Szubmisszív Szadista Dög

Blogs » Blog - QueenV » Szubmisszív Szadista Dög
2018. 11. 02. 23:44 | Appeared: 1918x
Mostanában mocskos gondolatok gyötörnek. Felizgatnak, megbotránkoztatnak, kifordítanak magamból, majd mikor megkapták, amit akartak, tovaszállnak.

Mostanában szadista gondolatok gyötörnek. A semmiből törtek elő, és kihasználták a meglepetés erejét - nem készültem fel ellenük.

Megtehetném, de mégsem teszem. És teljesen biztos, hogy abban a pillanatban kasztrálnám a kiválasztottat. Többé nem lehetne férfi a szememben. Vagy mindegy az alany, csak a cselekmény a lényeg? Így működik ez?

Megtehetném, de mégsem teszem. Egy szubmisszív nem lehet szadista, egy szadista nem lehet szubmisszív. Nem, az én világomban.

Comments (70)


Deleted user
#316444 | 2018. 11. 03. 22:22
Valahol hallottam, hogy aki engedelmeskedni tud az tud parancsolni is, egytőről fakad.
Igen, ebben érzem , hogy így van.
Deleted user
#316443 | 2018. 11. 03. 22:15
Ja , a dominancia szerintem nem egyenlő a bunkóssággal.
Most azt gondolom , hogy azért érdekel ,ez a milyen a valódi submisszív nő, mert a magam valódi dominanciáját , a határait keresem, mi van utánna? A végén még rájövök miért is vagyok itt.
#316442 | 2018. 11. 03. 22:14
Jaja, tudom én, szörnyű egy nőszemély vagyok én. 😀🙄
#316441 | 2018. 11. 03. 22:14
Nem itt keveredtünk beszélgetésbe... :)
QueenV Deleted user
#316440 | 2018. 11. 03. 22:07
A hiba benned van. Mindent egyszere, a szemek is, jo dom is, meg meg mit nem?
QueenV Deleted user
#316439 | 2018. 11. 03. 22:05
Kulonben meg az adatlapunkra is odavestem a miheztartas vegett. Bar nagy jelentosege nincs, nem keresunk senkit.
#316438 | 2018. 11. 03. 22:02
De mindezt a semmiből. Kb 10 perce beszélgettünk, semmit sem tudott rólam. Még csak épphogy köszöntünk egymásnak, megkérdezte, hogy akarom-e szolgálni... Hátőőő. Neeemtudoooom? :D És húúú micsoda sértett durcás kisgyerek vált belőle, mikor felvilágosítottam, hogy egy jó domináns figyelembe veszi, hogy minden szubnak különböző személyisége lehet, és nem húzhat mindenkit be egyetlen sémába. Ezt persze azután, hogy előtte illedelmesen és udvariasan megállapítottam, hogy nem egymást keressük, és sok sikert kívántam neki.

Kár. Szépek voltak a szemei. Látjátok feleim szümtükkel, nem minden a szépség... :(
#316437 | 2018. 11. 03. 21:59
Persze azt a kérdést inkább nem tettem fel neki, hogy egyáltalán tisztában van-e azzal, hogy a Slave nem egyenlő a Szubbal...
#316436 | 2018. 11. 03. 21:59
:))

ühüm
én hányszor kaptam meg (ez valami dom-szidalom lehet, durva fokozat)
de hát a bemutatkozásom is úgy kezdődik: nem tudom, mi vagyok, de az nagyon... baromira nem érdekelnek az elnevezések

a szubnak kötelező könyörögnie?
ezt se tudtam...
#316435 | 2018. 11. 03. 21:57
Pont két órával ezelőtt vágta a fejemhez egy szerencsecsomag vérdom, hogy nem vagyok szub, maximum szeretnék az lenni a következő párbeszéd után:

- Mikor könyörögtél utoljára valamiért?
- Kb, egy hónapja.
- És szeretnél újra könyörögni?
- Nem.
- Ez nagyon rossz válasz.
- Ez egy őszinte válasz.

