Cs mint Csicska

Blogs » Blog - QueenV » Cs mint Csicska
2018. 10. 17. 01:33 | Appeared: 1568x
A dom nem létezik.
Sorra adjátok fel a méltóságotokat, és nyilvánosan nyűszítetek.

Nincs többé dom az olvasatomban. A hideg ráz már ettől a szótól, és lassan a BDSM-től is. Legalábbis attól, ahogy Ti alakítjátok... Nem akarok többé játszani, nem is akarok több lelkibeteg “Urat”.

Férfit akarok. Nagybetűset. Méltóságteljes, higgadt, erős, eszményi férfit. Nem csaholó, ide-oda kapkodó kutyát.

A Farkast akarom. A Farkasomat. Akinek istene van, nem gazdája.

Comments (39)


Deleted user
#313857 | 2018. 10. 17. 16:29
Miért kell ezt így megbonyolítani? :):):) Filozófálgatni?
Inkább éljetek, éljétek meg a vágyaitokat. :)
QueenV Deleted user
#313853 | 2018. 10. 17. 16:02
<3
#313850 | 2018. 10. 17. 15:40
Add meg a számod bébi, és én minden páratlan napon hívlak majd. ;)
Deleted user
#313846 | 2018. 10. 17. 15:00
Ma már csak minden másnap hívogat, és nem nekem súgja a titkokat! :D
#313843 | 2018. 10. 17. 13:41
Teljes mértékben igazad van.
Deleted user
#313841 | 2018. 10. 17. 12:42
Igen, az emberek tipizálnak. De ez félre is viszi őket aztán rendszeresen. Mert nem tipusok vannak. Hanem nagyon bonyolultan, sok skála kölcsönhatásából felépülő személyiségek. A domináns képe, amibe szerinted nem illik ez vagy az, az tulajdonképpen az a kép ami a te fejedben állt össze egy domináns férfiról. Ha úgy tetszik ez a te elvárásod. Ezzel nincs is semmi baj. De ettől még nagyon sokfélék lehetnek a domináns emberek.
Az általad felhozott példa is jó, mert rávilágít, hogy bizony az intelligencia sem feltétlenül jár kéz a kézben a dominanciával. Attól még mert egy ember magasabban helyezkedik el a dominancia skálán, bizony lehet nagyon bunkó is. A személyiség nagyon sok egyéb tényezője határozza meg együtt, hogy egy adott ember dominanciája milyen formában jelenik meg a viselkedéseben.
De igaz ez a dimenzió ellenpólusára is. Nincs olyan sem, hogy a "szub". Ahány szubmissziv személy, az annyi féle személyiség, és a szubmisszivitás annyi féle megjelenési formája. Nyilván én is jobban preferálom egyiket a másiknál, és az én fejemben is ott van az "én szibmissziv nőm" de ilyen formában ez kizárólag az én fejemben létezik :)
#313840 | 2018. 10. 17. 12:08
Igazad van, olyan valóban nincs, hogy hogyan "kell".
De tulajdonképpen az etikett sincs kőbe vésve, mégis, akik erre kifinomultabbak érzik, hogy gáz köszönés nélkül belépni pl. egy dohányboltba. :)

Semmit sem kell. De vannak tipikus jellemvonások, amik nagyon nem illenek egy domináns képébe. Vannak, hisz az ember így tájékozódik, tipizál, kár ellene ágálni... És most nem nüanysznyi dolgokra gondolok, nem az ízlés dolgára, hanem az alapokra. Mert az alapok ugyebár adottak, és onnantól kezdve mindenki úgy építkezik, ahogy a saját ízlése diktálja.
Deleted user
#313838 | 2018. 10. 17. 12:00
Kár, hogy egy ilyen jó téma-felütésnél egy igazán jó vita helyett személyeskedésbe csapott át a dolog.

