Lányok : Te vagy a hibás , amiért nincsen pasid !

Blogs » Blog - TibiInsex » Lányok : Te vagy a hibás , amiért nincsen pasid !
2020. 11. 15. 14:15 | Appeared: 1265x
Sziasztok komoly kapcsolatra vágyó Pixie lakók.

Ez a cikk a she.hu -n található,
megadom a forrást is :

https://she.life.hu/herself/20191121-te-vagy-a-hibas-amiert-nincs-pasid-sandor-livia.html

"
Szinte az összes harminc fölötti barátnőm szingli. Én szerencsés vagyok, mert elég hamar és minden erőfeszítés nélkül - szembejött velem az igazi. Viszont bánt, hogy nekik nem sikerül. Valahogy nem találnak normális pasit.

Pedig helyesek, szépek, értelmesek - jó csajok ! És vágynak is egy jó kapcsolatra...De akkor miért nem találják a herceget ? Sokat beszélgetek velük arról, hogy mit is szeretnének, és egy elég komoly egyezőséget találtam : hatalmas elvárásokat támasztanak a férfiakkal szemben. Azt akarják, hogy minden stimmeljen ! Nincs kiskapu, nincs összecsiszolódás !

Egyből legyen a lehető legtökéletesebb az egész ! Egyezzenek a gondolataik, az elvárásaik, a fickónak legyen hatalmas háza, kiváló egzisztenciája, teljesítsen kiválóan az ágyban, legyen romantikus, kedves, elhivatott...Ez számomra elképesztő.
Mégis hogy akarnak pasit, ha egy listával ismerkednek ?

Az egyik barátnőm a mindent elsöprő szerelmet várja - szerinte, ha azonnal nincsenek perzselő érzelmek, akkor az később már nem is alakulhat ki. A másiknak még különösebb elmélete van : hihetetlen de kizárólag Ázsiai urakkal hajlandó ismerkedni. A harmadik barátnőmnél az a kikötés hogy teljesen vegetáriánus legyen az úriember, mert nem kerülhet hús a lakásba.

Ennyi feltétel mellett vajon meg lehet találni a társadat ? Szerintem nem. Hiszen annyira az elvárásokra koncentrálsz, hogy közben nem látod meg az igazi értékeket :

- Nincs lakása ? Kuka ! Pedig lehet egyébként Ő a legjobb ember a világon, és lakást is tudna venni, csak még a bankban hever a pénze, amit nem köt a randipartner orrára az első találkozó alkalmával.

- Húst egyik ? na és ? Egy apró szokás , ami nem passzol. Majd otthon nem eszi, probléma megoldva. ennek ellenére lehet hogy kiváló lelkitárs és szerető - de a barátnőm nem ad neki lehetőséget, hiszen a listából egy dolog nem stimmel.

Persze legyenek egy nőnek igényei de szerintem a legtöbben ezt túlzásba viszik. Nem minden esetben jön azonnal a szikra, nem minden esetben passzol minden elsőre. Lehetnek súrlódások, de annál édesebb az összecsiszolódás.

Megfigyeltem : ha úgy megyek el vásárolni, hogy minden paraméterét megtervezem a keresett ruhadarabnak, akkor biztosan üres kézzel, csalódottan térek haza. Ezért már egy ideje nem agyalom túl. Amikor szembejön valami, ami tetszik, akkor esélyt adok neki, és felpróbálom. Ha passzol, jön velem haza, ha nem akkor marad.

Volt már, hogy két télen keresztül hajkurásztam egy bizonyos fazonú kabátot, és nem találtam, pedig tudtam minden paraméterét. Majd amikor lemondtam róla, akkor szembejött velem. Minek köszönhettem ezt ? Hogy elengedtem az elvárásokat. Nem kerestem, ezért meglett.