No. Hát akkor nem vagyok. :D
QueenV Deleted user
#316433 | 2018. 11. 03. 21:53
Hat nekem-unk egyenesen herotom van a megalazastol, vagy a megalazkodastol. Meg az imitacioja is irrital, meg a pornofilmben is csak az johet szoba amelyben a szereplonek szemmel lathatoan megvan a buszkesege a kinzas alatt, nem nyafog, tur mert turni akar.
Deleted user
#316431 | 2018. 11. 03. 21:52
Bennem van szubmisszivitás. De csak szexuális értelemben. Szubság nincs. Erre akkor jöttem rá amikor belementem olyan élethelyzetekbe, ahol az identitásom, az önézetem erős leépülés fenyegette - mindez szerelemből. De bármennyire is szerelmes voltam, a vészharangok folyamatosan ott kongtak bennem.
Nem állnak nekem jól a béklyók, max. ha kenderből fonták :).
#316428 | 2018. 11. 03. 21:40
Én például abszolút nem vagyok szubmisszív a lelkem mélyén. De ez én vagyok. Engem nem vonz igazán a 24/7 sem, pontosan ebből az okból kifolyólag. Persze pár nap erejéig esetleg, de túl nagy az önérzetem ahhoz, hogy az a tipikus kussolós megalázkodós, könyörgős szobanövény szub legyek. És persze legnagyobb tisztelem azoknak, akik erre képesek. Hát én nem.
Aranyliliom Deleted user
#316427 | 2018. 11. 03. 21:38
Engem sem lehet meggyőzni. Csak hatni rám. De kíváncsi vagyok azokra is akik másként működnek és a működésük mikéntjére is.
Deleted user
#316425 | 2018. 11. 03. 21:38
Korábban a barátnőim így utólag subok voltak. A domináns nők nem jönnek ki velem.Korábban elmentem egy , dominához ,aki inkabb különböző fétisekben utazott. A dominasága nem izgatott, de jól állt neki egyébként.Rávettem néhány alárendelt pozitúrara, nagyon élvezte én meg azt ,ahogy bizonytalanná , törékennyé ,számomra nővé vált.majdnem beleszerettem.Szóval azóta izgat ez a téms , melyik áll közelebb a nőhöz.
#316424 | 2018. 11. 03. 21:35
én is szeretek mindenfélét megismerni, átgondolni, lehetőség szerint átérezni
:)

de azt is szeretem, ha engem meg békénhagynak a dolgaimmal
és nem akarnak meggyőzni
azért ez a sokkal-sokkal gyakoribb
:)
Deleted user
#316422 | 2018. 11. 03. 21:33
Engem igazán a nő submissivitasa érdekel.
Milyen is a valóban submisszív nő, lelke mélyén a nő submisszív -e?
Deleted user
#316418 | 2018. 11. 03. 21:26
Megismerni viszont lehet...és azért én pl. ezzel úgy vagyok, mint sokminden mással az életben: amit egyszer megismertem, az ízlésformálóvá vált: pro vagy kontra.
Aranyliliom Deleted user
#316416 | 2018. 11. 03. 21:23
Megerteni nem kell es nem is lehet.
Johet az erre a celra tartogatott szovegem. Ertsd meg az erospaprika finom. :DD
#316412 | 2018. 11. 03. 21:05
:)

pár hónapja próbáltam "megérteni" a ffi szubmisszivitást
hát kevés vagyok hozzá
de nem is kell
most jönnie kellene valami jó kis pixie-s közhelynek.. hogy így színes/így kerek a világ
#316410 | 2018. 11. 03. 21:05
Egyébként annyira jó olvasni a kommentjeiteket. Emlékszem, amikor még komoly vitáim voltak itt pár tagtárssal arról, hogy hadd legyen már mindenkinek önálló gondolata, és ne jelentsünk ki dolgokat úgy, mintha kőbe lennének vésve. Használjuk azt a szót bátran, hogy "szerintem", és ne bélyegezzünk már mást meg azért, mert másképp látja, vagy másképp érzi.