Domináns férfi természetesen létezik. Ahogy domináns nő is. Azonban "A domináns" mint olyan mindenkinek maximum a fejében él. Ugyanis ez csak egy dimenziója a személyisegünknek. Nem egy kategória, ami ugyanúgy meghatározza a beletartozókat. Egy skála, ami mentén minden ember elfoglal egy poziciót, és ez határozza meg, hogy a személyiségére milyen mértékben jellemző a dominancia. Még akiknek nagyon hasonló az elhelyezkedése ezen a skálán, azok is számtalan dologban, viselkedésben különböznek egymástól, hiszen a személyiség ennél jóval összetettebb, sok másik dimenzió is van, és ezek mind egymással kölcsönhatásban határozzák meg a viselkedésünket.
Nincs tehát olyan, hogy egy bizonyos helyzetben "a dominánsnak" hogyan kell viselkednie.
#313828 | 2018. 10. 17. 11:21
Baaaa..ki miről maradtam már megint le... Oké, át kell értékelnem az életvitelemet. Aki korán sokkal izgisebb kommentháborúkba bonyolódik, mint Csipkerózsika...:D
#313824 | 2018. 10. 17. 11:16
Nem idealizálom a férfiakat, csupán nem érem be kevesebbel. A kettő nem ugyanaz.

Igen, nekik is vannak gyengeségeik, de nem önmagukból kikelve vonyítanak, feladva a méltóságuk és büszkeségük.

Hogy hová lettek a Férfiak? Mi nők rontottuk el, mikor alacsonyra tettük a mércét...

És bár ez egy hosszú és szövevényes sztori, azért az előző blogokból sejthető, hogy van egy Farkasom. Még ha ez nem is ilyen egyszerű.
Úgyhogy nem, nem keresem a Férfit, már ismerem Őt. Kicsit Tőle is idéztem... :)

Fontos megjegyeznem, hogy ez csak az én véleményem, az én ízlésem, az én gondolatai, az én érzéseim egy témával kapcsolatban. Teljesen rendben van, hogy más, másképp vélekedik ezekről a dolgokról.

Nekem ez a vonzó, másnak meg más. :)
Deleted user
#313811 | 2018. 10. 17. 10:06
Nem én kezdtem a sértegetést. Na most pá..
Deleted user
#313810 | 2018. 10. 17. 09:46
Aki alulmarad egy vitában annak kettő lehetősége marad:
1 - hangerő. Ez itt nehezen kivitelezhető
2 - sértegetés. Most láthattunk rá példát.

Úgyhogy tiltsál nyugodtan, én nem foglak, nem szokásom a gyáva megfutamodás.

És én nem fogok komplett CV-t írni nehogy mégjobban elbőgd magad.
Plusz még mindig nincs szükségem rá hogy fényezzem magam.

Napááá
Deleted user
#313809 | 2018. 10. 17. 09:39
Állj Ki a fényre, more aztán beszélgessünk a szerep játékokról jó?!
Kevés vagy. Nagy farkas, pont olyan kevés mint amilyennek engem tartasz. Nem az egóm nagy, a tapasztalatom. Nem egy satu pad mellett dolgozom 16 éve kiscsákó. 1500 ember képzése volt a feladatom 20 éves korom előtt. Több élet történetet halgattam végig mint te híradót Hicks. Fogalmad nincs arról ki vagyok. És nem baj nincs harag, de ha már nincs annyi eszed, hogy fel fogd a szavaim mögötti ember baráti szeretetet. Akkor legalább menj már innen a fenébe.! Ide jössz oltogatni mint egy sub, és csodálkozol, hogy vissza szólok. Ez volt az utolsó még egyszer belém állsz, le foglak tiltani. Nincs se időm se energiám idiótákkal száj karatézósat játszani. Menjél máshova, nullázni.
Deleted user
#313807 | 2018. 10. 17. 09:29
Mondom....
Nem megy ez a szerepjáték neked :)
"a jobb kezem nyújtottam"
"nem tudják merre van az előre"
Egy jótanács, ebből az egészségtelen egóból ideje lenne visszább venni.

