Üveggyöngyök

Blogs » Blog - Incarnation » Üveggyöngyök
2018. 04. 20. 18:38 | Appeared: 1203x
Keywords: baszunk nem baszunk
"Nem baszunk üveggyöngyökért."

Bennem az volt, hogy a nők az örömért szoktak. Kiváltképp napjaink grófnői, akik már nem kertészt, vagy lovászinast keresnek a célra, hisz maguk sem kastélyban élnek.
Persze lehet, hogy eltévedtem és a kurvák szakszervezeti oldalára hozott egy téves klickelés, de azok, akik az ősi szakmát űzik, szabadárasak.
Ennyit így az elején.

Pár napja olvastam itt egy hozzászólásban az idézett sort.
Meg kell jegyeznem, már nincs bennem vágy a véleményem közlésére és felhívni sem szándékozom magamra a figyelmet. Ezeken már régen túl vagyok.
Ezért is nem tettem szóvá akkor, de nem hagyott a gondolat.

És most nem az adatlapjuk alapján is fizetősökről beszélek, mert az teljesen rendben van. Ha kiírja valaki, hogy fizetős szolgáltató, attól tudja aki ráír, hogy mire számíthat.

Értem én, hogy itt nem feltétlenül pénzről van szó, csak olyasmikről, amiket jobbára pénzért lehet venni.

Nem értem hát. Pinája és melle minden nőnek van. Fizetni a szolgáltatásért szokás. Mit szolgáltatnak? Mert a "hagyom magam" nem az. A saját szemszögemből meg pláne érdekes. Én ugyanis örömöt adtam olyan nőknek, akik ebben a speciális műfajban keresték a kielégülést.
Én nyújtottam valamit, amihez tudásra volt szükség. Persze el is vártam érte, de a kölcsönösség elvárása, gondolom nem minősül önzésnek. És én voltam az, aki tevőlegesen többet tett bele az együttlétekbe.

Legyen, előlegezzük meg, hogy bizony tudnak adni is akik elvárnak.
De mit? Fiatal, rugalmas testet? Gyertyafényes vacsorát? Mit?
A "baszást"?
Ezek, kérem kaphatóak előre tisztázott áron, olyan nőktől, akik fényképet is közölnek magukról.
Aki azt keresi, megkaphatja kockázat mentesen, biztosra. Nem kell attól félnie, hogy pofára ejtik, mert csak társaságra vadászó nősténnyel futott össze.

Végül is mit értenek azon, hogy nem üveggyöngy? Gondolom a törődést, beszélgetést, társaságot. És itt már sokaknak magas a léc. Ezt meg is értem, de azt nem, hogy mire fel ilyen magas!?
Ráadásul nem a megfelelő elvárások szerepelnek az adatlapokon sem.

Persze értem azt is, hogy mindenki legalább eggyel nagyobbat szeretne magánál, de egy 6-os nő miért várja el, hogy 8-as, vagy 9-es pasik között válogasson? Na jó, előfordulhat, hogy egy patront megér nekik, de akkor úgy teszem fel a kérdést, hogy miért vár el tartós kapcsolatot ilyentől?
Aztán jön a sírás, hogy megszopattak, de nem szexuális értelemben.

Vártam, de nem forszírozta senki ezt a kérdést. Kíváncsi vagyok mások véleményére is, hisz lehet, hogy velem van a baj. (Minden őrült normálisnak hiszi magát.)


Aztán akad még néhány dolog, ami nem világos, de azt majd máskor.

---

Csak a felvetett témával kapcsolatos, vagy azt érintő véleményeket várok.
A nem ideillő vagy nem megfelelő formában feltett hozzászólásokat, személyeskedést, "trollkodást" törölni fogom.

Ezeket lehet privát üzenetben, erre az oldal lehetőséget ad.

