Pszichopatàk a BDSM Közösségben?

Blogs » Blog - RisleyAddix » Pszichopatàk a BDSM Közösségben?
2018. 12. 02. 20:21 | Appeared: 1467x
Nagy a kisértés, hogy a hétköznapokról ìrjak, de az nem férne bele. Én nem ezt szoktam, tőlem nem ezt szoktàk meg. Annyi legyen elég, hogy ma is talàlkoztam a sötét màgiàval, ràadàsul meg is éreztem kicsivel előtte, hogy gond lesz. No de, ennyit az okkultizmusról.

Nem kell sötét màgia azonban màsok kihasznàlàsàhoz, és bàntàsàhoz, elég ha valaki pszichopata. Sok blogot olvastam már a narcisztikus, nőket kihasznàló férfiakról. Azonban ezzel a személyiségzavarral szàmos alkalommal együttjàr a pszichopàtia. Akit bővebben érdekel a kapcsolat, annak ajànlom figyelmébe a sötét triàdot/triàszt, mint keresési kulcsszót.

A pszichopata, az én értelmezésemben, olyan személy, akit hidegen hagynak màsok érzései, érzelmei, csak a sajàt érdekei vezérlik.

Pàr alkalommal màr engem is hittek pszichopatànak. Sokan keverik az autizmust a pszichopàtiàval, mivel mindkét àllapotnàl gyakori gond van az empàtiàval. Àm van két elemi különbség:

Az autistàk gyakran képesek fejlődni az empàtia terén, annak érdekében, hogy jobban beilleszkedjenek a tàrsadalomba.

A magukat kivàlóan àlcàzó pszichopatàkkal ellentétben, jellemzően, nyersek és őszinték vagyunk. Példànak okàért engem olykor nagyon untat, hogy az emberek engem keresnek fel pszichopatàk és kevéssé magas kvalitàsú ragadozók miatt, hogy, tegyek màr rendet. Se rendőr nen vagyok, se jogköröm nincs, hogy intézkedjek. Kizàrólag a sajàt hàzam tàjàn és annak környékén tudok intézkedni.

A pszichopatàkat roppant nehéz felismerni, és kevesen hasznàljàk űgy ezt a kifejezést, hogy annak bàrmi köze lenne a valósàghoz.

Ismerek néhànyat közülük, és mivel az én értelmezésemben, mi autistàk a pszichopatàk mentàlis unokatestvérei vagyunk, azt hiszem egész jól meg tudom ìtélni hosszabb, személyes ismeretség utàn, hogy ki pszichopata. Rengeteg embert ismerek és közülük kettőről vélem úgy, hogy rokonaim, a fent emlìtett "vérségi" szinten.

Ja és persze ott van Mr. Szürke, ő egy agyonajnàrozott fiktìv pszichopata. Ezt szàmos màsik ember is ìgy làtja:

https://the-peak.ca/2015/02/fifty-shades-of-grey-glorifies-psychopathy/

http://talita.hu/magazin/ovakodj-a-vonzo-pszichopatakto-la-szuerke-oetven-arnyalata/

Vajon milyen lehet, amikor egy sötét màgiàval bìró személy és egy pszichopata ki akarjàk hasznàlni egymàst? Melyikük győz? Ezt tőlük kellene megkérdezni, de az àlcàzàs mesterei miért fednék fel kàrtyàikat?

