Csalódottság

Blogs » Blog - Phedre » Csalódottság
Phedre (58)
Submissive
Female, Hetero
  • Has public albums 
  • Has blog 
2018. 11. 04. 10:47 | Appeared: 1425x
Most egy kicsit szomorú vagyok, és csalódott.
Mindenhol azt olvastam, hogy mi nők, milyen szemetek vagyunk, nem válaszolunk, nem reagálunk. De velem olyan nem fordult elő, hogy egy hosszú levelezés kellős közepén eltűnjek.
Ebben az évben a harmadik "domjelölt" tűnik el akkor, amikor már épp eljutnánk egy telefonig, találkozásig. Vagyis még előtte, de már 5-10 levél után.
És nem tudok rájönni, milyen félelmetes dolgot írhatok.
Bevallom, én már nem bánnám, ha valaki rám találna, és nem erősítené azt a tudatomat, hogy az én életemben már vége van ennek a szakasznak.
:(

Comments (72)


Deleted user
#316875 | 2018. 11. 05. 18:55
Nálunk is rengeteg levél volt és sok üzenetváltás, sok beszélgetés. A mai napig. Beszélgetés közben eltűnni az borzasztó
#316627 | 2018. 11. 04. 15:38
Lehet ezt cifrázni, sikerül is nem kicsit, de a simán farokverők, és hobbifaszok, pusztán eddig jutnak. Sajnálatos, hogy neked sikerült ilyenekbe belefutnod, de ne add fel, mert azért van tán egy pár normális (sic) is :) (SA)
Deleted user
#316625 | 2018. 11. 04. 15:33
Amire kulonben epp nem reg volt precedens.

https://hu.smpixie.com/bdsm-blogok/koverantal49/49897-mi-a-valosag
Deleted user
#316623 | 2018. 11. 04. 15:28
Nem vigasztal, hidegen hagy ha nem rolam beszelnek. Az mar mas lap, ha a nevemben allitanak olyat ami nem valos.
Deleted user
#316621 | 2018. 11. 04. 15:25
Ha szétszednek a hátad mögött, vigasztal ha nem mondják ki a neved közben? :-D
Deleted user
#316620 | 2018. 11. 04. 15:24
Jaaa, tényleg. Én meg bunkó módon elhajtottam. :D
Phedre Deleted user
#316619 | 2018. 11. 04. 15:24
És így megkérdezni sem tudjuk őket. :-D
Deleted user
#316618 | 2018. 11. 04. 15:24
Mivel nincs nev emlitve, hogy lenne pellenger?
#316617 | 2018. 11. 04. 15:24
Akkor lennének pellengérre állítva, ha leírtam volna a nevüket. De vagyok annyira úrinő, hogy nem teszem.
Deleted user
#316616 | 2018. 11. 04. 15:23
Na ugye, en megmondtam. A fejet hogyan emlithette volna, nyilvan azt is elfelejtette. :)))
Deleted user
#316615 | 2018. 11. 04. 15:22
Gondolod tudják hogy épp pellengérre vannak állítva?
#316614 | 2018. 11. 04. 15:22
Én is nagyon kiváncsi lennék az ő verziójukra. :)😀
Deleted user
#316613 | 2018. 11. 04. 15:21
Ez nem feltétlen férfi tulajdonság. Nekem is van pár exem aki néha elfelejti hogyan távozott, és újra bekopog az ajtón.
Deleted user
#316612 | 2018. 11. 04. 15:20
előttük a lehetőség, h bármelyik kommenteljen ide és megirja az ő verzióját
Phedre Deleted user
#316611 | 2018. 11. 04. 15:19
Az "enyém", aki ma került elő, azr írta, ő erre nem emlékszik, hogy eltűnt. :) Nem említette, hogy beverte volna a fejét :D
Phedre Deleted user
#316610 | 2018. 11. 04. 15:16
Bevallom, picit kíváncsi lennék az ő verziójukra is...
#316609 | 2018. 11. 04. 15:14
Akkor tényleg ne kezdjen velem levelezni senki. ezek szerint 3 férfi is balesetet szenvedett, és kómában fekszik, aki velem kezd. :) Csak közben felmegy naponta a pixiere
Deleted user
#316607 | 2018. 11. 04. 15:05
Tényleg nincs recept. Volt olyan, akiknek 3 nap után adtam meg a számom, míg olyan is volt, akinek 3 hét után.
Ami a találkozást illeti, volt akivel 1 hét után, és volt akivel 2,5 hónap után találkoztam.
Deleted user
#316606 | 2018. 11. 04. 15:05
Az biztos, hogy nem a no hibaja.
Azt nem mondom, hogy a ferfie, mert lehet balesetet szenvedett es komaban fekszik.
Deleted user
#316604 | 2018. 11. 04. 15:01
ha egy pasi egy élő levelezésből szó nélkül kiszáll és eltűnik, mint a szürke szamár, az talán nem biztos, h a nő hibája ....
Deleted user
#316602 | 2018. 11. 04. 14:57
Tenyleg, pedig meg nem is ittam. :)
Deleted user
#316600 | 2018. 11. 04. 14:55
Igen az. De peldaul mikor megismertem a nejem(nem tarskereson, de neten) az elso billentyu leutesekor elontott a tuz. Pedig meg azt sem tudtam, hogy biztosan, hogy no. Kimentem egy kavera, mert nem tudtam hova rakni magamban a fura erzest. Mire visszamentem behalt a net. Jo ezzel vege, de ejjelente nem tudtam aludni, jart az agyam, hatha no, hatha o is ezt erzi. 1 het utan elkezdtem keresni mas szervereken, aztan meglett. Ennek 12 eve. Na erre varjal gombot. :)

