamit. megérjük mi a holnapi napfelkeltét? :)
Deleted user
#282247 | 2018. 04. 02. 18:39
Ha nem tévedek, egy hete lett ez, szinte minden oldalról kivesézve.
Ahogy értelmeztem, idw felnőttek regisztrálnak. A felnőtt nem csak azt jelenti, hogy elmúlt 18.és mehet szavazni.
Azt is jelenti, hogy önálló gondolatokkal akarattal rendelkezik, és döntésképes! Azaz nincsen gyámság alá helyezve. @Wilmaa! Mit vársz? Az itteni ragok mondják mwg, hogy mit tegyél? Hogy utána neked is legyen kit okolni? A saját döntésedért neked kell odaállni. Nwm tolhatod rá senkire.
Ha akarod tedd.
Ha akarod ne tedd.
De ez itt gumicsont.
Fingfűrészt tudok jutányos áron.
Wilmaa Deleted user
#282245 | 2018. 04. 02. 18:34
Ahogy írtam: egyéni.
Ami nálunk működik, lehet másnál nem. Semmire sincs garancia.

De ahogy más is írta: ha kétségeid vannak, akkor inkább hagyd. Bár ha rám hallgatsz, felőlem azt csinálsz, amit akarsz. Úgyis mindenki azt csinál.
#282243 | 2018. 04. 02. 18:29
Tehat ha ilyen a kapcsolat akkor nyugodt lehetek ?
Tuti nem rombolnek szet semkit sem ?
De ezt elore honnan tudjam ?
Deleted user
#282242 | 2018. 04. 02. 18:27
Egyéni megközelités:

a mi esetünkben az elejétől bevallottan vannak érzelmek, család, de mindketten tudjuk: nem rombolunk szét semmit sem.
Wilmaa Deleted user
#282240 | 2018. 04. 02. 18:12
Akkor sose legyél egoista!
#282239 | 2018. 04. 02. 18:11
Asszem igazat kellene adnom Borzasnak.
Ez a jatek csak akkor jo ha a felek tudatosan es a hatatokat betartva felnotkent jatszak.

Ha mar felmerul egy reszrol is a stop, akkor azt illene tiszteletbe tartani.
Nem tovabb rontani a kialakult helyzeten holmi ego miatt, hanem inkabb kihatralni belole.
#282238 | 2018. 04. 02. 17:46
Túltoljátok már (Sa)
Deleted user
#282237 | 2018. 04. 02. 17:46
Elnézést, nem olvastam végig mindenkit, és csak tömören, egy sablonos mondattal reagálnék, mivel minden helyzet egyéni.

Felnőttjátékot csak felnőtteknek ajánlott játszani.
Deleted user
#282236 | 2018. 04. 02. 17:42
Feltétlenül kell neked ez a játék azzal a pasival? Minden áron?
Kihagyhatatlan?
Deleted user
#282235 | 2018. 04. 02. 17:40
"De mit tehetek ha ez kialakul?
Mennyire erdemes korrektnek lenni?
Vagy eppen nem annak?"

és a többi kérdés, amit a blogban feltettél, Wilma.

miért tetted fel nekünk?
azt várod, hogy mi adjuk a szádba a szót?
azaz tőlünk várod az össznépi áment a dologra?