És most olvasom az intelligens "vitát", és senki sem erőszakos, mindenki képes elfogadni más véleményét és... Na, ez csodás! :) De komolyan!!! :)
Aranyliliom Deleted user
#316409 | 2018. 11. 03. 21:01
Amint azt lennebb is írtam nem meggyőzni akarok.
#316404 | 2018. 11. 03. 20:50
nem tudjuk, ne akarjuk meggyőzni egymást

én nem akarok felülkerekedni
ő meg nem akarja, hogy fölé kerekedjenek
egyszerűen ennyi
kerekedgetés nélkül is lehet gyenge/érzelmes
sőt, ilyenkor meg aztán végképp nem kerekedgetnék
Deleted user
#316393 | 2018. 11. 03. 20:34
Tok igazad van. "De pont ez a szép". Egy "eros" ember legyen akar no, vagy ferfi, nem erez bizonyitasi kenyszert. Ha ugy hozza a kedve teljes lelki nyugalommal lapatolja a kutyaszart, piheg, stb... A fizikai ero mas kerdes, a ma vilagaban a szellemi ero letkerdes, de nyilvan parvalasztasnal a kulalak az izmok is lenyeges, vagy akar donto szempont lehet. Nem fitogtatja ok nelkul foloslegesen az erejet.

A kiserletrol volt tudomasom. Viszont en meg sorkatonakent eloben tapasztaltam. Elmondhato, a civil eletben lapulo, tanulni edzeni lusta, de a helyzetevel elegedetlen emberkekbol tort elo a szemetkedes, hogy kapott egy kis hatalmat.

Masik oldal. Volt egy frissiben odakerulo, kondis tisztes. Neki nagyon szurta a szemet azaz idiotadag. Mikor meg lett a beosztasa az elso dolga, feltakarittatta az ultrat azzal aki kiszorta. Nemi harc, verekedes aran de megvaltoztatta a rendszert. A kesobbiekben tobbszor megesett, hogy o maga takaritott, hullafaradt kopaszok helyett. Ennek ellenere nagy tiszteletnek orvendett. Sot nehany egykori bajtarsaval a mai napig tartja a kapcsolatot.
Deleted user
#316296 | 2018. 11. 03. 17:22
Köszönöm , így már megvan.
Deleted user
#316294 | 2018. 11. 03. 17:17
jav: mi
Deleted user
#316293 | 2018. 11. 03. 17:17
Mit az, amit nem értesz? Egy szubnak is jár a gyengédség...
Deleted user
#316290 | 2018. 11. 03. 17:05
Mary, ezt nem teljesen értem....fejtsd ki légyszíves...
Deleted user
#316272 | 2018. 11. 03. 14:44
24/7-ben is lehet bújni, sőőőt.
Deleted user
#316271 | 2018. 11. 03. 13:57
Volt egy kísérlet: átlagos embereket zártak össze, börtönösdit játszattak velük..voltak őrök és rabok.Az őrökből előjött a szadista , abba kellett hagyni a kisérletet, mert eldurvult.
Deleted user
#316269 | 2018. 11. 03. 13:42
A pszichológia azt is mondja , általában a kiegészítő felünket keressük a tudattalan felet.Domináns a subot, mazo a dominánst.Ez a lélektani függő viszonyok alapja.
Deleted user
#316268 | 2018. 11. 03. 13:30
A pszichológia azt mondja , a kettő együtt van.A sub-mazo rész mellett ott van domináns- szadista rész is .Az egyik általában tudatos a mádik tudattalan.lightosabb formában van hogy valaki az élete egyik területén sub máshol domináns.Integrált egyén ismeri mindkettőt és tudja irányítani.
Aranyliliom Deleted user
#316252 | 2018. 11. 03. 11:12
De csak neked engedni meg, hogy fizikailag fölékerekedj. MEGENGEDI. Ez szerintem kulcsfontosságú. Mert amúgy egy átlag férfi a kisujjával oda tud taknyolni egy átlag nőt - azért lássuk be, dominancia ide vagy oda. De pont ez a szép: az egész világgal szemben erős, csak neked engedi, hogy fölékerekedj. De az egész világgal szemben meg tud védeni. Magadtól meg szintén: mert ez csak a játék idejére korlátozódik - mondjuk ez csak az ilyen jellegű dinamikára érvényes - ahol egy pasi full szub, ott fogalmam sincs, de engem az az oldal sem vonz, ezért nem is értem.
Aranyliliom Deleted user
#316247 | 2018. 11. 03. 11:07
Az a helyzet, hogy pont annyira bánthatod, amennyire igényli.
Nem mehetsz tovább.
Vagy ha mégis átesnél a hátas túlfelére, a bűntetés vaskos leszen érte.
Deleted user
#316233 | 2018. 11. 03. 10:38
És attól mert szereted ha vernek, még este hozzábújhatsz ahhoz akit szeretsz. Ezek szerintem is elkülönülnek. Hacsak valaki nem tolja 24/7-ben.
QueenV Deleted user
#316232 | 2018. 11. 03. 10:36
De Neked szólt. Nem akarlak meggyőzni.
Deleted user
#316231 | 2018. 11. 03. 10:35
Mondjuk nekem az nem világos hogyan tud összekeveredni valakinek a szexuális vágya a jellemével. Pl. mert szeretem ha vernek attól még nem hajtok fejet akárkinek, és nem verhet akárki. Szóval nem leszek sub.
#316228 | 2018. 11. 03. 10:29
Bocsáss meg, közben rájöttem, hogy nem is nekem szólt. Csak épp készülődés közben próbállak Tititeket követni, de le vagyok maradva: :D Na majd ha hazaértem... :D
#316226 | 2018. 11. 03. 10:23
biztos
(a hideg futkos a hátamon a gondolatra is... elvesznek a világból a színek, hideg lesz és sötét :D)

