BDSM teszt

Blogs » Blog - Hitman_1104 » BDSM teszt
2020. 10. 17. 18:19 | Appeared: 1567x
Nem tudom, hogy még most is van e ilyen vagy csak régebben volt az, hogy valaki ki tette a BDSM teszt eredményét a profiljára. Nem tagadom, korábban én is megcsináltam ezt a tesztet és akkor még nem hittem neki. Véleményetek szerint, mennyire megbízható vagy sem egy ilyen BDSM teszt? Most azt mondtam, hogy van benne valami, bár akkor még nem nagyon hittem neki. De lehet benne valami, hisz már akkor is az jött ki, hogy elég nagy százalékban switch vagyok, ami be is bizonyosodott. Igaz ehhez kellett egy nagyszerű barát, aki segített erre rá jönnöm. Amiért nagyon hálás vagyok neki, mert ő vezetett rá, hogy megtaláljam önmagam.

Az én BDSM teszt eredményem:

- Dominante: 99%
- Switch: 99%
- Rigger: 99%
- Non - monogamist: 74%
- Voyeur: 73%
- Ageplayer: 68
- Masochist: 68%
- Experimentalist: 68%
- Degrader: 67%
- Owner: 65%
- Submissive: 64%
- Boy/girl: 64%
- Brat Tamer: 58%
- Sadist: 53%
- Vanilla: 42%
- Exhibitionist: 42%
- Primal/prey: 35%
- Pet: 15%
- Slave: 8%

Comments (43)


Hitman_1104 Deleted user
#382541 | 2020. 10. 19. 21:25
Na, ezt nem mondtad. :D

Egy jó tanács, tovább adom. "Vigyázz, mert drága a lakodalom!"
#382538 | 2020. 10. 19. 20:54
Ha ismerkednék " normál " társkeresőn is, akkor azt mondod, hogy már az elején tisztázzuk a BDSM kérdést, mennyire nyitott az ilyesmire? De most úgy tűnik, hogy erre nem lesz szükség, mert van valaki itt a pixien, akivel lehet valami komolyabb is, legalább is megpróbáljuk. Ismerek olyan switch nő/switch férfi párt, ahol úgy van, hogy egyik alkalommal az egyik, másik alkalommal a másik a " szenvedő " fél.
Hitman_1104 Deleted user
#382533 | 2020. 10. 19. 20:20
Nyilván itt a pixi-n a többség "beteg". :DD Csak egy ötlet volt részemről, hogy érdemes nyitott szemmel járni a vanílián is. Célzottan bárhol lehet keresni, aki emberileg szimpatikus vele összeülnék, csak már az elején tisztáznám a szadomazó kérdését. Ha vevő rá akkor oké, ha nem, akkor úgyis magától elmenekül.

Azt nem tudom megmondani, hogy mennyiben partnerfüggő a csere. Ugyanis szadomazó partnerem csak egy volt(van), és ugyanez a helyzet a másik oldalról.

Nálunk magától jön, hogy ki kínoz, ki tűr, sose kellett megbeszélni, valahol lehet belül egy kapcsoló ami átkapcsol önműködően, én tudom, ő tudja. Egy szeánszon belül sosem cserélünk. Komoly több órás műsor alatt, után soha nincs dugás, szadomazóban kiéljük magunk. Viszont soha nincs szex valamilyen kisebb kínzások nélkül, csipesz a bimbókra, zsineg, elektró....

