Gyerek es BDSM

Blogs » Blog - Wilmaa » Gyerek es BDSM
2018. 02. 16. 16:36 | Appeared: 861x
Ma megkaptam h akinek gyereke van az nem vetemedhet ilyenre. Mert hogy mutat peldat majd? Az a sok eroszak benne! Csupa rossz es elitelendo dolog.
Hiba erveltem h a szexualis(vagy nem) eletemhez a gyerekekhez semmi koze, nem latjak-halljak, nem az orruk elott tortenik! De megis azt az idot miert nem a gyerekekkel toltom. Nem figyelek rajuk.
Kerdem en mi koze a kettonek egymashoz? Miert ne lehetne parhuzamosan csinalni kettot? Miert ne lehetnek ettol meg peldas csaladanya? Miert ne nevelhetnem a gyerekeket jol?
Nem ertettem...

Comments (45)


Deleted user
#273738 | 2018. 02. 17. 16:22
Az előítéletet sem megérteni, sem követni nem érdemes, gondolkodni rajta pedig végképp nem - esetleg a következtetést levonni, hogy a korlátolt illetőt érdemes kipöckölni az életedből, de ezt meg a TE döntésed.

Amit még nem olvastam itt: a figyelem MINŐSÉGE
A gyereknek kell a figyelem, ez igaz. Ám van, hogy napi 10 órában sem kapja meg (főzőcskézés közben a gyerekre sem pillantva szórakozottan "aham, mondd csak, figyelek... mi, mi volt a kérdés?"), és van, hogy napi 1 óra is elég (szembenézős teljesen 100%-osan ráfigyelős), ami után a gyerek mondja azt, hogy most elmegy a szobájába egyedül játszani kicsit (mert elég volt). Nyilván ez utóbbi olyan ritka, hogy sokaknak elképzelhetetlen :(
#273607 | 2018. 02. 17. 09:47
Koszonom a velemenyekekt
#273584 | 2018. 02. 17. 07:25
Az exférjem annó alap dolgokban benne volt. Szerette is bennem, hogy vadóc vagyok, ahogy ő fogalmazott. Bár neki fogalma nem volt róla, hogy mennyire. Aztán megszületett a fiunk, és onnantól már semmi. Mert hát egy anya miért vágyik ilyenre, ezt ki kellett volna nőni. Engem a vanilla nem hoz lázba. Extra nélkül nem volt kedvem szexelni. Néha odadugtam a farom, ha már nagyon feszült volt, de nem élveztem. A végén már nem volt szexuális életünk. Az utolsó fél évben egyszer szexeltünk. Nem csodálom, hogy megcsalt. De pont ez a hozzáállás vezetett idáig.

Most, hogy BB van, nem pakolom el mindig a gyereket otthonról. Sőt, egyre több időt töltünk hármasban. Igaz, meg kell várni, amíg elalszik, de utána csinálhatunk bármit, amire vágyunk. Ezt a gyereknek nem kell látnia. Ahogy azt sem látta soha, ha az apjával maszatoltunk. Nem értem, mi a különbség.
Deleted user
#273566 | 2018. 02. 16. 21:31
Van az a nagyon benézett elvárás, hogy a gyerek megérkezésével el kell veszíteni az identitást, mert csak akkor jó szülő a szülő. Hogy ez az áldozat, ami nem is áldozat, hanem A ÉLET rendje. Aztán megy a pislogás, hogy az elnyomott dolgok feszítenek, és a gyerek megkapja az "akadály" státuszt. Innentől pedig a gyerek szépen megtanulja felvenni és kezelni azt a csendes agressziót, ami ha nem is minden pillanatban, de átszűrődik. Vagy mellőzést. Esetleg nyílt vagy burkolt hibáztatást. Mindössze azért, mert a kedves szülő nem volt elég bátor önmaga maradni, és talán rá sem jön soha, hogy nem a jó árat fizette meg a révésznek.
Deleted user
#273562 | 2018. 02. 16. 20:46
Ezzz....Ááá
Agyatlan előítéletes barmok!
Mert ha olyanok szaporodnak akik...mindegy is...

A felvilágosításnál már el van rontva minden...
Gólya hozza a gyereket...
Gólya...Ez a nem normális!!!
Deleted user
#273561 | 2018. 02. 16. 20:38
Nem ránk mondták, nem voltunk nyilvánosság előtt, olvasgatni szoktunk a témában, és amikor ez vélemény került elénk akkor írtam először véleményt, nem csak a BDSM témában hanem családról, gyerekről. Akkor jött az ötlet, hogy valamit megmutatunk magunkból képekben is, ne csak levegő legyen, és ne csak a negatív oldal látszódjon.
Deleted user
#273560 | 2018. 02. 16. 20:27
Ezt rátok mondták valahol?
Deleted user
#273559 | 2018. 02. 16. 20:26
Megtaláltam az eredeti szöveget, amiről lentebb beszéltem.