lehet, az is lehet a gond, hogy sokáig dolgoztam olyat, hogy nagy erős férfiak nagy-nagy mennyiségben szót fogadtak nekem (baszki, még erőlködni se kellett :), és ez nekem nem volt jó
QueenV Deleted user
#316225 | 2018. 11. 03. 10:23
Helyesbítek: a szub mentalitást nem értem, annak ellenére, hogy bennem több a szubmisszív hajlam mint a domináns.
Aranyliliom Deleted user
#316223 | 2018. 11. 03. 10:22
Engem zavar, ha egy ffi mosogat.
A gép az más.
Tudom... Tudom.
Csak ugye vannak mazochista domináns is.
Sőt domináns fétisiszták is.

És szeretem, mikor este a mellkasomra fekszik, és simizem a hátát.

De ez én vagyok.
Ti meg másképp működtök.
QueenV Deleted user
#316222 | 2018. 11. 03. 10:20
Nem meggyőzni akarlak...én a szubmisszív mentalitást nem értem, ezért hasznos számomra az ilyen eszmecsere.
Aranyliliom Deleted user
#316221 | 2018. 11. 03. 10:18
Pedig egy pihegő Férfi...amikor az ERŐ megadja magát neked...bezony szép és nagyon szexi dolog! És azzal, hogy mer gyenge lenni, az erejét bizonyítja a szememben :).
#316219 | 2018. 11. 03. 10:17
az idei Darwin-díjra még lehet nevezni...
#316217 | 2018. 11. 03. 10:16
nekem is fontosak a hagyományos szerepek (elég sok tekintetben vagyok konzervatív e téren)
de látod, nálam a mosogatás simán belefér
sőt, pl. a pelenkavasalás is (direkt mostam össze dolgokat)
sőt, kimondottan izgató tud lenni
az ambivalenciája miatt
hogy ő, a nagyerős,még ilyet is tud... :)
#316216 | 2018. 11. 03. 10:14
Bmeg, anyám engem egész gyerekkoromban árvert??? Lapáltoltatta velem a sz.rt a fater helyett... PFFFFF :D