Comments (56)


Deleted user
#320435 | 2018. 12. 03. 00:03
Van antiszociális viselkedés ami bárkire lehet jellemző és van az antiszociális személyiségzavar, ami gyűjtőfogalom.
Igen, kevercselik a szociopata és pszichopata fogalmát. És a nárcisztikust is. Amit Saccka belinkelt, ott az elsődleges pszichopátia az amit pszichopatának neveznek azok akik megpróbálják a fogalmakat különválasztani, a másodlagos pszichopátiának (tanult) meg a szociopata felel meg.
Deleted user
#320434 | 2018. 12. 02. 23:54
átnyálaztam. nagyon érdekes. jobban el fogok benne mélyülni. Köszönöm.
Deleted user
#320433 | 2018. 12. 02. 23:51
bizonyos írásokban az antiszociálist, szociopatát, pszichopatát együtt emlegetik. az antiszociálist használják helytelenül az aszociálisra. Sőt sok helyen a szociopatát és pszichopatát is az antiszociális személyiségzavarok közé sorolják.
Az antiszociális a társadalom és közösségellenes vkinek ártó viselkedés az én értelmezésemben. Az aszociális, ha baszok a társadalmi dolgokra, de nem ártok másoknak. Az antiszociális személyiségzavarosról, szociopatáról, pszichopatáról főleg azt olvastam, hogy önzőek. Más dolgokban meg igen hasonlatos a jellemzője: pl. empatikus képesség azaz az ilyen reakció hiánya vagy gyenge megjelenése jellemző, törvények sajátos értelmezése, kikerülése. Alapvetően intelligensek, jó irányítók és még sorolhatnám a jelzőket.

Mint említettem elmélyedtem már párszor a témában érintettként. Nárcisztikushoz volt szerencsém, nem lehetett rajta segíteni, pedig megtettünk mindent. Ha be kéne őt skatulyáznom, akkor az antiszociálisba tenném bele. De én laikus vagyok, aki sokat olvas, aki kíváncsi a háttérre, a miértekre.
Deleted user
#320432 | 2018. 12. 02. 23:44
https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://real.mtak.hu/51273/1/AP_2016_4_Szabo_etal.pdf&ved=2ahUKEwjMzvTZloLfAhVSbFAKHWljCEkQFjAFegQIAhAB&usg=AOvVaw2KPT01pcjxafvoBlSdfw0_&cshid=1543790650738
Deleted user
#320431 | 2018. 12. 02. 23:43
Antiszociális viselkedés, aszociális és szociopata különböző dolgok
Deleted user
#320430 | 2018. 12. 02. 23:41
Habár ahpgy Saccka is ideidézte: a hosszantartó lelkiállapotbeli változások fizikai változásokat is okoznak (lásd depresszió), mégis ezeket nem sorolják igazán a személyiségzavarok közé, és van rájuk valamilyen (többé kevésbé hatékony gyógymód). A személyiségzavarnak titulált betegségek vagy állapotok jelenleg nem igazán gyógyíthatóak. Plusz: az egyed sok esetben tökéletesen funkcionális a saját szempontjából, csak a környezetére van rossz hatással.
Deleted user
#320429 | 2018. 12. 02. 23:40
Érintettként elég sok mindent olvastam a témában, kevesebb angolt ugyan, mert a német jobban megy, bár használom a google fordítót, de úgy elég zavaros a szakszöveg. De azért érdekelne, hogy milyen kutatások, hogy angol tudósok, vagy esetlegesen valamelyik egyetem kutatói vagy kik kutakodtak a témában. Mert pl az angol tudósok sok mindent bebizonyítottak már.
Deleted user
#320428 | 2018. 12. 02. 23:38
Lehet hogy nem "lelki" de mégis pszichés megbetegedés ék hívják, nem mentális am.
Az pl a demencia.
És a megbetegedések nagy részét sem mentálszomatikzsnak, hanem pszichoszomatikus aki emlegetik
Deleted user
#320427 | 2018. 12. 02. 23:37
Pl:https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3811089/
Deleted user
#320426 | 2018. 12. 02. 23:37
Ez lett volna még egy kérdésem, hogy: tudjuk -e hol a lélek, meg egyáltalán mi az?
Deleted user
#320425 | 2018. 12. 02. 23:36
Alább belinkeltem elég komolyakat, de bocs, angolul van.
Deleted user
#320424 | 2018. 12. 02. 23:36
https://youtu.be/6dv8zJiggBs
Deleted user
#320423 | 2018. 12. 02. 23:36
Viszont ahány hely annyiképp írnak róla. Sokhelyen szó szerinti fordításban írják a jelentését, azaz beteg lelkiállapot, beteg lélek.

