Hogyan mondjak nemet?

Blogs » Blog - Phedre » Hogyan mondjak nemet?
Phedre (57)
Submissive
Female, Hetero
  • Has public albums 
  • Has blog 
2018. 01. 21. 09:50 | Appeared: 1047x
Az egész keresésben nekem mindig ez a legnehezebb. Néha el is vesztem a kedvem, és inkább el sem indulok, hogy ne kelljen nemet mondanom.
Kedves Uraim, mi lenne a legkevésbé bántó, és érthető mondat, amivel azt mondanám, hogy most nem téged kereslek. Az egyszavas ismerkedjünk, basználak leveleknél nincs gond. De kapok kedves, értelmes, jó leveleket, ahol akár a régi életem miatt, akár csak megmagyarázhatatlanul tudom, hogy most nem vele szeretném folytatni. Szóval mit írjak? Köszönöm, nem?, Vagy mást képzeltem? Én tényleg elhiszem, hogy mennyire nehéz lehet szórni a leveleket az éterbe, minden visszajelzés nélkül. Beletéve energiát, érzelmeket, és nem jó, ha nem adok rá semmilyen választ.

Comments (33)


Deleted user
#269285 | 2018. 01. 21. 13:44
En mindig a level mondandojara adott leheto legrovidebb valaszba teszem az elutasitast.
#269284 | 2018. 01. 21. 13:27
Hát nekem szerencsém van. VAgy azt nem veszem észre, aki nem kezdeményez, de ez nem is akar tőlem semmit tapasztalatom szerint. Igen, sok férfi van aki fél, vagyis a félelem az normális, de nem is mer mondjuk tenni. De hálistennek én elég sok férfivel találkoztam, aki tud, mer tenni, és közben elfogadja a nemet is. Azt már nem is tudom, mit is jelent jelen esetben az udvarlás. Levelezünk, egy idő után megjelennek az intimebb kérdések, de hát mindketten tudjuk, miért vagyunk itt. Tehát az udvarlás kezdeti szakasza kimarad. És mivel már nagyon régen neten ismerkedem, ezért ez egy kicsit másik műfaj. De kedves bókokat azért tudok kapni néha máshol is. Ez persze csökkenőben van a korral. :)
#269283 | 2018. 01. 21. 13:26
Vannak szintek, hogy ki mennyire -óhajt- megismerni egy jelenséget.
Feltételezem, hogy Taylor Swift nevét mindenki ismeri. Ő volt az egyik kirobbantója a metoo kampánynak. Az őt állítólagosan fogdosó DJ, akinek tönkre tette szakmailag és párkapcsolatilag is az életét a Kisasszony azt mondj, hogy nem tett semmit!
Magyarul Swift Kisasszony kapcsán, csak az ő álláspontjáról olvashattunk:
https://24.hu/elet-stilus/2017/12/08/nok-akik-legyoztek-trumpot-kim-dzsongunt-a-kozombosseget-es-a-szexualis-ragadozokat/
Azonban a dalaiban már évek óta a férfiak gyalázó Swift által megvádolt DJ-nek még a nevét sem említi a magyar média: David Muller!

A bíróság ugyan elkaszálta őt (egy kis embert, egy világhírű celebbel szemben!!!), ahogy bölcs nagymamám szokta mondani: "Ha azt hiszed, hogy a jog az igazságról szól, naiv vagy." Mivel magyarul nem találtam semmit David Muller kapcsán, jöjjön egy rövid angol bejegyzés: http://www.tmz.com/2016/11/15/taylor-swift-david-mueller-butt-grab-photo/