Na ennyi. :))
Hitman_1104 Deleted user
#382532 | 2020. 10. 19. 20:19
Ezt nem tudom megítélni, soha nem leszek switch. :)
#382529 | 2020. 10. 19. 19:47
Persze, hogy nem. Véleményem szerint egy switchnél nagyban partner függő az, hogy éppen melyik oldalon áll, mert pl: míg valaki a switchből a dominánst hozza ki, addig egy másik személy pedig a szubot. Van olyan is, hogy egy switch egy partnerrel meg tudja élni a domináns és a szubmisszív oldalt is, de ez egy hozzá hasonló swtich partnerrel lehetséges.
Deleted user
#382497 | 2020. 10. 19. 14:43
És nagyon nem mindegy, hogy milyen a partnered.
Deleted user
#382496 | 2020. 10. 19. 14:42
Főként szadista és kevésbé mazo. Mivel nehezen adom ki a gyeplőt, még ha nem is kifejezetten irányításnak nevezzük, így nehezebben élem meg a mazót. De nyugodt napjaimon kivitelezhető. Azt vettem észre, hogy ha feszült vagyok, akkor nem megy, volt, hogy pánikrohamszerű tört rám. Szóval mazót csak csendes, nyugodt napjaimon.
#382493 | 2020. 10. 19. 14:03
Az a mazochizmus, amiről a profilodon írsz, azt rád kell érteni? Én úgy értelmeztem, hogy te is olyan vagy, mint én, hogy egyszerre van benned szadista és mazochista hajlam.
#382492 | 2020. 10. 19. 13:57
Ebben igazad van. A legjobb barátom ( aki egy csaj ) sem itt ismerte meg a párját, aki sajnos az én hibám miatt lehet a párja. Mutatott egy-két " normál " társkereső adatlapot, ami simán, minden gond nélkül megállná a helyét, akár egy pixies profilként is. Bennem is felmerült, hogy egy " hagyományos " társkeresőn is elkezdem keresni a párom, és majd a későbbiekben be vezetem őt a BDSM világába. De úgy gondoltam és gondolom most is, hogy jobb " célirányosan " keresni itt a pixien, mert itt sokkal nagyobb eséllyel találni olyan párt, amilyet szeretnék, mint más társkeresőn.

Nekem is az a véleményem, mint neked. Szerintem is sok olyan ember van, aki nem meri bevallani a valódi vágyait, mert fél, hogy kiközösítik, ha kiderülne, mikről is ábrándozik, fantáziál. Emiatt nem meri megtenni a kezdő lépést sem, ami az lenne számára, hogy legalább saját magának nem hazudik. De mégsem teszi, helyette még saját maga előtt is titkolni, tagadni szeretné rejtett vágyait.
Hitman_1104 Deleted user
#382368 | 2020. 10. 18. 17:44
Egyébként szerintem bárhol előfordulhat szadomazó ember. Nem csak BDSM keresőn. Tapasztalat. Volt kb. fél évnyi időszakom a múltban, amikor kerestem. 2012 összevesztünk, végérvényesen szakítottunk a nejemmel, akkor regisztráltam ide(is). Minden héten randiztam valakivel. Sima vanília keresőn találtam két nőt aki szadomazó, egyik sem gondolkozott el azon, hogy BDSM keresőre regisztráljon, az egyik pedig kőkemény volt. Hogy végül senkivel nem jött össze, az rajtam múlt. Rövidesen abbahagytam a randizást, rájöttem, hogy nem játék mások érzései, mert nekem nem kellett más, nem tehetek bolonddá senkit. Különben a nejem is próbálkozott, ő is hiába erőlködött mással. A végérvényes szakításunk 6 hónapig tartott.

Na és a páromat sem BDSM keresőn ismertem meg, sőt anno fől sem merült egyikünkben sem, hogy szadomazó házasság létezhet, egy ideig mindegyikünk játszotta a "normális" vaníliát. Biztos vannak most is bőven, akik valamiért nem jutnak el oda, hogy célzottan a vágyaiknak megfelelő partnert keressenek, de ha véletlenül olyanra lel akkor nem fogja vissza magát.
Hitman_1104 Deleted user
#382361 | 2020. 10. 18. 17:09
Akkor találsz két kivételt. Nézd meg Antiét és az enyémet.
#382352 | 2020. 10. 18. 14:38
Sajnos igazad van Anti. Nekem az a tapasztalatom, hogy nem csak kemény, hanem egyáltalán bármekkora szado-mazo igélyt, vágyat is kevés adatlap tartalmaz.
Deleted user
#382273 | 2020. 10. 18. 07:51
Igen azt tapasztaltam, és váltottam levelet hasonló igényüekkel, tőlük is jött az infó, hogy a szado-mazo vonal gyérebb. Nekem ettől függetlenül marad ez a vonal, és szerencsém volt. :)
Deleted user
#382272 | 2020. 10. 18. 07:45
Az biztos, csak körül kell nézni, mondjuk akár itt. Nagyon kevés adatlap tartalmaz kemény szadomazó igényt. Szadomazó főleg a kemény, mondhatni tán az egyetlen őszinte műfaj. Ha nincs meg valakiben a vágy, az akarat, és az állóképesség, nem bírja ki. Nem tud színészkedni.