Comments (66)


Deleted user
#343975 | 2019. 09. 29. 12:10
A nök legnagyobb része még mindig az örömért szeretkezne....
De mindenki önmegvalósít és egyre több nö gondolja úgy neki is lehet ugyanazt mint egy férfinak /kocsmába járni,váltogatni a partnereket /.
Utána jön a csodálkozás a szex után ami ugye elsö találkozáskor megtörtént miért is nem hivja keresi a férfi?
Mert ilyen nö mostanság egy tucat ...
Minden nő titkon üveggyöngy csak azt nem veszik észre hogy ezt saját maguk törik össze.
#285641 | 2018. 04. 21. 20:27
A nem baszunk üveggyöngyökért az adott blogban nekem két dolgot jelentett. Egyrészt, hogy mindenáron (vagy kerüljük el az ár kifejezést: megalkuvásokkal) nem kell partner; másrészt, hogy nem kellenek az "ingyen" dolgok, attól is lesz értékes valami (nem valaki), hogy mit tettünk bele az elérésébe, megvalósulásába, megszerzésébe.

Ez a ki hányas kérdés... a korábbi partnereim magasabb kategóriába tennének (tettek) engem, mint én saját magam. Ők becsültek volna túl? Én becsültem volna alá magam? Persze, mindkettő (és/vagy) lehet, de szerintem simán csak elképzelhető, a koordinátarendszerünk, értékskálánk más. Ki mi szerint mér... és persze, közhely, de mégis: az számít, a másiknak hányas vagyok (a marcangoló kétely azért maradhat :)

El nem tudom képzelni, hogy örömet okozzon olyan kapcsolat, ahol én csak kapok, de nem adok, sőt még az sem, ha az arányok nagyjából nincsenek paritásban. Mit adhat a nő, mit adhatok pl. én? Hülye válasznak tűnik, de azt, ami kell, ami a másiknak kell. És itt állhatnak egészen nevetséges (kívülállóknak nevetségesnek tűnő) dolgok is akár.

Nem ismeretlen jelenség az sem, ha valaki "direkt" árazza be rosszul magát, ezzel gyakorlatilag lehetetlenné téve a sikeres partnertalálást. A hibás önértékelésen túl (fura, de ez nem záloga feltétlenül a kudarcnak pont a szubjektív tényezők miatt) ennek okaként tényleg azt látom (nem általánosítok, csak azt mondom, ilyen is van, nem is ritkán), hogy mert nem is akar találni, a kielégülést-örömet a sikertelenség okozta kudarcélmény, a másokat hibáztatás lehetősége adja.
#285567 | 2018. 04. 21. 15:17
Hmmm. Jó kis blog.
Köszönöm a linket!

És máris van új témám.
Na nem kegyed, hanem a blog kapcsán.
Önnek további sikereket kívánok!
Incarnation Deleted user
#285565 | 2018. 04. 21. 15:11
Nem sértődtem.
De van az a pont, ahol túlcsordul.

Egyébiránt, mindenki úgy árazza be magát, ahogyan szeretné.
Max nem lesz rá vevő.
Hiszen az árakat a piac generálja.

Én viszont megvárom azt az egyet, akinél nem az árazás a lényeg.

Az üveggyöngyõkről pedig itt van szó.

https://hu.smpixie.com/blog-bejegyzes//39740-kutya-farkas-vacsoraja
#285553 | 2018. 04. 21. 14:29
Nem ez nem te voltál. Ez egy másik zárt blog ihlette és teljesen egyet tudok érteni a blog írójával csak én a mi szemszögünkből írtam meg. :-) De ígérem ha te leszel az ihlető tudni fogod! :-) Pi
#285552 | 2018. 04. 21. 14:28
Bocsi, de ezt én sem tudtam kihagyni. ;-)
#285551 | 2018. 04. 21. 14:27
A teregetésest azt tudom, hogy én, a másikra gondolok a 2.1-re. :-D
#285549 | 2018. 04. 21. 14:21
Melyiket a mai nap :-)))) Pi ( és bocsi de ezt nem tudtam kihagyni)
#285548 | 2018. 04. 21. 14:15
Értem.
Nos, én régen nem vagyok a közösség aktív olvasója, és így erről lemaradtam.
/Mon. ugyan itt van, de csak az engem személyesen érintő kérdésekről számol be, mert "Ha érdekel, neked is van reged."/

Mostanában kezdtem újra olvasgatni és most írtam egy blogot is, de amint látom, itt azóta mimózák gyülekezetévé vált az oldal, felnőtt és nyílt emberek helyett.
Na már tisztelet a kivételnek!
Még egy kérdés. (Nem provokatív) Én ihlettem a blogod?
#285547 | 2018. 04. 21. 14:05
Tejesen egyet értek és igen elején nem alkalmaztuk hibásan és ezért akkor elnézést is kértünk, kedves blogger társunk hívta fel a figyelmet rá. És teljesen igaza volt azóta (ha csak véletlen elmarad ) oda rakjuk hogy ki is vagyunk, de mindjárt szólok az Úrnak hátha ő is reagálna csak most kicsit elborult a hobbijában! :-)))) Pi
#285544 | 2018. 04. 21. 13:56
Kedves Picur!