Nekem a metoo, mint minden más téma, ami érdekel többek közt azt jelenti, hogy igyekszem tájékozódni és nem -csak- érzelemből odavágni valamit az asztalra. Ami meg sem történt, abba a nőnek sem kellett beleegyeznie. Bár voltak és vannak filozófusok, akik a semmin tudnak elmélkedni. Izgalmas kérdés, de azt hiszem a meg nem történt dolgokról kitalált koholt vádakról is érdemes lenne elgondolkodni. Hogy is volt annak idején a Zsanett ügy? Ja, hogy az nem érvényes, mert akkor nem volt metoo kampány? Első egyetemista voltam még csak akkoriban, de pár évvel előtte engem is vádoltak meg hamisan azzal, hogy egy lány kezét (az Egyesült Államokban) én tettem erőszakkal a péniszemre. Ebből annyi igaz, hogy a két testrész (ruhán keresztül találkozott). Nemcsoda, hogy emlékszem a 11 évvel ezelőtti ügyre és végeredményére: bizony nem egy férfi lett ártatlanul meghurcolva Zsanettka miatt: http://konteo.blogrepublik.eu/2012/07/10/a-zsanett-ugy/


Igen a nők elleni -valós- erőszak elítélendő, büntetendő, helytelenítendő, de lássuk már, hogy ennek az éremnek is minimum két oldala van Zsanettestül, Taylor Swiftestül.
#269282 | 2018. 01. 21. 13:23
Na azzal en is egyetertek h mind a ket fel beleegyezese kell. De mi van ha a no utolag eroszakot kialt? Szerintem jogosan tartanak ettol a ferfiak.
De mondom en ezeket olvastam, hallottam ferfiaktol.

Az lehet h 20 eve tenyleg a pasik kezdemenyeztek... De manapsag nagyon vissza vettek ebbol! Ez mint no tapasztalom, passzivabbak lettek, elmarad az udvarlas, etc...
Phedre Deleted user
#269281 | 2018. 01. 21. 13:17
Azt gondolom ez relatív, kinek mit jelent.... Az viszont igaz, hogy hatalommal visszaélést biztosan nem.
#269279 | 2018. 01. 21. 13:06
Na, azt hiszem, az ilyen levelezésnél állnék le. A metoo nem azt jelenti nekem, hogy nem udvarolhatnak, kezdeményezhetnek a férfiak, vagy nem verhetnének meg alaposan az együttlétünk során. Hanem azt, hogy az én beleegyezésem nélkül nem lehet semmit. Amikor engem vert a férjem, vagy majdnem megerőszakoltak stoppolás közben (tudom, minek stoppoltam) Az nem kezdeményezés, és udvarlás, hanem színtiszta erőszak, és hatalommal való visszaélés. Igen, van hogy visszaélnek ezzel a nők. Mint ahogy a férfiak is. Mert az emberek nem tökéletesek. De az hogy kell a nő beleegyezése mindenhez, az számomra egyértelmű, és nem vita kérdése.
#269278 | 2018. 01. 21. 12:51
Akárhány vélemény létezhet és bizonyára létezik is. De a paprikás krumpli attól nem fogja saját magát megfőzni, hogy sokan szeretnék ezt, és ingyen sör sem generálódik magától. A metoo kampány előtt és most is (Magyarországon) a férfiak kezdeményeznek túlnyomó többségben. Maximum bizonyos rétegekben a férfiak kifinomultabbak lettek, mert félnek az esetleges jogi következményektől. A nyugati világban ez egy "kiváló" eszköz lehet arra, hogy csökkentsük a népszaporulatot, és nem azért mert nem lesz férfi kezdeményezés, hanem azért, mert ez a fos és sokszor hazug projekt, a radikális feminizmussal karöltve arra ösztönzi a nőket, hogy "jöjjenek rá", hogy a punci+pénisz párosítás kevésbé jó, mint egyéb kombinációk. Szerintem a szexuális ízlésben nincs természetes és teljes mértékben általánosítható hierarchia az embereknél. Ugyanakkor a hatalom képes elhitetni szinte bármit az emberekkel. Lásd: Orwell: Állatfarm című regényét. "De hát abba' állatok vannak és nem emberek.." Ezopusznál is valahogy így volt, ha jól emlékszem.
#269275 | 2018. 01. 21. 12:36
Haaaat
Tucatnyi velemenyt olvastam halottam arra vonatkozolag h ki kezdemenyezzen.
Es kapaszkodj meg de a pasik (20-40 eletev kozott) majd 80% azt mondta h a no ... Mert h ugyis o valaszt akkor hajra, mit pedalozzon ha a vege az h nem. Majd szepen a no kezdemenyezz annal aki neki tetszik es majd UTANA lep a pasi. Utana udvarol utana tesz barmit is.