Üzenem minden olyan szingli hölgynek, aki kínkeservesen, ezer paraméter szerint keresi a párját, hogy engedje el. Engedd el, és meglesz ! Szembe fog jönni, akkor, amikor a legkevésbé várod. Ha nem magasodik előtted egy elvárásokból épített fal, meg fogod látni a másik értékei, és egy tökéletes kapcsolat várhat rátok.

szerző : Sándor Lívia "

Comments (35)


#386180 | 2020. 11. 16. 15:20
Nagyon jól is van ez így hogy nem vagy átlagos és nem vagy általános, mert így beleszürkülnél a mindennapok szürkeségébe :)

Én is törekszem arra hogy ne legyek szürke és ne legyek átlagos.
Deleted user
#386158 | 2020. 11. 16. 14:23
Lehet hogy én egy kihaló állatfaj vagyok de inkább meghalok magányosan az elveimmel mint anélkül éljek. Mindenkiben a jót keresem és nem azt hogy ilyen legyen meg olyan persze egy alap szimpátia kell, de nem egy kép alapján.
TibiInsex Deleted user
#386153 | 2020. 11. 16. 13:01
Tibi:

az 1. ponthoz: szinte mindenki tud okos gondolatokat írni. lásd SmPixie.
hogy csinálni is tudja-e okosan, az már más kérdés. lásd SmPixie :)

"Kép alapján válogatnak a nők, és ez sajnos általános jelenség mostanra."

szerencsém, hogy soha nem voltam általános. másfél évig leveleztem valakivel úgy, hogy nem láttunk egymásról képet. másfél év után már az sem érdekelt volna, ha Quasimodóra hasonlit. mindenképp meg akartam ismerni személyesen

a Pixin átlagban hetente olvasok valamit, amiből leszűröm, hogy nem vagyok általános. ennek nagyon örülök, mert kamaszkorom óta soha nem akartam az lenni. ez a visszaigazolás, hogy jól csináltam
#386148 | 2020. 11. 16. 12:15
Szerintem a férfiak elég sok hibát elkövetnek, néhány gondolatom röviden erről:

1. A férfiak zöme nem sajátítja el csúnya szóval mondva a kudarcmenedzsmentet. Ennek részben kulturális okai vannak, manapság a fejekben valahogy összemosódott az, hogy az igazi férfi soha nem szenved vereséget, nem vall kudarcot stb. Pedig ez nincs így, legfeljebb azokon a hamis képeken, amelyeket közvetítenek felénk. (Szerintem ennek a folyománya az itt gyakran megjelenő toposz a dominánsról, aki az ágytól, a banki ügyintézésen át a szerverteremig mindenhol domináns). Mivel nincs megfelelően tanult válasza a férfiaknak a kudarcra, ezért lépten-nyomon frusztrált férfiakba botolhat az ember, amit ráadásul az internet korában könnyen elérhető médiumok felerősítenek.

2. Alább már elhangzott, úgyhogy hivatkoznék rá: a nem megfelelő hierarchiapiramis teteje iránti vágyakozás. Én például vélhetően teljesen esélytelen lennék mondjuk a sportos képeivel villogó instacelebeknél, vagy teszem azt a goth stílusért rajongó nőknél. Lehet, hogy mondjuk jól esne az egómnak összejönni valamelyikkel, de teljesen feleslegesen frusztrálnám magam miatta. Az a sportos instaceleb férfiak vagy a goth stílust jól ismerő férfiak terepe. De ha mondjuk az olvasottságom vagy a hobbijaim területén keresnék, akkor ott már nálam lenne az előny.