Mint írtam, nem érint és így nem is érdekelhet, hogy ki, hogyan, miért és mit keres az oldalon, ha nem engem. :-D

A páros reggel kapcsolatban csak annyi az észrevételem, hogy amíg látni lehet, hogy ki írja a hsz-eket és vagy a blogokat, addig szvsz teljesen rendben van.
Gondolom, Te is úgy véled, hogy szignó hiányában elég zavaró tud lenni, hogy a páros hol egyik, hol másik tagjával csevegsz, a nélkül, hogy tudnád. :-)
Incarnation Deleted user
#285543 | 2018. 04. 21. 13:53
Szerintem meg mindenki basszon úgy ( imádom a céltalan vulgaritást) , ahogy tud és akar.:)
#285541 | 2018. 04. 21. 13:50
Oké én úgy gondolom, hogy le van írva egy bizonyos alap egy reglapon már ha le van írva és ha azt lehet alapnak tekinteni mert ez is nagyon szubjektív azt hiszem és sok-sok blog szólt már erről is. Ezen kívül van lehetőség vágyak bejelölésére is.
Nos ha valaki tényleg keres és nem csak egy kósza numerát akar akkor veszi a fáradtságot és végig olvassa értelmezi és ezek után privátban megkeresi a számára érdekes dolgokkal bíró reglap tulajdonosát. Ettől még nem biztos, hogy lesz valami köztük mint ahogy lehet én Mercit akarok venni de miután megnézem és beszélünk rájövök hát nem pont ezt. És ezzel nincs semmi baj.
Csak ezt is fel kell tudni dolgozni. Mert attól, hogy a vágyak passzolnak nem biztos, hogy a két ember passzol. Szerintem ez egy hosszabb folyamat kell legyen mire ez tényleg kiderül. Sok sok levélváltás találkozás teljesen neutrálisan és csak majd akkor talán lehet beszélni bármiről is tovább.
Tudom ezt pár domináns nem így képzeli de őket én nem választanám ha most független lennék az biztos. Pi
#285540 | 2018. 04. 21. 13:49
;-)

Ahaa.

Akkor most már érthető, hogy miért is fűztem a blogomba a numerikus szintmérőt?

Megjegyzem, Sadom rögtön vágta mi a téma, már legalább is a hsz-éből ez jött át.
De mondjuk ő volt az egyetlen hímnemű rajtam kívül, aki hozzászólt. :-)
#285538 | 2018. 04. 21. 13:43
Az hogy egyetértünk ennyire meglepő? :-))) Annyi baj legyen, látod néha dob a gép meglepőt!
Ja és az meg egy más kérdés, hogy közös reg pontosan beazonosítva ép ki szól ebben is lehet egyet érteni és lehet nem azzal is hogy így keresünk vagy nem ( egyébként már nem) :-)
És igen kíváncsi vagyok az Úr véleményére is! Pi
Incarnation Deleted user
#285537 | 2018. 04. 21. 13:39
Szerintem egész egyszerű a dolog. Ha már autó. Bár én csak annyit tudok róla, hogy 4 kerék.

Ha az ember el akarja adni az autóját, akkor a legjobb árat akarja érte kapni. Ezért, mint itt az adatlapoknál, az autó legjobb tulajdonságait emeli ki. És ugye az ár sokszor megállapodás kérdése, célár, alku tárgya... mennyire lehet eladni az illúziót.

A társ vagy szexpartnerkeresés... sokszor ugyancsak illúzió. Keressük a legmegfelelőbbet, hezitálunk, finnyáskodunk, legyintünk, ez is jó lesz, egy próbát megér, azután, átvert a mocsok/ribanc, engem többet nem basztok át, majd hazudok én is, stb.