Sokan azt mondjak h a MeToo betett az ismerkedesnek megjobban ki ette a pasikbol a kezdemenyezo kezseget. Mar ha a nonek nem jott de a pasi mindjart zaklatast eroszakot kialt. Ergo visszael vele.
#269273 | 2018. 01. 21. 12:26
Pozitív, hogy ilyen irányban gondolkozol és útmutatást kérsz. Azonban mindenkinek van egy saját stílusa. A legtöbb esetben ha én írok valakinek zéró választ szoktam kapni. Nemegyszer olvasatlanul lett törölve a levelem. Ha te megléped azt, amire kevesen képesek, hogy írsz egy udvarias visszautasító levelet, nagyra értékelendő. Csak annyit javaslok, hogy amit szeretnél fogadj meg a leírtakból, de törekedj arra, hogy saját stílusodban fogalmazz meg minden levelet. Lehet persze mindenkinkinek ugyanazt írni: pl. " Szia. Sajnálom, de szerintem nem egymást keressük. Sok kalappal Neked." Ez a mondat ctrl c+ ctrl v kombóval kiválóan is tud működni. Én ha levelet kapok mindig törekszem a feladó stílusához és mondanivalójához mérten csiszolni a válaszomon. Igaz, engem általában nem párkeresési szándékkal keresnek fel.
Bizonyos országokban számos Nő kezdeményez a férfiak felé (BDSM beállítottságtól függetlenül, sőt a hagyományos párkapcsolatok világán belül is), de itthon -tapasztalatom szerint- jellemzően a férfiak kezdeményeznek, vagy anyagias hirdetők, vagy magukat nőknek kiadó férfiak. Valóban nehéz szórni a leveleket is, ha valaki nem a ctrl c-v-ös módszerrel végzi ezt a tevékenységet. Nem is véletlen, hogy egy ideje már csak alapos megfontolás után írok. Hiszen aki sokat markol, keveset fog. Kicsit pedig kis markolással is el lehet érni.
SaPi Deleted user
#269272 | 2018. 01. 21. 12:22
Oksa :DDDD Á a komposzthoz van még villa is jó vastag, amolyan múlt századbéli örök darab fából.... kemény fából... ;0))))
#269271 | 2018. 01. 21. 12:15
Hát megkérdezem az Uramat, hogy mit szól hozzá és hajrá!! :-DDDDD
Pi ( 3,14)
SaPi Deleted user
#269270 | 2018. 01. 21. 12:08
Kedves 3.14.... és még sok szám...
Amennyit csak kívánni lehet egy ilyen jól megkomposztált helyzetben... ;0))) Z
#269269 | 2018. 01. 21. 12:04
Köszi! És ebben minnyi lenne az erotikus fájdalom???? :-)))) Pi
SaPi Deleted user
#269268 | 2018. 01. 21. 12:03
Van pár gereblyém, amit odateszek, ahol neked a legjobb, ha az egyikre nem, legalább a többi fejére lépj már rá..... ;0)
Ez csak pusztán kedveskedés. A pusztán így szokták... ;0)
#269266 | 2018. 01. 21. 11:50
Hogy miért tettem idézőjelbe? Mert számomra egy domináns mindig megmondja a miértet is. Én így vagyok összerakva. Pont, hogy a dominánstól várnám el az útmutatást. És igen ha mondjuk egy domináns elutasít írja meg miért tette! Hogy tanuljak belőle, hogy legközelebb ne lépjek bele a gereblyébe! Ha nem teszi akkor csak "domináns", de még egyszer mondom számomra! :-)))) Pi
#269264 | 2018. 01. 21. 11:18
Azt a páromtól kérdezd, ő irta :) (Sa)
#269263 | 2018. 01. 21. 11:17
"Bocs nem vagy kompatibilis velem. Szebbeket..."