Pápussz kis farkas
Deleted user
#313805 | 2018. 10. 17. 09:28
Nincsenek önértékelési problémáim, sem a helyzetek kiértékelésével nincsenek nehézségeim. Nem óvatoskodok. Csak átlátok a szitán és ha már egyszer átláttam...hogy is fogalmazzak finoman...érdektelenné válik a dolog. És millió időm van keresni. Nem hajt a tatár.
Deleted user
#313804 | 2018. 10. 17. 09:27
Már megint kevered a szezont a fazonnal te nagyon Dwayne. Na pacsi.
Deleted user
#313803 | 2018. 10. 17. 09:25
Tekintettel arra, hogy a kezdetén a beszélgetésnek én a jobb a kezem nyújtottam, és ennek ellenére, megint ott tartunk, hogy páran (mint puli a ködben, befelé ugatnak az udvarba) nem tudják merre van előre, le írom szépen Magyarul igen kedves Dwayne egyszerű leszek :) vannak még férfiak, csak nyitott szemmel kell járni, és nem a monitoron kell keresgélni. Mert nem itt ülünk, tesszük a dolgunk, amit kell, és éppen jól esik feljon az ember ide, de ez a ritkább. A támadt részemről lezárom. Nyugodtan beszélgessetek tovább, ha jól esik nem zavar. Aki úgy gondolja privátban irhatja, nem fogom kukázni, kivéve ha anyukámmal indítja a mondanivalóját, mert egyébként, attól hogy egy veszett kutya vagyok, még borzasztó érzékeny lelkem van. :)
Deleted user
#313802 | 2018. 10. 17. 09:24
Ne erőlködj, az imént mentél le kutyába egy nőstényoroszlán előtt, innen nem fogsz felállni :D
Deleted user
#313801 | 2018. 10. 17. 09:18
:D Ezt is mondja minden felületes szemlélő. De érdekes...
;)
Deleted user
#313800 | 2018. 10. 17. 09:17
Jól van rendben rendben nem kell azért egyből anyázni. De kutyázni sem :). Valóban úgy van, hogy manapság túl sok a fog mindkét nem fésűjén..
Ne haragudj nem akartalak megbántani.
A negatív tapasztalatokhoz : mi alapján választottál?! Plátói kérdés, gondold át, mik voltak a szempontok, értékeld újra őket. Nem óvatoskodni kell, ha tudod mit akarsz, tisztában vagy vele, milyen képességeid vannak akkor nem esel csapdába. Ellenben azzal, akit fentebb említettem. Senkire nem tartozik, de mondok valamit : tudni és tudni vélni nem egy és ugyan az. Na rólam ennyit..
Deleted user
#313799 | 2018. 10. 17. 09:15
Egy farkas tudja magáról hogy az, felesleges megerősítéskent hangoztatnia hátha más is elhiszi
Deleted user
#313798 | 2018. 10. 17. 09:12
Nincs itt semmilyen felületes szemlélődés, egyszerűbb vagy mint a faék. Nem csak nekem hidd el :D
Deleted user
#313796 | 2018. 10. 17. 09:10
De keménykedős amit írtál...és erről beszélek...te úgy definiálod magad farkasként, hogy harapsz...nekem meg ettől nem farkas vagy, hanem veszett kutya. A farkas más...és mielőtt itt egymás gyalázgatásába belemerülnénk. Aki itt van az valamit keres: valamit amit még nem talált meg. Nem azért mert ővele baj van. Hanem mert megfelelőt találni nehéz. Főként, hogy ha voltak negatív tapasztalatok, akkor az ember óvatosabb. 120 fog. Mindenkinek annyi amennyi. A férfiak fésűjén is vannak fogak.
Deleted user
#313795 | 2018. 10. 17. 09:04
Felületes szemlélők mind ezt mondják. Nincs ellentmondás, van egy keret megadva, az igazság félúton, vagy a falon túl van, nemde?! :)
Deleted user
#313794 | 2018. 10. 17. 08:58
Elolvastam. Önmagaddal keveredsz ellentmondásba így nem derül ki
Deleted user
#313791 | 2018. 10. 17. 08:52
Egyébként nem keménykedek. Ez nem akció, hanem reakció.
Deleted user
#313790 | 2018. 10. 17. 08:49
Kedves Dwayne, ha kíváncsi vagy rá, olvasd el a bemutatkozásom. Sorry nem szeretem ismételni magam.
Deleted user
#313789 | 2018. 10. 17. 08:47