Autopiac, húspiac? Az üveggyöngy ha rátaposnak, csak egy kis marék homok marad.
#285536 | 2018. 04. 21. 13:28
Oké, köszi! Ez akkor érthető. Már csak azt szeretném tudni, hogy mi az esélye annak, hogy találok "vevőt" aki nem üveggyöngyöt kínál?
Mert ugye ha egy teljesen más jellegű hirdetést tennék fel a netre, példának okáért: Eladom autóm, de nem üveggyöngyökért, akkor lehet, hogy megkérdezi valaki, hogy mégis, mi a faszt kérsz érte, ha árulod? Miért nem tudod kiírni, hogy mit kérsz érte? Miért azt írod, hogy mit nem?

És nem azt feszegetem, hogy ki mit és hogyan él meg, csak azt, miért nem ad konkrétumot?
Nem mindenki gondolatolvasó.
Vagy lehet, hogy ez is egy követelmény és ez a rejtett tartalom? ;-)

(Tőlem mindenki úgy él, ahogy akar, amíg nem az én rovásomra teszi. Nem értem a sértett blogokat.)
SaPi Deleted user
#285535 | 2018. 04. 21. 13:23
Nem tudom, persze, és nem is szeretném. A változás, meg maga a fejlődés!
Azt hiszem, most egyetértünk.

Off
Nem tudom, kinek a szól a blog, ez ihlette-e vagy sem.
Az Úr nevében nem nyilatkozhatok, de nem hiszem, hogy zavarná, ha van valakinek közös regisztrációja, vagy keres. Legfeljebb kijavít ha tévedek...
Hisz mi is tettünk már így.
On
#285534 | 2018. 04. 21. 13:17
Nem tudod definiálni szerintem, mert neked ezt és nekem azt. Ebben egyet értünk, de ha tovább gondoljuk lehet ma ezt jelenti nekem és holnap már kicsit mást, mert tovább léptem egy újabb lépcsőfokot. És az a szép benne, hogy mindig tud újat, mindig tud mást hozni. Legalább is amióta fejest ugrottam bele így érzem. :-) PI
#285533 | 2018. 04. 21. 13:17
Értem.
:-D
Deleted user
#285532 | 2018. 04. 21. 13:15
Én azt hiszem, az "üveggyöngyökért" kifejezés, olyan Oravecz Nórás lehet. :D Jól hangzik, de se füle se farka. :D
Hogy mit jelent? Kinek mit? :D Pont, mint definiáld a BDSM-et. :D
#285531 | 2018. 04. 21. 13:06
Köszönöm a válaszokat!

Nem kívánok én senki szexuális életében vájkálni.
Elég lett volna annyi, hogy "igen, azért"
vagy annyi, hogy nem, nem azért, hanem "hátvakargatásért".
:-)
De e helyett részletes leírást kaptam.
Incarnation Deleted user
#285528 | 2018. 04. 21. 12:47
Öregszel, Inca?
Régen nem volt szokásod számodra teljesen ismeretlen asszonyok életét a feltételezéseid alapján - amik nagy valószinűséggel hibásak - elemezgetni.

Mi van, hogyha valaki nem orgazmust keres máshol?
Amikor L-vel voltam, azt hiszed, hogy orgazmust kerestem? Nem, hanem a mazochizmusom újbóli élvezetét akartam megélni. És némi dominanciát kapni valakitől. Leszartam én akkor már az orgazmust régen.

Amikor domina voltam, azt hiszed, hogy bármi orgazmusért csináltam? A sajátomért? Nem. Én az orgazmust ADTAM, nem kaptam, mert nem az volt a lényeg számomra, hanem a saját dominanciám megélése. Hogy módomban van adni orgazmust egy férfinak, de arra is módom van, hogy épp ne adjak, ha arra támad kedvem. És a módot is ÉN határozhassam meg. Hogy élvezzem a hatalmat, amit a másik fél adott a kezembe a játék idejére, mert tudta, hogy csak élni fogok vele, de nem visszaélni.

Nem baj, ha BDSM közben orgazmust is kap ajándékba az ember. De a BDSM lényege nem mindig az orgazmus.