De amikben beleolvastam cikkek és tanulmányok, legtöbbjében azt írják, hogy nem nagyon lehet mit kezdeni a pszichopatával. De más tanulmányok, cikkek meg valószínűleg ennek ellentmondanak.
Deleted user
#320422 | 2018. 12. 02. 23:34
megköszönjük páran, ha felsorolsz néhányat a modern kutatások szakirodalmából, linkelve. de azért is hálásak leszünk, ha nem azt kapjuk, hogy ott van a Google. mert aki ilyen biztos magában, az nekünk is szolgálhat némi hasznos információval. de a Google léte nem az :)
Deleted user
#320421 | 2018. 12. 02. 23:34
No.. Ha most elmondom nekem azt, hogy hol lakik a lélek?
Deleted user
#320420 | 2018. 12. 02. 23:32
Nem lelkibetegség. Hiába az a neve. Egyre több kutatás támasztja alá, hogy az agyuk másként van huzalozva, bizonyos területek nem úgy működnek mint a "normális" embereknél. A pszichopátia, úgy tűnik veleszületett rendellenesség, a szociopátia meg kialakul különféle traumák hatására.
Személyiségzavar gyűjtőnéven futnak.

Van olyan szakirodslom ami meghaladott, érdemes az újabb kutatásokat olvasgatni, ha valakit érdekel a téma.
Deleted user
#320419 | 2018. 12. 02. 23:30
BIG LIKE

az embernek nem kell mindent tudni. ha nem tud valamit, az nem szégyen. az a szégyen, ha nem néz utána
Deleted user
#320418 | 2018. 12. 02. 23:29
“A pszichopátiát gyakran egységes konstruktumként kezelik, mégis számos bizonyíték szól amellett, hogy a pszichopaták valójában heterogén csoportot alkotnak. Az elmúlt években ugrásszerűen megnőtt azon teoretikus és empirikus kutatások száma, melyek különbséget tesznek a pszichopátia elsődleges és másodlagos változata között. A két típus leginkább olyan dimenziók mentén különíthető el egymástól, mint a genetikai meghatározottság, a vonásszintű
szorongás, az impulzivitás, a nárcizmus vagy az érzelmi zavar mértéke. Úgy tűnik, hogy a másodlagos típus kialakulásában inkább a környezeti tényezők játszanak döntő szerepet (pl. elhanyagolás, gyerekkori abúzus vagy trauma), illetve szerzett érzelmi zavarnak tekinthető. Legfontosabb megkülönböztető jegye pedig a szorongás magas szintje, mely más negatív érzelmekre (pl. düh, depresszió), így különböző pszichopatológiákra való hajlamot is valószínűsít (internalizáló és externalizáló zavarokat egyaránt). Főbb karakterisztikumai alapjánugyanakkor kérdésként merülhet fel, hogy a másodlagos típus „valódi” pszichopátiának tekinthető-e vagy esetleg a „pszeudopszichopátia” egyik formája. A homogénebb altípusok meg-
különböztetése mindazonáltal fontos szereppel bír azon pszichológiai és biológiai mechanizmusok meghatározásában, melyek a zavar hátterében állhatnak, illetve hatékonyabb prevenciótés intervenciót segíthetnek elő.
Kulcsszavak: pszichopátia, altípusok, elsődleges változat, másodlagos változat, szorongás, trauma.”