41 éves vagy. tudnod kéne már dönteni

és a válasz a blogbéli utolsó kérdésre: igen, tehetsz. döntesz, egyedül és felelősen.
#282234 | 2018. 04. 02. 17:27
Erre nem tudok valaszolni. Nem tudom h melyik fel volt a nyitott kapcsolat elinditoja es melyik fel az aki csak a masik miatt "akarja"
#282233 | 2018. 04. 02. 17:20
szeretem az együtt akarnikat
persze, a tiétek az igazi együttakarjuk (ezt vegyük axiómának)
de szerinted másoknál mindig együtt az az együtt?
meg "meri" mondani a másik, hogy talán mégse?
nem a józan belátás "akartatja" vele sokszor, hogy kisebb rosszként ezt az együttet válassza?
hányszor látni a nagy csikorgó akarást az egyik félen az ilyen "együtt"kereséseknél?
(és ha annyi millióm lenne, ahányszor egy engem harmadiknak megkereső pár ffi tagja később írt, hogy már szingli, nem működött ez a harmadikat bevonunk, szétmentünk rajta, akkor azt írnám most: bloglakók, találkozunk Hawaii-on, mindenki a vendégem!)
#282232 | 2018. 04. 02. 17:19
Hat nem jutottam elorebb, ebben a kerdesben.
#282231 | 2018. 04. 02. 17:17
Nekem semmennyit sem ér :) (Sa)
#282230 | 2018. 04. 02. 17:16
félrement, de nem ér annyit, köszi :)
Wilmaa Deleted user
#282229 | 2018. 04. 02. 17:15
Akkor úgy mondom a feleség ne érezze azt hogy elveszed. Ha otthon van a családdal van. Ott hagyd békén
#282227 | 2018. 04. 02. 17:12
Elvenni ?
De ha erzelmileg o az aki belement akkor vajon nem o akar e engem?
A jatek nem a hatarfeszegetesrol szol ?
Wilmaa Deleted user
#282226 | 2018. 04. 02. 17:06
Ha a játék része lesz akkor Te tudd hogy hol a határ és ne akard elvenni, kisajátítani
#282224 | 2018. 04. 02. 17:03
Hicks miert ne lehetne az a jatek resze ?
#282223 | 2018. 04. 02. 17:02
Neked is csak azt irhatom amit Aranynak.
Ne en adjam a szadba a szot!

De mit tehetek ha ez kialakul?
Mennyire erdemes korrektnek lenni?
Vagy eppen nem annak?
#282222 | 2018. 04. 02. 17:02
Olvasd el az adatlapunkat, ott ez le van írva, igen, ha ezt együtt akarjuk, miért ne. Ha csak egyikünk akarná, fel sem merülne. Illetve az is lehet opció, ha .... Miként belépni, miért belépni? (Sa)
Wilmaa Deleted user
#282221 | 2018. 04. 02. 17:00
Akkor ne nagyon mondogasd majd neki hogy szereted nehogy elhigyje
#282220 | 2018. 04. 02. 16:59
Arany - azt szeretnem amit tenylegesen gondolsz. Ne en adjam a szadba mert az nem lesz valos.

Hicks - miert lennenek erzelmeim a pasi fele? Ok jo a szex de ennyi reszemrol, es ha mar jo akkor kihasznalom.
Gyulolet? Inkabb magat gyulolje.
#282218 | 2018. 04. 02. 16:58
Bocs,(Sa)
#282217 | 2018. 04. 02. 16:58
Ott a jó válasz, írd meg mit szeretnél hallani és máris lesz aki ezt neked leírja :)
Deleted user
#282215 | 2018. 04. 02. 16:53
És mit csinálsz ha érzelmek lesznek? Pláne ha viszonzott?
És ha a feleség joggal érzi azt hogy elveszed tőle?
Ne feledd ha a férjet miattad a feleség kirakja borzalmasan gyűlölni fog ha elmúlik a rózsaszín köd
#282214 | 2018. 04. 02. 16:51
szívesen segítenék esetleg úgy, hogy megírod nekem privátban, mit szeretnél olvasni/hallani, és akkor én azt szóról szóra megírom itt
és az jó lesz
#282213 | 2018. 04. 02. 16:49
Pontosan! Abszolute nem jogosan vadol majd.
Nem fegyverkezem csak hat miert kellene magamra vennem egy ilyen dolgot.
En nem fogok erzelmileg benne lenni, de a pasi amugy is regi kedvencem volt. Es mar szex is volt anno.
Akkor miert ne lehetne folytatni ott ahol abba maradt ?
#282212 | 2018. 04. 02. 16:43
Na ezt jo olvasni. Mivel szerintem inkabb a par a felelos ha nem mertek fel jol az erejuket. Sot a pasi miert nem lep ha erzi h baj van es mar szolt neki a feleseg.