Na mindegy ... elég röhejes, hogy ezt én mondom itt Neked ... abba is hagyom.
#285527 | 2018. 04. 21. 12:40
Herceg nincs csak a Király de ez esetünkben így van jól. Kert van, de ehhez meg van ember aki karbantartja:-)
De az orgazmus hegyek jöhetnek ez nem kérdés. A hercegeknek, hercegnőknek, királyfiknak, királynőknek, királyoknak, királynőknek.:-)
A lényeg mindenki találja meg azt aki a számára ezt tudja adni és akinek ő is megtudja adni! :-) Pi
Incarnation Deleted user
#285525 | 2018. 04. 21. 12:33
Renben.
Azt kérdezed miért nem a hercegtől?
A kérdés úgy állja meg a helyét, hogy miért nem csak tőle?
Mert vannak olyan tulajdonságok, melyekkel ő nem rendelkezik. És ezt ő hamarabb tudta, mint én.
Egyébként meg, addig, amíg a történetünk minden szereplőjének jó, addig élvezzük.
Amúgy... Kert van. De csak almafák vannak benne.
A herceg még nincs, mert dolgozik.
De meleg ebéddel várom haza.
#285510 | 2018. 04. 21. 11:33
Jó a vicc, már rég hallottam. :-)

A kategóriákat nem én találtam ki és nem csak a külsőről szól, bár eléggé sokat számít.
És mint korábban írtam, szubjektív.

Kinek a telt, kinek a karcsú, kinek a szőke, kinek a barna, ...

Viszont azt hiszem megkaptam a választ.
Na nem kereken leírva, de rávezetéssel. :-)

Akinek otthon a Hercege és megteheti, az ugyan nem tud a kertben, vagy az istállóban keresni - hisz ezek ma már kevés háztartás elengedhetetlen tartozékai - itt keres jelentkezőket.

Az is valószínű, hogy üveggyöngy helyett az kell, amire először tippeltem.
ORGAZMUS hegyek.

Már csak az a kérdés, hogy miért nem a Hercegtől?
Deleted user
#285490 | 2018. 04. 21. 09:57
Eszembe jutott a parasztbácsi meséje aki elmegy a kurvához, de folyton csapkodja szex közben, majd mikor a türelmét vesztett hölgyemény rákérdez az okra a válasz nemes egyszerűséggel a következő:
-"Az én pénzemen, te ne élvezzél!" :-D

A kategorizáláshoz:
Értem hogy a külsőről szól, de egy kapcsolatot lehetetlen ennyiben meghatározni. Nem szerethetsz valakit pusztán kívülről, viszont könnyedén eltekinthetsz a külső "hibáitól" ha valami belül felülírja azt.
Volt barátnőm aki szó szerint a frászt hozta rám a belső világával, ám mikor megértettem az okokat életre szóló szerelem lett belőle.
(Még akkor is ha anyagias, ordas nagy ribanc volt. :-) Szia drága, hiányzol! :-D)

És volt "10-es" barátnőm is, akit ha ma meglátok összeszalad a nyál a számban, de csak a köpési reflex miatt mert a szép külső mögött egy erősen romlott, megpenészedett belső lapult..
(Ő az egyik legerősebb érv amiért kerülöm a nagyon látványosan szép nőket)

Amondó vagyok hogy a világ sokkal jobb lenne ha az emberek elvesztenék kicsit a látásukat, és kénytelenek lennének a hallásukra, és a megérzéseikre hagyatkozni..
Deleted user
#285458 | 2018. 04. 21. 07:08
Ez egy egész jó cikk a témában.
https://index.hu/kulfold/usa/feher_haz/2007/12/20/elnokkent_tenyleg_a_meret_a_lenyeg/
Deleted user
#285428 | 2018. 04. 20. 21:45
Te hoztad a példát, feltételeztem, hogy a kérésemre tudsz néhány tényszerű cikket linkelni. És nem csak idelököd a gúgli linket.