Forrás;
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 2016, 16(4):49–70.
Deleted user
#320417 | 2018. 12. 02. 23:28
A depresszió is agyi történés.
Az ingerületátvivő anyagok nem megfelelő működés okozza.
"Számos kísérleti adat bizonyítja, hogy a depressziós betegek agyában olyan morfológiai elváltozások jönnek létre, melyek eredményeként bizonyos agyi központok - mint például a prefrontális agykéreg vagy a hippokampusz - térfogata szignifikánsan csökken. Ezek az elváltozások a modern diagnosztikus képalkotó eljárásokkal egyértelműen kimutathatóak, és feltehetően szerepet játszanak a betegség kialakulásában. Hasonló morfológiai eltéréseket vélnek felfedezni olyan kísérleti állatokban, akik traumatikus vagy krónikus stresszt szenvedtek el. Azt azonban mindmáig nem tudják, hogy pontosan milyen sejtszintű elváltozások állnak ezeknek a térfogatcsökkenéseknek a hátterében. Ahogyan az sem ismert, hogy ezek a morfológiai elváltozások pontosan milyen funkcionális zavarokkal járnak."

FORRÁS
Innotéka – 2017.02.14. - 14,15.oldal'
PTE ÁOK
Deleted user
#320416 | 2018. 12. 02. 23:20
Azt írtam, amit leírtak valahol. Máshol meg nagy valószínűséggel mást írnak. A beteg lelkiállapotú ember megfogalmazás az idegen szavak kéziszótára szerinti.
Deleted user
#320415 | 2018. 12. 02. 23:20
http://mek.niif.hu/00000/00056/html/205.htm
#320414 | 2018. 12. 02. 23:20
Az önvédelem és a gyűlölködés koràntsem egyenlő. Ha az utcàn valaki megtàmad, és megvéded magad, attól szükségszerűen gyűlölöd is?

Ha tenni szeretnél az ügy érdekében, tied a pàlya. Mindenki azt tesz, amit jónak làt, azt gobdol, amit szeretne.

A magam részéről élek a jogos ön és közvédelemmel. Az uszìtàs nem kenyerem, ellenben nem szeretem ha ràm akarjàk tukmàlni az emberek a véleményüket.

Ha tényleg tenni akarsz az ügyben, szerintem nem az én vêleményem kiforgatàsa, és degradàlàsa ehhez a kulcs. Nekem is volt dolgom pszichopatàval, és làttam,hogy màsokkal mit művelt egy.

Én úgy hiszem, hogy segìtek azzal, amit teszek, te is gondolom hiszel az igazadban. Itt làtom az alapvető problémàt, amiről itt màr többször ìrtam: a kölcsönös tisztelet hiànya.
Én jàrom a sajàt utam, és nem mondom,hogy te ne jàrd a tiéd. Ezzel szemben úgy tűnik, hogy szàmodra én vagyok itt a pszichopatàk jogait és lelkivilàgàt gonoszul eltipró hatósàg.

Javaslom a, Stop RisleyAddix, és a Ne hagyjuk,hogy Risley nevessen a végén plakàtokat. Ha màr megy a CEU, kell újabb ellenségkép. Ràadàsul én is karvaly vagyok. Tökéletes a gonosz,elnyomó szerepére.

Nos kérem, pont ilyen ma Magyarorszàg a BDSM-en innen és túl.
Deleted user
#320413 | 2018. 12. 02. 23:19
igen, én épp ezt csinálom most. a pszicho előtag a léleket jelenti

a -pátia utótag leginkább -bajt és -betegséget jelent

azaz szó szerint a lélek betegsége. igy viszont egy igen nagy gyűjtőfogalom

ha Saccka nem kérdezte volna meg, nem kezdtem volna keresni.


na ennyit a pszihopátiáról, meg arról, hogy itt mindenki dobálózik vele, de a konkrét jelentését nem tudja :)
Deleted user
#320412 | 2018. 12. 02. 23:19
Ebből a linkelt írásból merítve, akkor megkövetem magam és az engem antiszocnak nevezőket is, helyesen (a szösszenet írója szerint) aszociálisnak nevezem magam :)
Deleted user
#320411 | 2018. 12. 02. 23:18
A pszichopátia nem lelkiállapot. Agyi diszfunkció. A depresszió lelkiállapot.
Deleted user
#320410 | 2018. 12. 02. 23:17
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3811089/