3. Az önfejlesztés hiánya. Itt most nem a szabópéteres hülyeségekre gondolok, hanem arra, hogy ha felteszem magamnak a kérdést, hogy mivel vagyok jobb, mint egy hónapja/fél éve/egy éve/öt éve? Ha ugyanott tartok fejben, egzitenciában, kultúrában, emberi kapcsolataimban stb., akkor nincs okom panaszkodni arra, hogy nem találok párt, hiszen nem követtem el semmit, ami miatt érdemes lenne mellettem maradni. Minden egyes napon érdemes előrelépni aprókat, és így elérhető a nagy cél. Ilyen szempontból a sportolók előnyben vannak, no nem a testükre gondolok, hanem arra, hogy velük hamar megértetik, hogy egy-egy idő/ellenfél legyőzéséhez sok apró mozdulat tökéletesítésére van szükség.
Hogy egy példát mondjak: tegyük fel, hogy fixa ideám az, hogy a nők a 100 milliós sportkocsikra buknak, de nincs egy fillérem se. Mit tehetek ekkor? Például munka mellett elkezdek nyelvet tanulni, szerzek mondjuk öt év alatt egy olyan diplomát munka mellett, ami magasabb jövedelemmel kecsegtet, extra munkákat vállalok stb. Szar lesz? Igen. Lehet, hogy a 100 milliós sportkocsi soha nem lesz meg, de közben előre tudtam lépni, jobb körülményeket teremtettem magamnak, és a személyiségem is megváltozik ennyi befektetett munka hatására. De ugyanezt elmondhatnám a sporttal vagy bármi mással. De ennek az áldozathozatalnak a kultúrája valahogy kiveszőben van manapság a férfiakból, és jobban szeretjük az azonnali megoldásokat.
#386147 | 2020. 11. 16. 12:03
Szia Varnyú :

két kérdésem lenne:

1: ki az a Sándor Lívia?
2: azok a pasik, akik nem találnak csajt, miben hibáznak?

1: Nyílván egy niemand újságíró is lehet bármelyik oldalról, de attól még jó meglátásai vannak és elgondolkodtató írásokat is tud írni.

2 : Biztos van olyan hogy pasik is hibáznak...De azért a cikk mégis sokatmondó gondolatokat ébreszt fel sokakban,
hiszen értelmes társkereső oldalon máskülönben hogy fordulhatna elő hogy 100 levélből, értelmesen - szépen megírt levélből, csupán 5 levélre jön válasz ? :
Kép alapján válogatnak a nők, és ez sajnos általános jelenség mostanra.
#386146 | 2020. 11. 16. 11:59
Szia, elrontottad a varrógépet, amikor varrni próbáltál ? :)

De még mindig lehet folytatni tűvel és cérnával ,
mindenre van megoldás
#386143 | 2020. 11. 16. 11:44
És hogy hozzátegyek ehhez még egy kicsit: a she.hu ugye az Origó-csoporthoz tartozik, szóval ha minden igaz úgy kellene női/tini magazinnak lennie, hogy közben azért a fő újságjának a politikai irányvonalától ne kanyarodjon túlságosan messzire. Nem egyszerű a feladat, most ez jött ki belőle. :D
#386139 | 2020. 11. 16. 11:29
Mert a fejlődéssel létrejöttek az okoszsákok 😂
Azurit Deleted user
#386138 | 2020. 11. 16. 11:26
😂😂😂😂
#386137 | 2020. 11. 16. 11:25
Sőt, a zsákok néha mások foltját is megtalálják. :D
Deleted user
#386136 | 2020. 11. 16. 11:25
Márk a négy közül az egyik evangélista az Újszövetségből
HevenlyAngel Deleted user
#386135 | 2020. 11. 16. 11:23
minden zsák megtalálja a maga foltját. csak az nem mindegy, hogy milyen a zsák, milyen a folt és mekkora a szakadás :)
Deleted user
#386134 | 2020. 11. 16. 11:23
Ezért nem álmodok nagyokat ha egy szakadt zsák vagyok, és nem hajszolom azt ami reménytelen. Nem egyszerű, de talán megtalálom azt a régi, régen zsákot kereső, számomra megfelelő foltot, amitől újnak érezhetem magam :) És igyekszek majd elégedetten tartani a formám hogy a folt is kényelmesen érezze magát a részemként. Szakadást sem szeretnék, és a foltot is sajnálnám :)
/nem tudom ki az a Márk/