Tévedtem.
Deleted user
#285424 | 2018. 04. 20. 21:36
google.com

minden info megtalálható.
Incarnation Deleted user
#285422 | 2018. 04. 20. 21:35
Nem vettem annak.
A szàmháborút a kategóriákra értettem.
A jelenség van.
Az első reglapomon szerepeltettem, hogy nem a szőke herceget keresem, tudniillik az már van itthon.
A számok egzaktak, de itt mint mérőszám, relativ.
Ennek boncolgatásához, ma tompa vagyok.
Deleted user
#285421 | 2018. 04. 20. 21:34
igen
Deleted user
#285418 | 2018. 04. 20. 21:30
hogyne. google. linkeljem?:):)
#285417 | 2018. 04. 20. 21:29
Kérlek ne vedd személyes megtámadásnak, szándékosan nem említettelek, hiszen nem a marakodás volt a célom.
Csupán a jelenséget szeretném érteni és nem háborúzni, hiszen nem nyerhet semmit a győztes, már ha lehetne győzni egyáltalán egy ilyen háborúban, ahol csak vesztesek lehetnek.
Incarnation Deleted user
#285415 | 2018. 04. 20. 21:29
volt gyerekkoromban egy teniszezönö... Sanchez Vicario?
egy alkalommal ezt mondta róla a sportriporter: már tobbszor beszélgettem vele, nagyon kedves nő.
mire apám a tv előtt ülve: ilyen ronda fejjel, az a minimum, hogy kedves!

valakinek jobban kell kompenzálnia, valakinek kevésbé :)
#285414 | 2018. 04. 20. 21:27
Nem tudom nekem lánykorom óta ugyanaz a nőgyogyim bűn ronda fazon viszont marha normális. A proff aki műtött bőven apám lehetne sántit meg köpcös és puszival fogad. Imádom őket. De volt olyan jóképű doki akit gyakorlatilag kizavartam a szülőszobáról mert olyan tuskó volt. Nekem az emberség empátia tudás nagyon sokat számit és gyakorlatilag egyenlő arányban. Pi
Deleted user
#285413 | 2018. 04. 20. 21:25
"tehát: igen. a nők választását nagyban befolyásolja a jelölt kinézete."

valami tudományos cikket linkelnél? adatokkal persze :)

mert az a "tényközlés" épp olyan volt, mint a "brit tudósok megállapitották" :)
Deleted user
#285412 | 2018. 04. 20. 21:25
Én írtam.
És nem futok bele ebbe a számháborúba
#285408 | 2018. 04. 20. 21:20
Na jó. persze, a kedvesség is számít, de a kinézet...

A konklúziót már régen sejtettem, de tényleg így van?
:-D
#285406 | 2018. 04. 20. 21:17
kezdjek neki? :D (Sa)
Incarnation Deleted user
#285404 | 2018. 04. 20. 21:15
A kérdésre a válasz, igen!:)

(A lapomra vonatkozó megjegyzés igaz:) )

tehát: igen. a nők választását nagyban befolyásolja a jelölt kinézete.
a '94 es amerikai elnökválasztásnál a demokraták elég nagy hangsúlyt fektettek Clinton kinézetére. pl a kampány alatt a jelölt látványosan őszült ( idősebb szavazok), jay lenonál napszemüvegben szaxizott a fiatalabbaknak :)

és ha már orvos: a betegek nagy része hamarabb hamarabb említi meg az orvos kedvességét, figyelmességét fő szempontként, mint a szakmai rátermettségét.
konklúzió: mindenki kurva :)
#285400 | 2018. 04. 20. 21:06
Már csak azért is irreleváns, mert nem hogy magasabb, de alacsonyabb szinten lévőt sem keresel a lapod szerint. :-D

De tény ami tény, valóban így van a fókákkal, de biztos, hogy így van? Mármint a vadászok elég jók annak a kevés fókának?
Ugyanis azt feszegetem, hogy bár nem tartom magam túl magasra, azért kevés nő van ezen az oldalon, akire nem sajnálnám az időmet.
Persze nyilván nem tartozom említettek célcsoportjába. :-D
És itt jön még egy kérdés.
Ha egy hölgyemény nőgyógyászt keres, ott is előbbre helyezi a kinézetet a tudásnál és szakmai tapasztalatnál, megbízhatóságnál?
Mert nem mindenki élete párját keresi, aki olyasmit ír le, mint amit idéztem a blogban.
Deleted user
#285390 | 2018. 04. 20. 20:42
idézetre idézet: amíg sok a vadász és kevés a fóka,addig a fennálló helyzet is marad.
mert, amit meg lehet tenni, azt megteszi az ember, teljesen mindegy nő vagy férfi.

különben részemről a téma irreleváns:) sosem voltam, még csak 6os nő sem.
#285388 | 2018. 04. 20. 20:17
Akkor kedves kolléga, megkérlek, egy, a közeledben lévő, ...
;-)
#285387 | 2018. 04. 20. 20:12
Na Te vagy az üdítő kivétel!
(De ezt nyilván tudod is.)
;-)

Ráadásul az adatlapod alapján sem lehet rád fogni. :-D

:-*
#285386 | 2018. 04. 20. 20:09
Igen, mint írtam az imént, szubjektív véleményekről van szó.
Kinek mi az esete, vagy mi az, amitől elfordul valakitől.
Ez is egy vélemény, amit köszönök.