Annyira nagyok a kulonbsegek ember es ember, helyzet es helyzet kozott, hogy nem erdemes receptet irni. Legalabbis szerintem.
Phedre Deleted user
#316599 | 2018. 11. 04. 14:53
Még annyit sem kell tenni. Lelépett, menjen.
Én ma kaptam olyantól levelet, aki szó nélkül lépett le hónapokkal ezelőtt. És nem értette, miért nem akarok levelezni vele :D
#316598 | 2018. 11. 04. 14:49
Ezt nem értem. Én igazán szenteltem volna több időt a lelépő pasinak, ő fejezte be szó nélkül. Utána írtam még egy kérdő levelet, de ennél többet nem hiszem, hogy tennem kéne.
Deleted user
#316597 | 2018. 11. 04. 14:47
Ez azért lehet mert a válaszom nem neked volt címezve. :-)
Phedre Deleted user
#316596 | 2018. 11. 04. 14:46
Ez esetben félreértettél. Egy szóval se mondtam hogy CSAK levelezéssel ismerhetsz meg valakit. Azt mondtam az egy jó szűrő.
Ha belegondolsz, erre a blogra több figyelmet szenteltünk, mint te a lelépő pasi megismerésére.
Deleted user
#316595 | 2018. 11. 04. 14:45
Én egy szóval sem mondtam, hogy hamar hamar. :)
De egy kapcsolat, ha nem fejlődik, akkor hanyatlik. Stagnálás nincs sokáig. Ha nekem 1000 levelet kellene váltanom vkivel, mert csak akkor venne komolyan, hát hamar ráunnék attól, hogy nincs továbblépés. Ha pedig nem jön a vágy, hogy már nagyon a szemébe néznék, az 1000 levél után sem fog jönni.
Deleted user
#316594 | 2018. 11. 04. 14:44
Ez nem igy van, en nem mondtam, hogy idopazarlas a masik megismerese. Csak azt allitom, szemelyes talalkozon lehet legjobban megismerni, lakva pedig igazan megismerni.
Deleted user
#316593 | 2018. 11. 04. 14:44
Amúgy nem, abszolút nem a külsőre gondoltam.
#316592 | 2018. 11. 04. 14:44
Egyáltalán nem értek veled egyet. Szerintem sokfélék vagyunk, és lehetünk. Van akivel soká találkozok, van akivel hamarabb. Ahogy érzem. Az ember megismerése nem csak levelezéssel megy. Nekem sok lenne, ami neked kevés.
És ennek semmi köze ahhoz, hogy valaki - most megszámoltam - 15-20 levél után úgy tünik el, hogy még kérdez valamit.
Ezen egyszerűen csodálkozom. És hát nem annyira sok emberrel kezdek hosszú levelezésbe, ezért vagyok nagyon meglepve.
Deleted user
#316591 | 2018. 11. 04. 14:43
Te most a külsőre gondolsz.
De ez kiküszöbölhető, ha kapsz egy normális nem ezer éves fotót.
És személyesen könnyebben ismered meg a másikat, hiszen nem csak egy levél, hanem verbálisan is kapsz jeleket.
Szerintem nincs is jobb egy jó beszélgetésnél.
Deleted user
#316590 | 2018. 11. 04. 14:42
Igazad van. De a levelezés is egy érdeklődési forma, nem?
Deleted user
#316589 | 2018. 11. 04. 14:41
Látod, ez a probléma.
Időpazarlásnak fogjátok fel a másik megismerését.
Hamar-hamar találkozzunk, aztán meg vagytok döbbenve ha nem az vár amit elvártok. Vagy a másik eltűnik mert ő sem azt kapta amit várt...
Deleted user
#316588 | 2018. 11. 04. 14:39
Az pedig, hogy az elso kapcsolatodban nem ismert a nejed, az erdeklodes hianyan mult, nem a levelezesen.
Deleted user
#316587 | 2018. 11. 04. 14:36
Felre ne ertsd, nem a levelezes ellen agalok. Csupan azt mondom, ez egyeni kerdes.