Azzal egyébként teljesen egyet értek, hogy a nő választ, de ha a férfinak nem kell akkor mit választ na? Hm? Hoppá jó reggelt. A nő dönt, ha több a kérője választhat is, de amíg egy férfinak nem kell, mert nincs benne semmi, ami a férfit megfogná addig?! Marad a pixie, meg a macska a jó meleg takaró, meg a sovány vigasz a csajoktól. "nyugodj meg drágám nem benned van a hiba a 150. pasi is szar volt, nem a te hibád!" bocsi én azt fogom írni amire szükséged van, és nem azt amit olvasni szeretnél, és kivált nem olyan stílusban ami tetszene, de ettől még ez igaz. : Női mérce izgalmas dolog, és hasznos is. Hány fog van rajta? 100 120? Na ezért nem akad férfi nektek. Egy normális igazi férfi Domináns vagy sem nem 100 vagy 120 kiváló tulajdonsággal bír amibe ez a mérce bele tudna akaszkodni. Van a férfinek amilye van, de nem tökéletes. Viszont egy arra érdemes személy mellett azzá fog válni. Jaaaa hogy így már nem kell! Jól van igazatok van. Maradjatok csak egyedül, hallgassátok egymás önbizalom növelő hazugságait.
Deleted user
#313788 | 2018. 10. 17. 08:45
Helyesbítek. Néha a fiatal alfákat is elkergetik, akik bepróbálkoznak. Akkor ők elkóborolnak és új falkát építenek. Biztos ezt. Falkaépítés ;)
Deleted user
#313784 | 2018. 10. 17. 08:35
Az alfa nem magányosan kóborló hím. A kiöregedett alfákat és az omegákat szokta a horda kitaszítani...Az alfa falkavezér...nem kóborol magányosan...csak ha már a farkasok életmódját boncolgatjuk...
Deleted user
#313783 | 2018. 10. 17. 08:33
Tulajdonképpen akkor mi a f@szt keresel itt ha meglátta valaki benned amit kell? :D
Deleted user
#313782 | 2018. 10. 17. 08:33
Ezek az önkinyilatkoztatások...alfa...most akkor jobb? Most írtad le, hogy annak az 1 nőnek vagy alfa. Most írtad le a lényeget. Nem vagy az. Max. valaki szemében vagy az...
És az emberi kvalitásaid miatt csatlakozott hozzád valószínűleg, nem azért mert harapsz...Mi értelme ennek a fajta keménykedésnek?
Deleted user
#313778 | 2018. 10. 17. 08:28
Attól függetlenül, hogy te mit gondolsz egy férfiról vagy minek tartod, az még alfa lesz, ha az. Nem te határozod meg sem az elejét se a végét. Esetleg menet közben csatlakozhatsz, de el is oldaloghatsz. 28 évig kóboroltam itt-ott megállva, aztán jött egy olyan nő, aki látta amit kell. És csatlakozott most két fiunk van.
De tudod mit igazad van. Mond azt hogy csak egy cuki kutya, és dugd a kezed az orra elé. :p
Deleted user
#313775 | 2018. 10. 17. 08:05
Ha idealizálod a férfiakat akkor soha nem fogod megtalálni akit keresel. Nem várhatod el, hogy egy férfi reggeltől estig a félistent játsza. Vannak olyan pasik. De nekik is vannak gyenge pillanataik. Amivel nincs is semmi gond.
És igen. Csak férfi és nő létezik. És a kapcsolaton belül fluktuál a kettőjük viszonya oda-vissza, vagy egy irányba tolódik inkább...de akkor iscsak férfi és nő van.
Deleted user
#313767 | 2018. 10. 17. 07:36
Most hadd ne másoljam be a 3-al ezelőtti blogban a hozzászólásomat :D
Deleted user
#313766 | 2018. 10. 17. 07:27
A férfiak is nyüszítenek néha. Egy férfi is lehet gyenge, neki is fájhat és ki is mutathatja. Azzal nincs gond. Minél emberibb, annál jobb.

A "ha hozzánk akarsz tartozni"-ra:
De édes!
Nem te döntöd el, hogy farkas vagy-e. Ha az vagy, azt a nők tudni fogják. Egy férfi nem férfimércével kell farkas legyen, hanem nőivel. Feltéve, hogy Nőt szeretne találni, nem egy kisnyulat.
Deleted user
#313754 | 2018. 10. 17. 06:31
:-)))

Te leszel kiválasztva, nem a nő... Mindig a nő választ. :-)
Deleted user
#313746 | 2018. 10. 17. 05:37
De édes. Na kedves Hölgyem!
Ha hozzánk akarsz tartozni, férkőzz a közelünkbe, láttasd magad! Akkor majd, feltéve hogy érdemes vagy rá, kiválasztatsz. A farkasokról: "Száz négyzetkilométert is bejárnak, hogy zsákmányra leljenek"...
Deleted user
#313743 | 2018. 10. 17. 05:01
Domináns férfi szerintem sem létezik.

Maximum azzá válhat, egy ffi-nő kapcsolaton belül.
És akkor megszületik a vágyott csoda...
De alapvetően csak férfi és nő létezik - szerintem. Ebből kell kiindulni.






 
aaaaaaaaaaaa