https://www.sciencedirect.com/topics/neuroscience/psychopathy

Ezer másik irodalom van ami a sötét triáddal foglalkozik, ill. a különbségekkel és átfedésekkel.
Deleted user
#320409 | 2018. 12. 02. 23:16
Nem keresni szeretnék. Csak repkednek sokszor ott a pszichiátriai megbetegedések, pontos diag nélkül.
Deleted user
#320408 | 2018. 12. 02. 23:15
Nem tudom, csak abból vannak ismereteim, amit olvastam róla. Pszichopata: beteg lelkiállapotú ember. Ezért is vetettem fel amit lentebb írtam, hogy mi lehet a mérték a kritérium, ami szerint még nem vagy már igen annak minősülök. Ugyanakkor az elmebaj is jelentése. Abban tudtommal nem szenvedek.

Találtam valamit, amiben kifejtősebb, de ez megint csak valakinek a véleménye:
https://www.webbeteg.hu/cikkek/psziches/11642/antiszocialis-szemelyisegzavar
Deleted user
#320407 | 2018. 12. 02. 23:12
Azért ez nem olyan misztérium. Van hol utánaolvasni.
Deleted user
#320405 | 2018. 12. 02. 23:11
Hogy mi pontosan a pszichopátia?
RisleyAddix Deleted user
#320406 | 2018. 12. 02. 23:11
A Titkárnőt nem láttam, de jó a szereplőgárda, előzeteseket már néztem. Mindenképp megnézem. Nem gondolnám, hogy nem lehetne táncba vinni a csajt, ha nem akarná. Izgatja a dolog, na meg tuti hízelgő, ha egy aránylag jó faszi (nekem kibaszottul nem jött be, bár független állapotomban lehet nem rugdaltam volna le magamról) udvarol neki. Adott neki döntési lehetőséget, mert megmutatta neki, hogy milyen egy szimpla reszelés, és milyen amit ő kultivál. Általában a kisebbségi komplexusos is magával van elfoglalva, meg alapvetően dolgokban önzőek vagyunk. Mondjuk nekem szexnél, legyen az perverz, szadista vagy bármibe hajló fontos, hogy a másik is élvezze. Lehet ez kicsit beteg, de én így szeretem. Úgy emlékszem a könyvben kemény (bocsánat) baszásokról, meg szadista megnyilvánulásokról írtak, bár már nem most olvastam. A filmben szerintem kicsit finomabban adják elő.
Deleted user
#320404 | 2018. 12. 02. 23:10
Lenne egy két kérdésem.
Tudjátok, hogy mit jelent pontosan az, hogy pszichopata?
Deleted user
#320403 | 2018. 12. 02. 23:06
Nekem volt viszonyom szociopatával. Soha nem ismerné be. De ismerek innen a pixieről olyan szociopatát aki tudja, hogy az és igyekszik változtatni, és olyan pszichopatát aki felvállalta és kiírta a profiljára és tisztában van vele, hogy mivel jár az ő állapota - és ő is próbál tenni ellene. Hogy ez mennyire lehet sikeres?!

Miután én is "áldozat" voltam, könnyebb lenne csak símán gyűlölködni. De az ugyan min segítene?
#320402 | 2018. 12. 02. 23:05
Jó felvetés.

Kitöltöttem koràbban egy önértékelős pszichopata tesztet, ami àllìtólag a legjobb.
Elég alacsony pontszàmom lett rajta, ami alapjàn tàvol àllok a pszichopàtiàtól:

https://mindsetpszichologia.hu/2017/10/01/mennyire-ismerjuk-egymast-a-pszichopatateszt/
Deleted user
#320401 | 2018. 12. 02. 23:04
Az antiszocnál lehet én is feltenném, bár a hivatalos megfogalmazásokba nem férek bele, de már mondták rám, és akár lehet igazuk is :) sőt lehet a pszichopatánál is, bár nem tudom milyen jellegűnek kell lennie a beteg lelkiállapotomnak. Mert ha nem egészséges, akkor beteg, de ha úgy nem egészséges, hogy beteg állat lennék, akkor meg lehet mégsem férek bele.
RisleyAddix Deleted user
#320400 | 2018. 12. 02. 23:00
Én úgy gondolom, ebben az esetben is, hogy nem kell mindenkit megmenteni.
Aki nem akarja, azt még főleg.
Valahogy elmúltvez az messiásos izém.
Ellenben az önvédelmi rendszerem megerősödött.
Messzire kerülöm, még ha csak a gyanúja is merül fel.
#320399 | 2018. 12. 02. 22:55
Én a filmekből, és kritikusok véleményéből merìtettem. Szerintem a Szürke egy gyenge Titkàrnő màsolat ( ez sajàt gondolat). Az egyik főkülönvség az, hogy mìg a Titkàrnőben beleegyezéses BDSM zajlik, addig a Szürkében egy manipulatìv p@cs belemanipulàl egy lànyt a BDSM-be. Ràadàsul szàmonra úgy tűnik, hogy csak sajàt maga érdekli. Persze ezen finomìtanak az első rész utàn (a filmekben legalàbbis). Feltételezem,hogy ràjöttek, hogy a pszichopata imidzs nem nyerő, és nem a pszichopàtiàtól lesz valaki Dominàns.
Deleted user
#320397 | 2018. 12. 02. 22:45
egyzser csinálni kéne egy közvélemény kutató blogot a pixin, olyan szavazós-like-olós jellegűt, hogy tegye fel a kezét az, aki tudja, mert már felmérte, hogy ő valamilyen fajtájú vagy súloysságú pszihopátiában szenved.

én biztos, h like-olnám, azaz feltenném a kezem
RisleyAddix Deleted user
#320395 | 2018. 12. 02. 22:40
Más véleményen vagyok, de nyitott vagyok a vitára, mint mindig is. Bár gyanítom, hogy teljes mértékben kifejtetted, hogy miért gondolod úgy ahogy. De örülnék egy-két érvnek még. Olvastam az első három könyvet és láttam az eddigi részeket a filmből. Személyes tapasztalatom van nárcisztikussal kapcsolatban, és láttam pár pszicho- ill. szociopatát a korábbi munkám során. A véleményem ezek alapján alakult ki.
#320394 | 2018. 12. 02. 22:33
Köszönöm a kulturàlt hozzàszólàst.
Deleted user
#320393 | 2018. 12. 02. 22:27
Az írás jó. De sem Veled, sem a cikkeket írókkal nem tudok egyetérteni. Azt gondolom, hogy Grey egy gyerekkorában bántalmazott, felnőttkorára emiatt komplekszusokban szenvedő. Főleg kisebbségi, amit kompenzál azzal, amit elért. Bántalmazásban és egy D/S kapcsolatban szocializálódott, viszont hajlamos változni, meg beismerni, hogy baj van. Mutass nekem egy pszichopatát, vagy szociopatát, aki beismeri. Tudják magukról, hogy mi a helyzet, de van amelyik magának sem vallja be, nem hogy a partnerének.

Mágia témakör. Szkeptikus vagyok, mégis el tudom képzelni, hogy vannak akiknek lehetnek bizonyos képességeik,vagy fejlettebbek bizonyos érzékeik, esetlegesen van hatodik vagy sokadik. A rossz az visszaüt az tuti. Ezért nem is átkozódok, kívánok rosszat. Akik rosszat tettek nekem/ellenem, azoknak előbb-utóbb visszaütött. Ha csak simán banyáról lenne szó azt mondanám ő nyer a küzdelemben, de aki a rosszat használja, az rosszat szül és visszaüt, így mindenképp a mágiázó buktázik szerintem.
#320392 | 2018. 12. 02. 22:15
Azt hiszem màs valósàgokban élünk, én még nem talàlkoztam olyan pszichopatàval, akikről te ìrsz. De sok kalappal, ahhoz, hogy segìts nekik. Szép küldetés.
Kérdezni is lehet azonban úgy, hogy az ember kényszerìtő erőt érezzen benne.