De még ha a pornót veszem, vaníliában, D/s-ben, stb... bármilyen jelenetet fölvehetnek több részletben, különböző technikákkal, ami valójában átverés. Ami viszont szadomazónál nem működik, számolható kék-lila csíkok, megrepedő bőr, vér, remegő izmok, izzadó test.....
Deleted user
#382226 | 2020. 10. 17. 23:00
Nem tudtam még eddig rávenni magam a teszt kitöltésére. Azért nagyjából vágom, hogy mi ezek közül, ami érdekel, és mennyire. Amúgy meg a legkisebb esélyük a szado-mazo vonalnak van ismerkedésre. Nekem szerencsém volt.
Deleted user
#382223 | 2020. 10. 17. 22:55
Ez mekkora már Anti :D
#382156 | 2020. 10. 17. 20:37
Mikor egy új blog bejegyzést írok, fel ugrik egy rövid szöveg, ami írja is, ha idézetet írok meg kell jelölnöm a forrást. Nem tudtam, hogy a BDSM tesztem eredménye most idézetnek számít vagy sem.
Deleted user
#382157 | 2020. 10. 17. 20:37
Hogy is van ezen az oldalon az etikett? Egy férfi ne beszéljen a magánéletéről? Aki ezt betartja, azok közt lehet, hogy van, akit tucatjával üldöznek a Hölgyek...De ugye erről nem tudhatunk,mert ő betartja az etiketett :P
#382154 | 2020. 10. 17. 20:28
Jó neki, mázlista :))
Hitman_1104 Deleted user
#382151 | 2020. 10. 17. 20:26
Teljesen megértelek. Én régen sok linket tettem ki a blogjaimba. Úgy tudom, hogyha olyan linket teszel ki, ami alátámasztja a mondnivalód az teljesen szabályos. Sőt! A szabályzatban az is benne van, hogy az idézetek pontos forrását is meg kell adni :).
Hitman_1104 Deleted user
#382150 | 2020. 10. 17. 20:26
Egy biztos, emberünket körbeugrálják a nők. :DD
#382147 | 2020. 10. 17. 20:24
Lehet Risley, hogy nyugodtan ki írhattam volna, de jobb biztosra menni.
#382145 | 2020. 10. 17. 20:22
Igaza van annak a tagtársnak. Bár a legtöbb bizonytalan vagy szub nő, mégis inkább domináns férfit keres magának nem pedig switch-t, de ez már egy más téma.
Hitman_1104 Deleted user
#382143 | 2020. 10. 17. 20:18
Job félni, mint megijedni. Szerintem ilyen oldalak linkjét nyugodtan ki lehet tenni, ez tudtommal nem sérti a szabáyzatot :).
Hitman_1104 Deleted user
#382140 | 2020. 10. 17. 20:16
Egy tagtárs szerint a legdominánsabb a switch. Mivel atombiztos magában nyugodtan fekszik hanyatt, nincs bizonyítási kényszere.
#382137 | 2020. 10. 17. 20:13
Nem Risley, ez az az oldal. Csak nem tudtam, ide ki lehet e az oldal nevét írni.
#382135 | 2020. 10. 17. 20:12
Valamennyi igazság tartalma az enyémben is van. Bár nem tudom, hogy lehetek egyszerre, ugyanannyi százalékban domináns, mint switch. Ez a kettő nem éppen fedi egymást. Most vagy domináns vagyok, vagy switch, a kettő együtt nem megy. Ezért is gondolom azt, hogy ez a teszt nem éppen a legpontosabb. Hisz, hogy lehet valaki egyszerre domináns és switch?
Hitman_1104 Deleted user
#382132 | 2020. 10. 17. 20:11
Nagyon kedves vagy, de ismerem a bdsmtest.org -ot, többször kitölttem már az évek során. De örülök ha tévedek és másik tesztről van szó :).
#382124 | 2020. 10. 17. 20:04
Risley