De azt allitom a szemelyesnel nincs jobb. Latom, hallom, szagolom, erzem, ha valahol, akkor a szemelyes talalkozaskor lehet megismerni a masikat.
Deleted user
#316586 | 2018. 11. 04. 14:36
Levelezés alapján egy embert sosem ismersz meg.
Ha nem látom reménytkeltőnek egy levelezést, akkor minek levelezünk? Meg miről? Az energiámat és az időmet nem pazarlom, csak azért, mert van.
Phedre Deleted user
#316585 | 2018. 11. 04. 14:32
Kevered a két kapcsolatot. A mostaniban levelezünk, a házasságom idején még nem volt megszokott dolog az internet...
És a mostaniban beszélgetünk is, sokat. (Néha még szex közben is, lásd az utolsó ötletét kedvesnek.) De ha külön vagyunk jönnek-mennek a levelek. Ma már 60-nál tartunk és így messzebbre jutottunk bizalom,és megértés terén mint az elmúlt kapcsolataim nagyon nagy részében...
#316584 | 2018. 11. 04. 14:24
HÁt az elég vicces lenne. Én azzal megyek ágytornába, aki alapjaiban szimpatikus.
És ez nálam nem a hosszú levelezésen múlik. De azon biztos, hogy nem tünik el szó nélkül.
Van akivel hosszan leveleztem, van akivel egy napi csetelés után találkoztam.
#316583 | 2018. 11. 04. 14:23
Azért 11 év együttélésnél nem a folyamatos levelezés, hanem a folyamatos kommunikáció kéne.
A férjemmel, akivel összekötött bennünket a BDSM is egy ideig, a megismerkedésünknél jó sokat leveleztünk, utána soha, viszont sokat beszélgettünk. Aztán amikor a beszélgetés elmúlt, akkor minden más is elmúlt. De most is tudom, milyen műtétei voltak,és odafigyelünk egymásra.
Phedre Deleted user
#316582 | 2018. 11. 04. 14:22
És mennyivel jobb ha ez az un-szimpátia fél év ágytorna után tör elő?
#316581 | 2018. 11. 04. 14:19
Hát én 80-100 levelet nem szeretném.
Ezek ilyen jó kis beszélgető levelezések voltak, amik egyszer csak végetértek.