Figyelj, érteek tejes mértékben, de kérlek Te meg azt értsd meg, hogyha meg is győzöd erről a tudatom, az érzelmeim attól még maradnak ugyanúgy.:)

Nyilván értem, hogy Switchként neked ez máskép képződött le az évek során. De nekem meg nem.
#316215 | 2018. 11. 03. 10:14
nekem is kell-jó az esendő része is
legyen-lehet nagyon érzelmes
sőt, sírhat is
de nem kerekedhetek fölül rajta "fizikailag"
mert akkor pl. csorbul az is, hogy ő hogy véd meg engem
áááá... összetett dolgok ezek :)
#316213 | 2018. 11. 03. 10:12
ne a férfi pihegjen az én kezeim között, hanem én pihegjek az ő kezei között :)
#316212 | 2018. 11. 03. 10:11
Srácok, ne küldjetek több felajánlkozást herélésre. Metaforikusan használtam csak a kifejezést, egyfajta költői eszközként. K.rvára nem fogok senkit sem kiherélni. Sőt, tudom, ne ítélkezzünk, de szerintem Ti azért mégiscsak próbáljatok valamiféle segítséget kérni, mert végül nekiálltok majd otthon egyedül, és nagyon vicces lesz az a sírfelirat végeredményben. - tudom, morbid a humorom, de most tényleg na! Veszélyes “móka” az...
#316210 | 2018. 11. 03. 10:11
nálam nem is makacsság vagy ilyesmi
tapasztalat

az a férfi, akit "tudok bántani" (márpedig helyből, nekifutás nélkül a zömét simán), megszűnik férfinak lenni, érdektelenné válik nekem
már szexuálisan
megrágom és kiköpöm
és lépek tovább
(nem hangzik valami jól, tudom.. épp ezért kétszeresen is kerülöm az ilyen helyzetet)

amúgy meg a helyzet, amiben férfit "bántanak", engem azonnal aszexualizál
az én világomban ez nem a természet rendje, sőt

de semmi gondom azzal, akinél nem így van
sőt, örülök, hogy a világ nagyobb részét fedjük le együtt, van ilyen is meg olyan is
de mikor meg akarnak győzni, hogy rosszul érzem, amit érzek... hááát
Deleted user
#316209 | 2018. 11. 03. 10:09
A kutyaszar összelapátolását az udvarról általában a férfiak végzik - nevezhetjük hagyományos férfiszerepnek - mégsem gondolnék egy kutyaszart lapátoló férfit szexibbnek egy mosogatónál :)))))
#316208 | 2018. 11. 03. 10:09
Én abszolút értem a másik oldalt is, csak nekem ez ilyen...:) Sajnos, vagy nem sajnos.:) Azért a több cipellőt én is el tudnám viselni! :D
Deleted user
#316206 | 2018. 11. 03. 10:02
A kasztrálást én értem ;)
Nálam a mosogatás ilyen mumus.
Kurvára zavarna ha a Herceget mosogatni látnám.
Az én szememben, ez nem az ő dolga.
Nekem a hagyományos szerepek nagyon fontosak.
Az, hogy néha van bünti, és szaporodik a cipőm száma, az teljesen más kérdés 😊
#316205 | 2018. 11. 03. 10:00
Bocsi, a válaszom után láttam csak a kommented!:)
#316204 | 2018. 11. 03. 09:59
Nincs konkrét alanya a fabtazmagóriáimban. És mert számomra nem férfias szerep a bottom. Ahogy a virágkötő sem. Ezt nem lehet logikailag megmagyarázni, ezek érzések. Mint pl az “utálom a spenótot” nem ízlik és kész.
QueenV Deleted user
#316202 | 2018. 11. 03. 09:57
Nem. Szerintem a valóságos szadizmus, vagyis a kegyetlenkedést külön kell választani a bdsm szadizmustól.

De most már kezdem érteni, abból amit mondtál - mármint hogy egy fenekelés is kasztrálná.