:)
#386133 | 2020. 11. 16. 11:22
Töredelmesen bevallom, hogy nem tudok varrni😀 Még a varrógépet is elrontottam, amikor egyszer megkíséreltem 😀 Lehet a példa nem volt a legmegfelelőbb, értem és azt is amire utalt már oly rég is a tanítás:)
Azurit Deleted user
#386132 | 2020. 11. 16. 11:20
sejtettem, hogy egy niemand
Deleted user
#386131 | 2020. 11. 16. 11:15
„Senki nem varr foltot új anyagból régi ruhára. Ha mégis megteszi, az új anyagból készült folt összemegy, kiszakít a régi anyagból, és így még nagyobb lesz a szakadás!"
/Márk/

:)
HevenlyAngel Deleted user
#386130 | 2020. 11. 16. 11:07
Teljesen igy látom én is. Erre akartam utalni a kifforatlan szemelyiséggel, de nem csak ez gátolhat valakit. Van aki túl sok helyre akar tartozni, túl sok mindnekinek megfelelni, olyan dolgokban amik valojában nem az ő valós érzései. Ezért sokkal nehezebb a dolga. Szerintem ez csak idő kérdése. Előbb utóbb elegük lesz abból amit nem akarnak, de mégis elvárják maguktól vagy mástól, és férre fogják dobni...

"Ha mersz önmagad lenni, biztos lehetsz benne, hogy nem fogsz mindenkinek tetszeni.... A jó hír az, hogy idővel nem is akarsz.. "

Hogy ki mikorra válik elég bátorrá, és elszánttá ahhoz hogy ezt az utat járja az is sok minden függvénye. :)
#386129 | 2020. 11. 16. 10:58
Igen, mert a zsákok hibátlannak gondolják magukat vagy annak igyekszenek látszani...és a nagy fényben, érts ezalatt bármit, ami számára többet jelent, ahová szeretne tartozni, a nagy fényben nem veszi észre, hogy nem is ez kell neki...kell a felismerés, a tanulás...idő.
HevenlyAngel Deleted user
#386128 | 2020. 11. 16. 10:47
Ez igy van amennyiben tudom hogy milyen zsák vagyok és valójában a hozzám passzoló foltot keresem .a cikkből viszont azt szűrtem le hogy egyesek a vagy a saját anyagukkal nincsenek tisztában, vagy nem ismerik fel azt különböző foltokon. Viszont formára sok megtetsző folt anyagát nem fogadják el és probálják azt megváltoztatni. Picit én is ilyen vagyok..ez érződött is a hozzászólasomon. Akaratos vagyok és kész. De próbálok változni.
#386126 | 2020. 11. 16. 10:40
Ejnye!:) Nem szép dolog ilyet kívánni:)) Tudod, minden zsák minden foltját megtalálja idővel, amikor kilyukad, megsérül és a folt olyan szépen simul rá, mint még semmi, akár életszakaszonként más folt lesz az, ami a legtökéletesebb számára, amit megtanul értékelni.. Ezt a foltot észre sem vette volna a sok tökéletesnek tűnő zsák között a nagy fényben, pedig ők sem tökéletesek, szövési hibáik vannak, de ezt jól leplezik😉
#386125 | 2020. 11. 16. 10:37
1,
Nem tudod ki az a Sándor Lívia? Hát a kulturálisan meghatározó jelentőségű she.hu //női - frászt// tini, és fiatal felnőtt webszájt //újságírója - frászt // bloggere.
Szóval senki, random női vélemény.