""En azt becsulnem, aki tudva, hogy szakemnberre van szuksege, kezelteti magat , es itt beszamol az eredmenyrol. Nem viccelek. Az nem gond, hogy megtalalja a zsak a foltjat - es eddig a szexologusok kompetenciaja - hanem, amikor ezeknek gyerekuk lesz. :)))
Viccet felreteve: Belathatatlan.""
#273558 | 2018. 02. 16. 20:21
Mert aki valamit másképp csinál mint azt ahogy a hülye, álszent társadalmi normák elvárják az csak rossz ember, rossz szülő lehet. Sokkal egyszerűbb ítélkezni mint gondolkozni és elfogadni.
Deleted user
#273557 | 2018. 02. 16. 19:53
Fontos dologra világítottál rá. Az alap probléma az hogy nem tartják normálisnak a BDSM-et! Így azokat se akik gyakorolják. És aki nem normális az nem lehet jó szülő se...
Deleted user
#273556 | 2018. 02. 16. 19:48
a blog lényege nemcsak a BDSM együttlétre forditott idő.

a másik lényeg az első sorában van. hogy azt mások erőszaknak és rossznak látják.

nem kéne elterelni a témát a vanilla ill. BDSM/SM kapcsolatokban a szexre fordított idő felé teljesen ...
Deleted user
#273555 | 2018. 02. 16. 19:47
Ha szex ről van szó az emberek inkább fölfelé kerekítenek szóval ha be van 25 percet akkor az inkább 15
Deleted user
#273554 | 2018. 02. 16. 19:46
Szerintem sokan így élik le az életüket lehet már fel se tűnik nekik.

Amikor van aki ki hívjon én se szoktam megfutamodni...
Legyen minden nap Challange Day!:)
Deleted user
#273553 | 2018. 02. 16. 19:41
Ki mit csinál pontosan és mit mesél el, nem tudom, de van egy olyan gyanúm ha ennyire keveset vannak együtt akkor nem sokáig lesznek egy pár, legalábbis nem valódi pár, még a vaníliák sem.
#273552 | 2018. 02. 16. 19:40
Azért lássuk be akik akarnak azok tudnak maguknak időt szakítani mindenre. Had ne mondjam, annak idején ex-el fiatal házas korunkban igen csak sűrűn éltünk házas életet. Ja elmúlt mind minden más is! Igen ha a hátköznapokba leragadunk akkor csak ennyi lesz. Köszi nekem a havai óra kevés. Hogy egy fehérmájú menyecske vagyok hát igen. De az Uram állja a kihívást! :-) Pi
Deleted user
#273551 | 2018. 02. 16. 19:37
Kb ennyi egy “szeánsz” “játék”...
Deleted user
#273550 | 2018. 02. 16. 19:35
Vicc nélkül.
Mindenre van megoldás, csak akarat kérdése, de az tény ahol kisgyerekek vannak ott a szülőknek kevesebb idő jut magukra, de ezzel nyilván nem mondtam újat :))
Deleted user
#273549 | 2018. 02. 16. 19:34
Kis matek átlagban az átlagos pároknak nem jön ki többre...
Ha!!!!3naponta szexelnek 30percet az 5óra...
A vanilla ismerőseim bevallása szerint heti 1-2 alkalom és jó ha 20-25 perc.
8x25=?
#273547 | 2018. 02. 16. 19:29
Hát kb. az a véleményem erről, hogy aki nem akar szexelni az fogadjon cölibátust! Ja és a havi 5 óra is igen csekélynek tűnik főleg felső határnak! Ja lehet én fehérmájú vagyok, de ez meg nem különösebben hat meg! Pi
Deleted user
#273546 | 2018. 02. 16. 19:27
azért ott vannak az apás napok és hétvégék mikor legálisan élhetem a csakis a saját életemet :) máris nem bántom senki lelki világát ha anyaként szexelni merek :D
Deleted user
#273544 | 2018. 02. 16. 19:27
Na azért 5 óra egy hónap alatt nem olyan sok :)
Meg egyébként is ez a fölső határnak szabtam, aki nem bírja ne csinálja :))
#273543 | 2018. 02. 16. 19:26
Na pont ezért váltam el! Ja és addigra már a gyerekek kirepültek! :-( Pi
Deleted user
#273542 | 2018. 02. 16. 19:25
Épp erről van szó eleve kevesebb időd van a kölkökre :)
Deleted user
#273541 | 2018. 02. 16. 19:23
szerintem nekem a duplája jár a teljesítményemért.. két ember helyett gürizek :D
Deleted user
#273540 | 2018. 02. 16. 19:22
Pont a fele. :)
Deleted user
#273539 | 2018. 02. 16. 19:21
Te tényleg szadista vagy!5óra?Ki bírja azt szusszal munka család mellett?:D
Deleted user
#273538 | 2018. 02. 16. 19:17
és a gyerekeit egyedül nevelő nőnek mennyi az engedélyezett? :D
Deleted user
#273537 | 2018. 02. 16. 19:16
Legyen! Egyezzünk meg abban, az ideális gyereknevelő pár havi 5 órát szexelhet, max. 30 percnél nem hosszabb bontásokban :DDD
Deleted user
#273536 | 2018. 02. 16. 19:09
A szexuális igényeknek szerintem semmi köze a szülői kvalitáshoz!
A kielégítetlenség viszont befolyásoló tényező!
Ebben Hajnival egyetértek.
Deleted user
#273535 | 2018. 02. 16. 19:02
Nekem más a tapasztalatom a vanilla ismerőseim beszámolóiból kiindulva...Havi szinten...összeadva...lehet kijön pár óra...:D:D
Deleted user
#273534 | 2018. 02. 16. 18:57
Hát nem tudom, a vanília pár ugyanúgy eljátszadozik órákat mint mi.
Külsőre, életmódra tök átlagos családi életet élünk, átlagos ismerősökkel, többször előfordult, hogy ismerős gyerekek nálunk játszottak és viszont, bár ahogy az ismerősök nem tudják rólunk szadomazó voltunkat, mi sem tudhatjuk róluk, hogy vaníliák. :))
Deleted user
#273532 | 2018. 02. 16. 18:48
2-4 órás játék szenvedélyes szexxel Vs. 10 perc misszionáriusba dugás....
Időd több maradna!Csak éljen így a f....om!