Visszatérve a nyìltsàgra, és a közösség érdekére: én nem egy blogomban ìrtam az autizmusomról és a oànik betegségemről. Nem egy ember b@szogatott màr előbbi miatt. Rendszeresen olcasom az itteni blogokat, de nem rémlik, talàn csak egy pszichopata önvallomàs. Ami azonban szerintem ellentmondàsos, mert egy pszichopata lelkiismerete csak igen ritkàn szólal meg, ha egyàlralàn létezik pszichopata lelkiismeret.

Egy szó mint szàz, szerintem mindenki tegye a maga dolgàt, ha te közügyként, pszichopata coming out és személyiségi jobbìtó projektet szeretnél, csinàld. Én biztosan egy gallyat sem fogok keresztbetenni előtted. A sajàt utamon jàrok, nem màsokat gàncsolok el.

Azonban talàn mondhatom, hogy a magam részéről van egy kialakult stratégiàm, véleményem, és egy ideje a gyakorlatban is végzem a dolgom. Ezt hadd tegyem belàtàsom szerint. A pszichopatàknak és màs mesés, vagy nem mesés kàrtevőknek az én portàmon, kivül tàgasabb.

Te azt engedsz a te hàzad tàjàra és azzal foglalkozol, akivel szeretnél. Mindenki ìgy én is, hadd cselekedjen belàtàsa szerint.
RisleyAddix Deleted user
#320387 | 2018. 12. 02. 21:51
Vannak akik felfedik. Itt a pixien is. Van aki segítséget kér. Bármilyen emberi lény erőfeszítéseit lehet méltányolni. De! A nyíltság elsősorban a közösség érdeke. Mert az áldozatok a közösségből származnak. A tudás pedig segít.
Azért mert feltettem egy kérdést, még nem ítélkezem. A PC nem az én műfajom. Az őszinteség annál inkább.
Deleted user
#320385 | 2018. 12. 02. 21:38
Hofi jutott az eszembe.
"Eddig tiltották, most engedik, jövőre nehogy kötelezővé tegyék!"
#320383 | 2018. 12. 02. 21:20
Melyik pszichopata fogja felfedni magàt? Az Amerikai Pszichó jut eszembe, amiben a főszereplő felfedi magàt, de nem hisznek neki.
De ha te hiszel ebben, akkor keresd a BDSM Közösség pszichopatàit és lobbizz atmz érdekükben.
Engedetessék meg azonban, hogy ez màsoknak ne legyen kötelező.
A liberàl fasizmus, avagy vélemény terror egy veszélyes műfaj. Én klasszikus liberàlisként elfogadom az érveid, de nem értek veled egyet. Azonban nem akarom és nem eröltetem ràd az én nézeteimet, nem kérlek, hogy rekeszd ki a pszichopatàkat. Sőt nem kérlek arra sem, hogy higyj a sötét màgia létezésében, àm nem iy vonlak kérdőre, amiért nem hiszel benne.