Nem, nem az ihlette a blogot, hogy valaki visszautasított volna, vagy nem állt szóba velem, nem válaszolt, felültetett, vagy egyebek.

Tényleg csak az, amit olvastam.

És nyugis nyugger életet élek, köszönöm! :-)
#285385 | 2018. 04. 20. 20:09
Inca, símán alakítunk egy bizottságot :D (Sa)
Incarnation Deleted user
#285384 | 2018. 04. 20. 20:05
na akkor ez a blog nem nekem szól. sosem csiptem a filmsztár kinézetű, jósvádájú pasikat. egyik partnerem sem volt az
#285383 | 2018. 04. 20. 20:01
Én másra hegyeztem ki magamat!
Mintha azt írtad volna le....
"ne rabold az időmet feleslegesen"

Nos,... soha nem tudod, hogy az időt rabolja-é valaki, vagy egyszerűen mérlegel ezalatt.
Előfordul több szituáció.
Elhangzanak szavak, mondatok.

Ami egy héttel ezelőtt jó ötletnek tűnt, az a mondatok, szavak, mozdulatok, mimikák, után...már nem tűnik olyan jónak.

Nem történt semmi, csak kiderült, hogy "anyám, nem ezt a lovat akartam"!

Nálam eldöntötte egy folt.... egy sárga folt a bajuszon!

A kategóriák nagyon relatívek.
Találkoztam szürke, semminek látszó emberkével, aki a mindenem lett egy időre.
Találkoztam daliával, és undorodtam tőle.

Az időddel, és energiáddal nem éltek vissza (szerintem)
Történ, elhanzott valami ami elsőre nem tűnt fel. Még tudatos sem lehetett, csupán viszakozásra késztethetette a másik felet.
#285382 | 2018. 04. 20. 19:56
Oké! már nem is mondok semmit :-))))) Pi
#285381 | 2018. 04. 20. 19:54
"És ki fogja a különbségeket meghatározni?"
- Sadom és Én

"Lesz rá egy testület."
- Igen, most készülök megalapítani.

"Tesztet kell hozzá kitölteni?"
- Első körben, de az csak az első lépés. Gyakorlati vizsgák is lesznek.

;-)
#285380 | 2018. 04. 20. 19:48
Nem, nem kapna ugyanannyit de nem is ezt írtam, de ezek szerint most te kötözködsz :-) Igen lehet őt ismered, de engem nem, de állok elébe nagyon szívesen! :-) Pi
#285379 | 2018. 04. 20. 19:46
Nem az a magas léc.
Hanem az, hogy mindezt minimum egy filmsztár kinézetű pasitól várja el.
#285378 | 2018. 04. 20. 19:45
Szerintem csak kötözködsz, mert amennyire Sadomot megismertem, ... szóval nem hiszem, hogy nem érted.