Makettozni se szabad!Az is a gyerektől viszi el az időt!!!
Sok a hülye az a baj....
Deleted user
#273509 | 2018. 02. 16. 17:40
*egymással vannak*
Wilmaa Deleted user
#273508 | 2018. 02. 16. 17:37
szerintem meg van. Amikor nem szexelek akkor elég feszült vagyok, amikor van egy szuper élményem utána napokig mosolygos.. és igen türelmesebb vagyok itthon olyankor.
Deleted user
#273507 | 2018. 02. 16. 17:36
Így van, no meg az a gyereknek sem jó ha a szülő állandóan a nyakán lóg, a gyereknek is kell magánélet. Nálunk is van bőven gyerek a nagyok mind normális felnőtté lettek .

Különben ez az internetes csevegést pont egy ilyen idióta beszólás indította el nálam. Valami ilyesmi volt.
"Addig rendben amíg egymással annak, de annak a következményei beláthatatlanok ha ezeknek gyerekük lesz."
Deleted user
#273496 | 2018. 02. 16. 17:17
Aki vaniliában csinálja az vajon többet foglalkozik csemetéjével ?Mert ugye szexualizálunk...Akár így ,akár úgy. Semmi köze sincs a kettőnek egymáshoz.Mindenki annyit ,és úgy ahogy szeretné.A csemete attól még kap annyi odafigyelés ,hogy még meg is sokallja. :) :)
#273493 | 2018. 02. 16. 17:08
Mert ki szerint enm azok a gyerekei? :D (Sa)
#273491 | 2018. 02. 16. 17:07
Engedd el és röhögj egy jót az álszent hülyén...
Idetartozik:
https://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/ursus/43955-bantalmazas-vagy-elvezet
#273490 | 2018. 02. 16. 17:07
Talan mert olyantol jott aki tul jol ismeri az eletem - csaladtag

Amugy igen nem tartom rossz anyanak magam. A gyerekeim szerintem jok es okosak :-)
Deleted user
#273483 | 2018. 02. 16. 17:02
nem értem, mit foglalkozol az ilyen hozzáállású emberekkel? nehogy már képes legyen elbizonytalanítani az anyaságod milyenségében egy kivülálló hozzáállása ...
#273474 | 2018. 02. 16. 16:56
Na de most komolyan! Rám sok mindent lehet mondani, de azt, hogy nem voltam és vagyok jó anyuk a gyerekeimnek azt nem! De ha én nem érzem jól a bőrömben magam, legyen az bármilyen indok is akkor tudok annyit adni a gyerekeimnek, mintha helyen lennék! És ez vonatkozik társas kapcsolatra, munkára és igen is a szexuális életemre is. Ja bocsi nekünk már nincs gyerek itthon, de ha lenne akkor is megoldanánk ezt a kérdést!
Ez álszent duma aki ilyet mond az nézzen magába nagyon mélyen! Pi
Deleted user
#273466 | 2018. 02. 16. 16:51
Jajj ez a mondat annyira szép:"Miért nem a gyerekeiddel töltöd az időt?". Ezek szerint aki ezt mondta, a gyermeke/i megszületése óta nem szexszel. Azért ez elég valószínűtlen. Ne törődj velük, biztos így is szuperanyu vagy!:)
#273464 | 2018. 02. 16. 16:49
Bocsi, egy vulgáris példa, a szarást sem a gyerekek előtt csináljuk és nem gondolnám, emiatt tőlük vettünk el időt :) (Sa)
#273463 | 2018. 02. 16. 16:48
Hat ez eloitelet.
Mert hogy semmi koze a kettonek egymashoz!
Deleted user
#273458 | 2018. 02. 16. 16:43
Hahha nincs is jobb amikor anya rendesen ki van elegitve es turelmes a gyerekkel.. a kielegitetlen anya ordit es turelmetlen ;)