Szerintem a kölcsönős tisztelet megadàsa hiànyzik sokakból Magyarorszàgon, ìgy a hazai BDSM Közősségben is. Àm én ezt sem akarom ràd oktrojàlni. Én ilyen, maradi, régimódi liberàlis vagyok: Élni, és élni hagyni, és tisztelni a màsikat, amįg az betartja a kulturàlt együttélés szabàlyait.
RisleyAddix Deleted user
#320380 | 2018. 12. 02. 21:11
Szerintem meg a párbeszéd és a nyitás sokat segíthet. Már csak abban is, hogy ha minél többen tudnak erről annál könnyebb felismerni.
Terapeuták nem tudnak rajtuk segíteni. Ritkán nárcikon szociopatákon. Pszichopatákon szinte egyáltalán. Max. az áldozatokon. De az esetek többségében csak annyit ér a terápia, hogy még jobb pszichopata lesz a pszichopata, mert átveri a terapeutát, viszont nagyon sokat tanul tőle.
Szerintem ebben pont a közösség tud sokat tenni.
Deleted user
#320379 | 2018. 12. 02. 21:09
Én a magam nevében beszélhetek..azt ,hogy hiszek-e benne....ha ismernéd a teljes történetet...de lényeg,hogy Én tudom mi történt.
#320378 | 2018. 12. 02. 21:02
Persze, tenni kell értük, akik ebben a szféràban dolgoznak tegyenek értük. Nem vagyok sem pszichiàter, sem terapeuta. Én csak védem tőlük magam, és a környezetem. Mindeni tegye a maga dolgàt. A "mindenki" legyen jó mindenben egy kommunista eszme, ami szerintem nem életképes, amìg nincs a technológia elég magas szinten.
Deleted user
#320377 | 2018. 12. 02. 20:58
Ja, és pszichopatának születni lehet. De a szociopata "csinálódik", mint ahogyan a nárcisztikusok egy része is. A társadalom "szüli" ki magából őket. Tenni kéne értünk, értük. Nem vadregényes lények egyáltalán.
#320376 | 2018. 12. 02. 20:58
Itt mindenki ipyen babonàs, tuskó. Ez van :). Viccet félretéve, vannak olyan dolgok, amijet akkor érzel àt, ha àtélted. Eddig az volt a gond, hogy túl tudomànyosan fogom fel a dolgokat. Mist épp túl spirituàlis lettem. Mindig túl ikyen vagy túl olyan leszek valakiknek. Kérem alàsan, én magamat adtam eddigis és ezutàn us ìgy fogok tenni.
Deleted user
#320375 | 2018. 12. 02. 20:51
Ti tényleg hisztek a fekete mágiában?! Ne már! Az egyetlen hatalma az önszuggesztió.
Deleted user
#320374 | 2018. 12. 02. 20:50
Két alkalommal kívántam rosszat ...mind kettő alkalommal bejött,és úgy ,ahogy kívántam.Borzasztó érzés volt,mert a lelkem mélyén tudtam ,hogy nem Én voltam ,aki odáig vezette a dolgokat,hogy halállal végződjenek.Azóta óvatosan ,azaz egyáltalán nem átkozódom.
Deleted user
#320373 | 2018. 12. 02. 20:48
Nagyon sokan vannak köztünk narcisztikusok, pszichopaták, szociopaták, vagy ezek keverékei. Különböző fokozataik vannak.
Habár nagyon sok fájdalmat tudnak okozni és az egyetlen kezelési módszer amit hatékonynak ítélnek velük kapcsolatban az ha találkozol egyikükkel akkor "hátra arc és fuss!", mégis beszélni kellene méghozzá emberi módon erről az egészről, mert becslések szerint a népesség 10-15%-a ilyen, iszonyú sokakat érint.
RisleyAddix Deleted user
#320372 | 2018. 12. 02. 20:46
Tudom, csak nem akartam keményebben fogalmazni.
De megteszem.
A feketemágia, baromi veszélyes!
#320371 | 2018. 12. 02. 20:43
Nem is mondtam, hogy vicces..Szerencsére màsodjàra talàljoztam vele, ìgy jobban résen voltam :).
Deleted user
#320370 | 2018. 12. 02. 20:42
A fekete mágia nem vicces.
Valami ilyesmi, ilyen összecsapás történt itt a környékünkön, tán 2.
Mind a kétszer az húzta a rövidebbet, aki a mágiát használta.
Jobb és bal oldali csukló és alkar törés. Mindkettő rosszul forrt össze.
Az univerzum igazsága szerint, az veszít aki a mágiát használja, mert az mindig visszaüt rá.
Ezért sem átkozódok.
Az átkom fog, a fénye se akar belerokkanni egybe.