Amugy miert ne tudnek? Nem en lettem erzelmileg konfrontalodva? Nem en lennek aki barmi rosszat csinalt.
#282211 | 2018. 04. 02. 16:41
De, téged fog okolni... az más kérdés, hogy nem jogosan, az is más kérdés, hogy te ezt tudod, az pedig a harmadik kérdés, hogy ha megteheted (társaság, barátság, munkahely nem szól bele), akkor szarni fogsz rá. Kérdés, hogy egy esetleges ilyen helyzetet a pasi hogy fog kezelni. De erre, ahogy elnézlek, majd akkor fogsz gondolni, ha ott leszel.
Viszont most azt érzem, hogy megkérdeztél valamit, aztán a reakciók után elkezdted felszívni magad, hogy "de ez amúgy sem az én ügyem..."
Mintha az óvó és figyelmeztető hozzászólások pontosan az ellenkező hatást váltották volna ki nálad... fegyverkezel.
Szóval én kiléptem belőle. Sok sikert.
#282210 | 2018. 04. 02. 16:39
Nem gondolom, hogy te leszel a felelős nem is ezt írtam. :-)
A kérdésem átfogalmazom. Tükörbe tudsz majd nézni, ha téged okolnak miatta?
Sőt, én senki felett ezért pálcát nem török félre értés ne essen, gyanítom pasekot sem a felesége üti, hogy menjen hozzád. Ez az ő/ők és nem utolsó sorban a te döntésed lesz.
De, ha felteszed itt ezt kérdésként akkor azért szerintem benned is fogalmazódtak meg dillemák. Vagy tévedek?
#282209 | 2018. 04. 02. 16:39
De hat beleegyezet na!
Miert kellene?
Meg mi az h leallni?
Mivel?
#282208 | 2018. 04. 02. 16:39
láttál már ilyet, tudsz olyanról,ahol ez működött?
ahol le lehetett állítani a másik felet?
max, titokban folytatódott...

de lécciléccilécci nyugtass meg, hogy az én tapasztalataim a baromi egyoldalúak
Wilmaa Deleted user
#282207 | 2018. 04. 02. 16:36
Kérdés az ha a feleség bár rábólintott de kezdi veszélyesnek látni a játékotokat és erre figyelmeztet mindkettőtöket akkor képes lennél leállni?
#282205 | 2018. 04. 02. 16:33
Virgin - a lelkiismeret hulyeseg nem a te hibad volt!
#282204 | 2018. 04. 02. 16:33
En csak azt tudom h mukodik a hazassaguk. A feleseg rabolintott a dologra.

Pi - miert en lennek erte a felelos? Akkor ha szetmegy megsem volt kerek, tuti valamit a feleseg csinalt rosszul.

Dezz - ne engem okoljon ha a ferj engem valaszt. Valszeg jobb vagyok valamibe ha igy tortenik majd. Miert ne jatszhatnek ha kavzi engedelyem van ra!?
#282202 | 2018. 04. 02. 16:25
Csak Pi bocsi! De igen a te mondásod is állja a nő a majd a másik nő szemét szeretné esetlegesen kivájni elsősorban nem a saját férje szemét, mert utána még ápolhatná is! :-) Pi
Deleted user
#282201 | 2018. 04. 02. 16:24
három válásban voltam én az "ok". idézőjelben persze, mert a házasságok már előttem sem voltak jók, de együttéltek. én kellettem hozzá, mint valami katalizátor, hogy a pasik kilépjenek a házasságból.

a házasságok elromlásában nem én voltam a hunyó. de a koporsószöget mindbe én vertem bele.

a lelkiismeretfurdalás, főleg amikor esztembe jutnak a gyerekek, nem kellemes dolog