2, Sok mindenben hibázhatnak, többek közt épp abban, amiről ez a cikk szól. :D
Deleted user
#386124 | 2020. 11. 16. 10:33
Szerintem az nem talál aki nem jónál próbálkozik..ha mások a célok és az elvárások minden hiába..ezért meg lehet a masikat hibáztazni , ha például tetszik de nem akar tőlem semmit, mert mást keres egy férfiben mint amit én adhatok. Másnál kell próbálkozni, ez mindkét nemre igaz vagy nem ?
Deleted user
#386123 | 2020. 11. 16. 10:26
két kérdésem lenne:

1: ki az a Sándor Lívia?
2: azok a pasik, akik nem találnak csajt, miben hibáznak?
Deleted user
#386122 | 2020. 11. 16. 10:23
Nagy elvárások...sokat gondolkodok azon hogy ezek minek köszönhetőek. Szerintem szerepet játszik többek közt a lustaság, elkényeztetettség, a média által felértékelt anyagi javak es külsőségek hajszolása stb. De leginkább és mindenekelőtt a kiforratlan személyiség ami maga sem tudja mire vágyik, vagy annyira megfelelési kényszere van, hogy szégyenli felvállani. Könnyebb így arra vágyni amit a legtöbb fék egyszerű ember hajszol. De ez szerintem butaság. Viszont aki ezt keresi meg is érdemli.. nagy házat, drága autót és egy bunkót kívánok, meg persze hosszú, boldog életet :))))
#386098 | 2020. 11. 15. 21:58
Szia Delila

Vannak azért nők között is realisák, csak kevesen.
Mintahogy férfiak között is vannak akik el vannak szállva maguktól

Az arányok nagyon széthúztak mára,
a mai világunk ezt hozta magával.

Nagyon nemjó irányba mentünk el.
#386097 | 2020. 11. 15. 21:18
Az önmagunkba nézésben viszont teljesen igazad van. :)
#386096 | 2020. 11. 15. 20:40
Az nekem is világos, hogy nem következik belőle logikusan. Csak abból van elegem, hogy magunkba nézés helyett a másik nemet hibáztatjuk, mert nem találunk párt. Az, hogy ezt a cikket egy nő írta, azt jelenti, hogy vannak a nők között is olyanok, akik realisták, mintha ahogy férfiak is vannak jócskán elszállt igényekkel.
#386095 | 2020. 11. 15. 20:31
Abból amùgy, hogy egy női ìró azt ìrja, hogy a nők hibája, ha nem találnak maguknak pasit, abból nem következik logikailag, hogy a nőt nem találó pasik nem találnak maguknak nőt. Csakmondom. Nekem ebben az volt az érdekes, hogy nő ìrta.
Deleted user
#386094 | 2020. 11. 15. 20:21
Olvastam az írásod, és azon akadt meg a szemem, hogy írtad legyenek igényei. Azzal, hogy legyenek igényei teljesen egyet értek, csakhogy ezek nem igények a személyre vonatkozóan. Amit itt felsoroltál, az kb. annyit tesz, hogy bárki megteszi csak pár hákli passzoljon, meg legyen pééz', meg jócsávó aki mellett tipeghetek. Ezek nők azért nem találnak sosem maguknak párt, mert nem keresnek, csak várják, hogy a sült herceg a szájukba szálljon (ami persze természetes párkeresés során általában a nő a passzív fél), de megfogalmazni hogy mit akarnak valóban nem tudják, és nincs is meg a képességük hogy felmérjék azt hogy az akivel beszélgetnek az-e akit keresnek. Emellett meg persze aki ilyen sekélyes elvárás halmazzal rendelkezik, annál felmerül, hogy a kaliber sem valószínű hogy stimmelni fog, mivel az a herceg aki minden ilyen elvárásnak megfelel annál nagy a sorban állás (ahogy Mercurius is kiemelte), és nem pont rajtuk fog megakadni a szeme, gyakorlatilag alfafaszi lottó, hogy a sok egyforma közül éppen az adott hölgyeményen akad-e meg herceg szeme. Egyébként ezek azok a nők akik mindig késve adnak lejjebb az elvárásaikból, és mindig a kaliberük felé lőnek, és néhányan eljutnak oda, hogy jó most már mindegy ki csak legyen valaki (és megállapodnak egy sokkal rosszabb mellett mint amit fiatalon megkaphattak volna, ha helyesen pozicionálják magukat a táplálékláncban), mások meg a teljes férfigyűlöletbe menekülnek. Én nagyjából ezt látom a környezetemben.