Valami ilyet szoktam irni
Aki megkerdi miert annak kifejtem
#269262 | 2018. 01. 21. 11:14
Amennyiben nem minősítettél, számodra mit jelent az idézőjelbe tett domináns szó?
#269261 | 2018. 01. 21. 11:09
Én nem minősítettelek, ezt te megtetted, és nem is ezért írtam , amit, pusztán magamból indultam ki :) (Sa)
#269260 | 2018. 01. 21. 11:08
Szerintem a végeredményen nem változtat,hogy miért nem akar.
Én nem vagyok ennyire igényes és lelkileg cizellált, csak egy egyszerű férfi.Töbször megkaptam már,hogy alacsony az EQ-m
#269259 | 2018. 01. 21. 10:59
Na ettől én viszont kiakadok, mert szerintem a nincs válasz az nem válasz. Az ostoba és igénytelen hozzáállás :) (Sa)
#269257 | 2018. 01. 21. 10:57
Erről van szó :) (Sa)
#269255 | 2018. 01. 21. 10:57
Az,hogy nincs válasz is válasz tud lenni. Sőt a legegyértelműbb.
Egyszer nekem valaki ezt írta. "Remélem nem bántalak meg vele, hiszen ez nem téged minősít, csak a kettőnk összepasszolását."

Ez ilyen keserédes volt. Mint ember elfogad, de más területen működésképtelen lenne dolog.

Ilyen nem válasznak rég örültem ennyire. :D
#269254 | 2018. 01. 21. 10:56
Hát én kicsit analitikusabb vagyok, tán igényesebb, engem a miértek is érdekelnek :))))) (Sa)
Deleted user
#269253 | 2018. 01. 21. 10:56
Az, hogy miért nem "őt", a konkrét levélírót keresed, annak bizonyára van valamilyen oka, azt megírhatod. Aki már felnőtt az megérti.

Magam nem szeretek "regényt" írni, legalábbis attól függ kit, mi érdekel... de nem "fosom" a szavakat.
#269252 | 2018. 01. 21. 10:55
Igen igazad van "domináns" férfiként jogodban áll! :-DDDD Pi a páros lányos oldalaként!
#269251 | 2018. 01. 21. 10:49
Csak a saját szubjektív véleményemet írtam.Mások nevében nem nyilatkozom.
#269250 | 2018. 01. 21. 10:43
Ezt elfogadom, ha neked elég. Te vagy a minoritás :) (Sa)
#269249 | 2018. 01. 21. 10:39
De igen, nekem elég. Utálom mikor magyarázkodnak,hogy miért nem.
A végeredmény ugyanaz minek becsomagolni a szart, attól még szar marad.Én ilyen vagyok, nem szeretem a körülményes dolgokat legyen lényegretörő.
Deleted user
#269247 | 2018. 01. 21. 10:36
Én azt szoktam írni, hogy köszi a megkeresést, de nem élek a lehetőséggel :D
#269245 | 2018. 01. 21. 10:33
Bocs, de ezzel nem értek egyet, nem elég. Ezzel megalázod a másikat, szándéktalanul. Ezt kicsit cizelláltabban kellene, szerintem neked sem esne jól egy kurta köszönöm nem válasz, ugye? (Sa)
#269243 | 2018. 01. 21. 10:31
Köszönöm nem-szerintem tökéletes.
#269233 | 2018. 01. 21. 09:55
Mindenképp őszinte választ írjál, a bunkónak amúgy is mindegy, az értelmes meg érteni fogja :) (Sa) a páros ffi tagja