De legyen.
Egy mosdatlan, alkoholista, fogatlan hajléktalan, aki két értelmes mondatot nem képes kinyögni, és maga alá vizel, nálad ugyanannyi pontszámot kapna, mint pl. George Clooney?
És most kaptál választ, bár lehet, hogy elég lett volna annyi is, hogy ez szubjektív, de a többség egyetértésén, véleményén múló megítélés.
#285377 | 2018. 04. 20. 19:42
Szerintem ezek alapból elvárhatóak egy kapcsolatban! :-) Én sem gondolnám magas lécnek! Még akár egy viszonylag rendszeres de akor is alkalmi kapcsolatról legyen is szó! :-) Nem is értem ezen miért akadnak ki néhányan.Pi
#285376 | 2018. 04. 20. 19:37
Nekem nincsenek önértékelési zavaraim, én tudom magamról, de nem gondolnám a felső polcra valónak magamat. (Sa)
Deleted user
#285375 | 2018. 04. 20. 19:36
ha valaki törödést, beszélgetést, netalán társaságot is vár, az miért magas léc???
#285374 | 2018. 04. 20. 19:35
És ki fogja a különbségeket meghatározni? Lesz rá egy testület. Tesztet kell hozzá kitölteni? Bocs tényleg nem akarok kötözködni. És az előző hozzászólásom csak az érme másik felére való rávilágítást célozta. :-) Pi
Deleted user
#285373 | 2018. 04. 20. 19:26
Hm. Az emberek nagy többsége felül vagy alul értékeli magát, így meg könnyű tévedni a keresett "kategóriát" illetően.
#285372 | 2018. 04. 20. 19:23
Senki sem örül annak, ha bekategorizálják, mert hisz nincs két egyforma ember, de valahogyan mégis kell különbséget tenni közöttük.
Csoportok pedig mindig léteztek.
Kinek a pap, kinek a papné.
#285371 | 2018. 04. 20. 19:20
Írom másképp.
Suba a subával, guba a gubával ...
Így már tetszik érteni?
Incarnation Deleted user
#285370 | 2018. 04. 20. 19:18
persze, hogy felakadtam rajta. mert ez épp olyan, mint a kategorizálás :)

emlékeim szerint a kategóriákért Te sem voltál oda :)
#285369 | 2018. 04. 20. 19:16
Úgy látom, a számszakilag való besoroláson akadtatok fel kicsit.

Kedves Pi!
Arról az esetről írtam, hogy az adatlap szerint keres valaki sokkal jobbat, nem arról, hogy megtetszik valakinek. Teljesen más eset.

És attól, hogy bárki is negálja ezt a fajta szintmérést, még létezik, létezett és létezni is fog. (Már ha lesz még jövő.)
#285368 | 2018. 04. 20. 19:05
És most próbálj meg a másik oldalról gondolkodni ( bocs ez nettó hülyeség mert női fejjel nem megy még néha nekünk sem).
De mi van akkor ha egy nő akármilyen behatások árán is de magát mondjuk besorolja a tükör előtt állva 5-6 kategóriába és jön egy férfi számára a 10-es FÉRFI ( most legyen 10-es a skála) és azt mondja, hogy én látok ebben a nőben többet sokkal többet!
Akkor fogja meg magát és szépen oldalogjon el a balféken, mert hiszen ő nem érdemel meg egy 10-es férfit?
Vagy vegye a bátorságot ha már a férfi kezdeményezett és igen is ugorja meg azt a bizonyos lécet? Igen! Meg kell próbálni.
Inkább értékeljem magam lejjebb mint, hogy túlértékeljem saját magam.
De ezek szerintem csak is két ember közötti kapcsolatban értelmezhetőek nem lehet általánosítani. Mert mi van akkor ha teszem azt ez a Férfi igen is fel tudja azt a nőt arra a szintre emelni ami igen is kettőjük kapcsolatát harmonikussá teszi?
De persze ez csak az én saját szubjektív véleményem ami a tapasztalásaimon alapul. :-) Pi
#285365 | 2018. 04. 20. 18:57
Igen, miért vár egy nő olyat magának, aki a nem fér mellé a tükörben? Ja a tükör meg torzít és többet mutat. Osztán meg kiderül és a lelke meg összeomlik és minden pasi azonnal hülye, meg köcsög lesz, meg nem értik érzékeny lelkét. Csak az önismeret, na az a dög, az nem működik. Üveggyöngyért meg ugye nem adjuk. De ha nem ér többet? :) (Sa)
Deleted user
#285364 | 2018. 04. 20. 18:55
Haj de régen vitáztam már Veled, Inca :)

Vajon ki határozza meg, hogy egy pasi, vagy egy nő "hányas"? Hogy 6-os-e, vagy akár 10-es? Az, aki önmagáról mondja? Vagy inkább mások véleménye számit ebben?
És a 'beszámozásnak' mik a kritériumai? Külső? Belső? BDSM-beli tapasztalat vagy épp tapasztalatlanság? Életkor? Iskolai végzettség?
Netán az emberség? És ki határozza meg ezeket a mérőszámokat? Amiből összeadódik, hogy valaki hányas? :)

Az üveggyöngyös idézet nem tőlem van, most nem is tudom, ki írta, talán nem is lényeg. De ha az olvassa, aki irta, biztos jelentkezni fog és ad egy magyarázatot, mit értett alatta.