(Delilanak meg) Magam részéről sosem volt probléma, hogy ez a helyzet, mindig is a kívülállókra a hozzám hasonló furcsa elcseszett szerzetekre vadásztam. A saját terepemen meg nyilvánvalóan én vagyok az alfa :D Igaz a mainstream húspiacon labdába sem rúghatnék. Minden férfinak meg kell találnia a saját kis eldugott szegletét a nagy húspiacon, ahol ő az alfa, és ott kell vadásznia, akkor sikeres(ebb) lesz. Nem minden nő a mainstream jó csávót keresi szerencsére.
#386090 | 2020. 11. 15. 19:10
És azok a férfiak, akiknek nincs nőjük, miben hibáznak?
De unom már, hogy a másik nem képviselőit hibáztatjuk a saját sikertelenségünkért!
#386040 | 2020. 11. 15. 16:26
Mindenkinek van olyan tulajdonsága ami a normáltól eltérhet,
és külsőleg is mindenkinek lehetnek olyan jegyei ami az ideáltól távol áll.

Ettől még mindenki lehet értékes ember, és szeretetre méltó

----------------
Ha van egy Nőnek egy igen vonzó pasija...
és amikor gyereket szül, és nem megy be hozzá a kórházba ,
és nincs ott az ágya mellett...akkor aztán sokra lehet menni
azzal a jól kinéző pasival.
#386039 | 2020. 11. 15. 15:59
Ennél azért születtek már tartalmasabb írások a témában, nekem rögtön ez az egyik, ami eszembe jut. Bár a Tinderről szól, de érdekes lehet:

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Magyar nyelvű összefoglaló:
https://makronom.mandiner.hu/cikk/20171011_makronom_a_tinder_tarsadalmat_afrikaban_kell_keresnunk_ismerkedesi_tanacsok_ferfiaknak

Egy átlagos férfit 115 nőből egy húzná jobbra a Tinderen.
De érdekes benne az az eloszlásgörbe, ami arra mutat, hogy alapvetően mind a nőknek, mind pedig a férfiaknak egy relatív szűk csoportjáért folyik a küzdelem.


Ez pedig egy nem olyan régi felvetéshez vezet tovább, amely szerint ma a világunkban meghatározó a szexuális egyenlőtlenség:
https://www.overcomingbias.com/2018/04/two-types-of-envy.html

Magyarul a kérdést összefoglalva itt:
https://444.hu/2018/05/09/langol-az-internet-egy-kozgazdasz-bedobta-hogy-a-szex-ujraelosztasara-lenne-szukseg

https://24.hu/kozelet/2018/05/19/szexben-nincs-igazsag-legfeljebb-korrektseg/
#386038 | 2020. 11. 15. 15:34
Pedig mi nők sem vagyunk tökéletesek, én kifejezetten tökéletlen😂
#386037 | 2020. 11. 15. 14:49
Szia Trixi

Én mindig sok energiát fektetek bele, hogy megismerkedjek egy hölggyel.

Akik itt ismernek, azok alátámaszthatják ezt.

Egy kapcsolatba mindkét fél részéről óriási energiát bele kell
tenni,
a mostani világban lehet hogy sokan ettől riadnak vissza...

" Áh..jobb inkább otthon a kis kuckómban..majdcsak lesz valami.."
#386036 | 2020. 11. 15. 14:23
rohano, instant világban élünk.
nincs olyan uri huncutságra idő, hogy megismerni, megszeretni, elfogadni, formálni formálódni...

ez pro kontra igaz...

vagyunk páran akik ezen az uton haladunk. mi meg azért vagyunk egyedül, mert a másik fél nem ilyen...






 
aaaaaaaaaaaa