Egyébként én nagy csalódásokat is éltem meg hosszú levelezés után. Amikor már nagyon elmentünk filózófikus útra, és a végén nagyon nem jött be a másik. És volt amikor ez nagyon nem jól jött ki, és megsértettem a másik embert, amit pedig nagyon nem akarok.
Deleted user
#316580 | 2018. 11. 04. 14:18
"mindketten hiú reményekbe ringattuk magunkat."
Nem bántásképp, de puszta levelezés alapján reményeket táplálni elég kétségbeesett dolog.
Az meg hogy hiába volt? Miért? Megismertél egy embert. Az sosincs hiába, még akkor se ha nem ő fogja rángatni a hajad, és elverni a popsid a következő években. :-)
Deleted user
#316579 | 2018. 11. 04. 14:15
Ez teljesen igaz.
De arra jó hogy leleplezze a krónikus hazudozókat, a gyors sikerre hajtókat, vagy azokat akik a párjuk mellől kacsingatnak kifele.
#316578 | 2018. 11. 04. 14:14
Igen ez mindenkinek annyi amennyi, viszont minden előzetes dolog nélkül lelépni annyit sem mondva, hogy bocsi de nem téged kereslek. Na az viszont az alja mindennek. És most itt teljesen mindegy, hogy férfi vagy nő az illető! És ilyenkor igen csak tud nyílni a bicska az én zsebemben is. Pi
Deleted user
#316577 | 2018. 11. 04. 14:13
A találkozót 5ezer levél sem pótolja. És azt a bizonyos kémiát sem. Levélben lehetek én übercuki, übernormális, és másik is, ha nincs meg személyesen az a bizonyos katt, akkor mindketten hiú reményekbe ringattuk magunkat.
Deleted user
#316576 | 2018. 11. 04. 14:04
Tudod, engem többnyire a naplóm miatt keresnek meg a nők. Olvassák amit írok elképzelik mellé az ifjú Brad Pittet, és rohannak is randizni.
És persze nem örülnek mikor Brad Pitt helyett Bud Spencer fogadja őket.
(És nem az úszós korszakból!) :-D

Ezért is kell a levelezés. Hogy elszálljon a rózsaszín köd, és azt lássák aki a túloldalon van, ne a saját, kivetített vágyaikat....
Deleted user
#316575 | 2018. 11. 04. 13:52
Szerintem olyan mindegy mennyi ideig leveleznek, telefonoznak, vagy egybol talalkoznak. Mi 3 honapig, sokak szerint ez tul hosszu, sokak szerint nem kell egybol agyba bujni, mi az elso randin agyba, pontosabban palcaba bujtunk. Es? Mi, mi vagyunk, mas meg mas, nekunk igy volt jo, ennyi.:)))
Deleted user
#316574 | 2018. 11. 04. 13:49
Amúgy meg ki hogy látja.
Olvastam már blogban vissza magamról, hogy "sunyin ledumálom a nőkről a bugyit"... :-D

Hiába mondtam én hogy az a bugyi amit így le lehet dumálni, az elég lazán van gumizva... :-D
Aranyliliom Deleted user
#316573 | 2018. 11. 04. 13:44
Én csak szeretem jártatni a számat. :-D
#316571 | 2018. 11. 04. 13:36
örülök neked
sztereotípiákat rombolsz
hogy "a nők" milyenek, "a férfiak" milyenek
Deleted user
#316569 | 2018. 11. 04. 13:31
Mi miatt?
Deleted user
#316568 | 2018. 11. 04. 13:29
Más miatt kérdeztem rá erre a levélmennyiségre.
Deleted user
#316565 | 2018. 11. 04. 13:21
Egy jó kapcsolat alapja a folyamatos, tabuk, titkok nélküli kommunikáció.
#316563 | 2018. 11. 04. 13:19
Nálunk az első személyes találkozásig voltak a folyamatos levelezések és órákig tartó telefonok. De azóta is ha nem vagyunk együtt beszélgetünk ha valakinek valami eszébe jut van hogy levélben vagy hogy chaten. Ja ez mellett számtalan kézzel írott levél is volt. A legutolsó egyébként 12 oldalas volt A4es méretben. :-) Pi
Deleted user
#316555 | 2018. 11. 04. 13:05
Mondhatjuk így is. :-)
Attól hogy ágyba bújsz valakivel, még nem fogod ismerni.
És igen, nap mint nap tudunk meg egymásról dolgokat.


A volt nejemmel 11 évig voltunk együtt, egy évben se jutott eszébe az évfordulónk, nem tudja mikor születtem, létfontosságú infókat nem tudott rólam. Elég gáz mikor fekszel a hordágyon és a nő akivel élsz, akivel közös gyereketek van, nem tudja hogy milyen gyógyszert kell bevenned nap mint nap, vagy hogy milyen műtéteid voltak az együttélésetek alatt...