és minden hibámért egyszer majd nekem is fizetnem kell
#282200 | 2018. 04. 02. 16:23
Nem azt mondtam, hogy a te felelősséged.
Azt mondtam, hogy a nő téged fog felelőssé tenni.
Nagyon nem ugyanaz.
SaPi kérdése is jó... függetlenül attól, hogy te is csak játszani akarsz a pasassal.
#282199 | 2018. 04. 02. 16:21
Szerintem addíg OK, amíg az érzelmek nem sérülnek.
#282198 | 2018. 04. 02. 16:21
Nem én voltam a harmadik, és soha nem lennék harmadik. A kérdés az, hogy neked bele fér-e az, hogy esetleg egy x éve tartó ( nem feltétlen jól működő) házasságot szétzilálsz. Az hogy a pasek mit mond? Hát lehet csak a bugyidba szeretne bejutni, ha biztos vagy benne akkor vágj bele, de csak akkor! :-) Pi
#282197 | 2018. 04. 02. 16:20
Nem tudom ki nyitott. De egyertelmu h a pasinak igenye lenne masra is.

Dezz miert az en felelossegem ha a par ferfi tagja erzelmileg konfrotalodik ???
#282196 | 2018. 04. 02. 16:18
Menekuljek ?
De hat ha behivtak engem mint harmadik kvazi engedce van es mind a ket fel rabolintott akkor miert tennem meg?
Ha nekem jo a pasi es tetszik, ahogy oda van ertem ?
Honnan tudhatnam elore h meginod?
Es miert lepnek ki ha nekem jo?
Ha szetmegy a par az en dolgom lenne?
Nekem a pasi kell szexre jatekra.
#282195 | 2018. 04. 02. 16:18
hát, sajnos én bírok/tam olyan lenni, aki jódolgában hülyeségeket csinál
(foghatom persze adrenalinra és társaira, de minek?)
#282194 | 2018. 04. 02. 16:17
Egyetértek Aranyliliommal. Hozzátéve, hogy a rossz hír hozóját szokták lelőni.
Ha nem jön össze és balhé lesz, téged ugyanúgy felelőssé tesz a feleség, mint a férjét. Komoly intelligencia kell ahhoz, hogy ne így legyen.
Egyébként ki kezdeményezte a nyitást?
Deleted user
#282193 | 2018. 04. 02. 16:15
én csak azon gondolkozom, ha egy családban minden olyan oké, ahogy irtad, és még a szex is az, akkor minek kell bele egy harmadik?

de azt lehetőleg ne vegyétek elő, hogy szinesiteni, mert nem fogom megérteni érzelmileg. ha én szeretek valakit és jó vele a szex, akkor abba senki má szine nem hiányzik
#282192 | 2018. 04. 02. 16:14
mintha valami újabb extrém sport kipróbálásán dilemmáznál...

ha kicsi kételyed van, hogy a ffi nem lenne elég erős a családját választani - menekülj
ha kicsi dilemmád van, hogy ha "veszélyesre" fordulna, nem lenne elég erőd határozottan, végérvényesen és elvágólag szakítani - menekülj
ha te vagy/lennél az első mellékvágánya a párnak - menekülj

nem, nem gondolom, hogy egy harmadik baszná szét egy pár életét
de ettől függetlenül ne én (te) legyek aki a koporsószöget beveri