Mivel én switch vagyok, én másként állok ehhez a dologhoz: nekem a férfi akkor Férfi ha kemény is, de esendő is.
Mindkét oldala kell, a 100% machókkal nem tudok mit kezdeni.
Ezért a Férfi egyáltalán nem "kasztrálódik" ha kiszolgáltatja magát - legalábbis az én szememben.

Köszi a választ! :)
Deleted user
#316200 | 2018. 11. 03. 09:56
Miért kasztrálódik a szemedben?
Ha szereted, úgy igazán, akkor miért veszti el a férfiasságát előtted?
Ha szeretsz valakit, akkor úgy szereted ahogy van. Szerintem.
Aranyliliom Deleted user
#316199 | 2018. 11. 03. 09:49
Nekem is vannak indulataim és furcsa gondolataim, de azt nem vinném bele a játékba...más az amikor az ember elképzeli magáról hogy milyen kemény faszagyerek, és más amikor ott piheg egy élőlény a kezeid között...vagy nem?
Deeee meg akarom érteni...
#316197 | 2018. 11. 03. 09:48
Az a baj, hogy úgy vagyok vele, ahogyan Te. :)

Vagy legalábbis végkifejletében - nem fogom formálni.

Makacs vagyok. Mindenről sziklaszilárd véleményem van. Főleg saját magamnal és az elveimmel szemben. A szubmisszív nem szadista - és ezen, ha akarnék sem tudnék változtatni, ez már így égett bele a tudatomba.
#316196 | 2018. 11. 03. 09:45
Egyébként ha igen (részemről amúgy nem, és nem is ez szerepel a fantáziámban), részemről már az is bőven kasztrálja a férfit a szememben.
#316194 | 2018. 11. 03. 09:44
Szóval szerinted a szadizmus kimerül a feneklésben? ;)
#316193 | 2018. 11. 03. 09:41
Szerintem nem kell erteni.
Van, aki igy mukodik es ennyi.
(Es nem a most adott infoid hianyaban :)
Deleted user
#316192 | 2018. 11. 03. 09:35
"És teljesen biztos, hogy abban a pillanatban kasztrálnám a kiválasztottat. Többé nem lehetne férfi a szememben"
Ez az amit én nem értek.
A szadizmus bdsm értelemben nem jelent igazi bántást...a legkeményebb verés sem az, ha a másik akarja...de ez...ez hogy keveredik ide?
Deleted user
#316185 | 2018. 11. 03. 08:30
Hmm.. nemrég néztem újra (kb. 10x) a Keserű méz c. filmet.
Na abban a két véglet szépen megfordul. :)
#316183 | 2018. 11. 03. 08:18
"És teljesen biztos, hogy abban a pillanatban kasztrálnám a kiválasztottat. Többé nem lehetne férfi a szememben."

ez az,a mit tökéletesen értek (mert szintén)

"Egy szubmisszív nem lehet szadista, egy szadista nem lehet szubmisszív. Nem, az én világomban."

talán ezzel lehetne mit kezdeni, mármint, a világodat formálni (én, mondjuk, az enyémet nem fogom e téren :)
Deleted user
#316182 | 2018. 11. 03. 08:14
Ki kell próbálni, nincs mese. Lehetőleg picit lightosabban :)
#316178 | 2018. 11. 03. 00:55
Nem nem és nem! :D Bízom benne, hogy csak így ütközik kis a stressz, és gyorsan "rendbe jövök" majd. A szadizmus az, ami tényleg sosenemis picitsenem vonzott. Erre bumm. És már több hete tart. Először azt hittem, hogy véletlen. De most már be kell látnom, hogy ez rendszeres, és sürűsödik.
#316177 | 2018. 11. 03. 00:51
Szetszakito ambivalencia... gyulolom es szeretem...
#316176 | 2018. 11. 03. 00:50
Es ezzel el lehet kinlodni-jatszani meg tobb evtizedig.
Megnyugtat? :D
Deleted user
#316174 | 2018. 11. 03. 00:00
Mindenki maga választja saját bilincseit...






 
aaaaaaaaaaaa