Ez ellen jó a folyamatos levelezés.
Deleted user
#316552 | 2018. 11. 04. 12:55
Ja, hogy 8 hónapja ismerkedtek?
Deleted user
#316549 | 2018. 11. 04. 12:51
Lehet nálad tereli.
Számomra elsődleges az ember, a nő megismerése, és ez személyesen a legjobb
Deleted user
#316543 | 2018. 11. 04. 12:44
Az. Megismerd a másikat, mélyebben mint egy kávézóban ahol tereli a figyelmet a dekoltázs, vagy a csábos tekintet.... :)
Deleted user
#316542 | 2018. 11. 04. 12:43
Volt olyan kontaktom ahol a nő 5 méternél hátat fordított, és elment.
Kinek kell ez? Inkább levelezek, megismerem.
#316541 | 2018. 11. 04. 12:42
nem az a kérdés, mi a jó benne
hanem nem megy másként
ha egymásra kattanás van, ömlik, árad, feltartóztathatatlanul...
Deleted user
#316540 | 2018. 11. 04. 12:40
Napi 80-100 levél? Hát ez elég érdekes...
Deleted user
#316538 | 2018. 11. 04. 12:37
Mem értem mi a jó egy ilyen hosszú levelezésben?
Nem szeretitek a személyes kontaktot?
Deleted user
#316537 | 2018. 11. 04. 12:35
Anno volt egy szabályom a sok között: 1000 levél alatt nincs találka.
Volt akinek fél évébe került, volt aki megugrotta 2 hét alatt...
#316536 | 2018. 11. 04. 12:34
Ezt úgy képzeld el, hogy chat napközben és amikor jövünk haza autóval akkor kihangosítóval beszélgetünk. Persze a chat sem mindig jó van amikor kapásból veszem a telefont mert úgy érzem akkor az kell hogy halljam a kedves hangját. De azért a mi helyzetünk sokkal másabb mint a keresgélők helyzete lássuk be. Pi
SaPi Deleted user
#316533 | 2018. 11. 04. 12:30
Lehet bennem van a hiba, de nagyon nem szeretem a chat kommunikációt
Deleted user
#316532 | 2018. 11. 04. 12:29
Nem csak a férfiakra, de sajnos a nők között is vannak szép számmal akik így zárnak egy levelezést
#316531 | 2018. 11. 04. 12:28
Mi annak idején gyakorlatilag 860 levelet váltottunk a személyes találkozásig. Egyszer összemásoltam ajándékként. És most is bár együtt élünk de napközben munka miatt nem vagyunk együtt de mennek a chatüzenetek amikor csak eszünkbe jut a másik. Nem benned van a hiba nyugi! :)Pi
Deleted user
#316518 | 2018. 11. 04. 12:05
Vajon ő mit akar (ráadásul normálisnak, átlag felettinek tűnik), aki ír,
aztán hetekig fel sem jön az oldalra, aztán ha jön, folytatná ott,
ahol el se kezdte :-) ?
Deleted user
#316512 | 2018. 11. 04. 11:55
Mi is csalódottak vagyunk. Amikor nagy nehezen választ kapsz, amire te válaszolsz, de arra már nem jön reakció...
Deleted user
#316492 | 2018. 11. 04. 11:18
Az eltunes onmagaert beszel. A minimum az lenne, hogy lezarja amit elkezdett.
Deleted user
#316485 | 2018. 11. 04. 11:00
Nyugi. Rengetegszer volt ilyen nálam is. Nem veled van a baj. Az ilyen emberek komolytalanok. Sok férfi beéri azzal az érzéssel is, hogy "na, ha akartam volna, ez a nő is meglett volna". És utána lelépnek.
Deleted user
#316484 | 2018. 11. 04. 10:58
5-10 levél?
Az egy rendes bemutatkozásra sem elég. (Nőm és én napi 80-100 levelet váltunk, 8 hónapja minden nap.)
Ezeket ne vedd komolyan. A második randiig minden csak kósza próbálkozás.