persze, csak reszelgetem a körmöm, és kicsit túl hangosan dünnyögök hozzá...
Wilmaa Deleted user
#282191 | 2018. 04. 02. 16:13
De biztos ami biztos bizonygasd mindenfelé. Akár beleszőheted tündérmesébe is
#282190 | 2018. 04. 02. 16:09
Vegulis igazad van ...
Miert lenne az enyem ?
Wilmaa Deleted user
#282189 | 2018. 04. 02. 16:07
Az nem a Te gondod. Te nem lehetsz felelős semmiért!
#282188 | 2018. 04. 02. 16:03
Gondolod?
Vegulis hol tehetek majd rola ha erzelmileg kotodik majd hozzam a pasas?
Az nem az en dolog...
Wilmaa Deleted user
#282186 | 2018. 04. 02. 15:58
Ne dilemmázz. Sz@rd le a családot. Ha szétmegy akkor rázz le minden felelősséget, Te csak áldozat lehetsz. Sajátítsd ki mégjobban
#282185 | 2018. 04. 02. 15:50
Igen. De dilemazok emiatt. Vajon eleg eros e a par h ezt tulelje. Vagy ne is tordjek vele. Csak kapjam el a pasik es kesz ha mar engedve van neki. Es ne erdekeljen h van e csalad gyerek.
De ha a szex engedve van akkor vegulis miert ne hasznaljam e ki ?
#282182 | 2018. 04. 02. 15:25
Te lennél a harmadik?
#282179 | 2018. 04. 02. 15:15
Nem. Pontosabban nem feltétlen.
Ezért mondtam, hogy megbeszélés kérdése.
De igen fontos, hogy ki adja a nagyobb árat a kompromisszumért.
Általában akinek már van valakije (mondjuk itt megint felmerül a bizalom kérdése), akarja jobban. Viszont igen sokszor ez a fél akad ki jobban, amikor a másiknak is működni kezd a dolog.
Ha az egyik fél csak a kapcsolat fennmaradása kedvéért megy bele, az a legrosszabb felállás.
Ha én vagyok a kevésbé érdeklődő, akkor is belemennék, megállapítva a határokat, majd komoly erőfeszítéseket tennék aziránt, hogy megmutassam a másiknak, hogy ez működik, nekem is meglett a saját külső életem, kapcsolatom, "van kivel dugnom"
Ekkor mutatkozik meg a dolog valódi képe... és itt jön a valódi konszenzus.

Két érzés egyensúlya kell. Az egyik a szeretet, család, biztonság érzése. A másik a kielégületlenség érzése. Ebbe beletartozik a szexuális, az érintési, a mentális kielégületlenség. A kielégületlenség rombol. Ha kezdi elérni azt a szintet a rombolás, hogy a való életed, a gyerekeiddel való kapcsolatod is érintetté válik, akkor ki kell elégülnöd. Ami viszont lelkiismertfurdalást okoz.
Ezek egyensúlyát, ciklikusságát kell megtalálnod.
#282178 | 2018. 04. 02. 15:15
Tudom. Vegig olvastam. Es azert gondolkodtam el ezen.
Lehetosegem lenne egy hasonlo kapcsolatba belepni.
Deleted user
#282177 | 2018. 04. 02. 15:12
nem is régen volt egy hasonló témájú blog, csak azt a férfi irta
#282170 | 2018. 04. 02. 14:55
Mennyire kell erosnek lenni egy ilyen nyitashoz ?
Mi motivalta azt aki ezt meglepte ?
#282168 | 2018. 04. 02. 14:54
Szoval azt mondod h Xev hazassagot dobjon el az ember ?
Deleted user
#282167 | 2018. 04. 02. 14:54
A legutolsó kapcsolatom ezért ment szét. Csak el.életben, online jött a harmadik. Az ex bizonygatta hogy neki nem kell a bonyodalom. Aztán jött a menjünk külön. Persze attól másutt működhet.
#282165 | 2018. 04. 02. 14:52
Először a határok megállapítása... és onnan már csak a bizalom működhet.
Amennyiben az egyik átlépi a határt és szól, akkor újabb megbeszélés, új határokkal, vagy befejezéssel.
Amennyiben átlépi és nem szól... amíg nem derül ki, addig nyugi... ha kiderül, akkor jó eséllyel vége.

Ennyit tehetsz. Elfogadod és éled ezt az új helyzetet, vagy felrúgsz mindent és elmész/elküldöd. Minden más csak kínlódás.