Ha érdekel privátba megírom a teszt elérhetőségét, hogy én melyik BDSM tesztet töltöttem ki. Bár más BDSM tesztről nem tudok.
Deleted user
#382123 | 2020. 10. 17. 20:03
Ebben igazad van , de aki csak a teszteken tudja meg mit érez , mit szeretne és mire képes és mennyi ideig és még sorolhatnám , akkor az egész csak egy teszt orientált szar lenne. Bocs a kifejezésért.
Deleted user
#382122 | 2020. 10. 17. 20:01
Talán a másik félnek amolyan iránymutatás, hogy érdemes e az adott partnernek írni vagy sem... Így képzelném el a hasznát
Deleted user
#382121 | 2020. 10. 17. 20:01
Johnny, szerintem: egyfelől elgondolkodtathatja az embert: ha teljesen más pontszámok jönnek ki, mint amiket ő magáról gondolt. Illetve vannak olyan kategóriák, amik -szerintem- nem túl közismertek, ilyenek például a Brat tamer, a sensualist, és a primal. Illetve az ageplay és a switch sokak által meg nem értett, el nem fogadott beállítottságok. Gondolj bele, hogy valaki, aki tagadja a switchség létezését és kijön neki, hogy 19% switch..

Szerintem egyszer minden BDSM-ben mozgó/ez iránt érdeklődő embernek érdemes kitöltenie ezt a tesztet.
Hitman_1104 Deleted user
#382119 | 2020. 10. 17. 19:59
Szimplán statisztika amit akkor lehet át és elvarázsolni amikor csak az ember szeretné.
Deleted user
#382117 | 2020. 10. 17. 19:59
Nem tudom mire jó, de szerintem az enyém telitalálat.

Ezt írtam az adatlapra évekkel ezelőtt.
#382116 | 2020. 10. 17. 19:59
Ez mennyire igaz rád?
#382115 | 2020. 10. 17. 19:58
Ez jó kérdés. Én sem tudom mire jó, de úgy voltam vele, ha már annyian megcsinálták kipróbálom.
Deleted user
#382110 | 2020. 10. 17. 19:53
Ez a teszt ez mire jó ?
Sosem csináltam és nem is fogom , tudom mit szeretnék. Tudom a párom is mire kattan , tehát...
Deleted user
#382108 | 2020. 10. 17. 19:52
összesöpörtem minden erőmet és kitöltöttem egyet. Íme. :))

== Results from bdsmtest.org ==
74% Sadist
60% Masochist
57% Rigger
56% Rope bunny
41% Vanilla
28% Switch
5% Experimentalist
3% Submissive
2% Dominant
0% Ageplayer
0% Slave
0% Degradee
0% Primal (Hunter)
0% Exhibitionist
0% Brat
0% Brat tamer
0% Boy/Girl
0% Primal (Prey)
0% Daddy/Mommy
0% Voyeur
0% Degrader
0% Pet
0% Owner
0% Master/Mistress
0% Non-monogamist
Deleted user
#382106 | 2020. 10. 17. 19:49
Ez a teszt nem tökéletes, például a ducktape használatának kedvelése és a mummifikáció is beleszámíanak a kötöző (rigger) pontszámba.. Ugyanakkor ennél pontosabbról nem hallottam még. De úgy gondolom, hogy ez a teszt, nem helyettesítheti az önismeretet. Mikor utoljára kitöltöttem a tesztet: 55% volt a Primal értékem, mikor én ezt tartom az egyik legjelemzőbb, kinky elememnek. Persze az is lehet, hogy a teszt Primal fogalma eléggé eltér attól, amit én gondolok erről.

Lehet, nálad is ez a helyzet? Lehet, hogy mást értesz bizonyos fogalmak alatt, mint a teszt készítői? Ha így van, az lehet egy magyarázat.

Számomra a legtöbb fogalom tisztázásban ez az oldal az etalon:

https://www.kinkly.com/
Deleted user
#382097 | 2020. 10. 17. 19:29
A tesztben olyan kérdések vannak, hogy könnyen lehet manipulálni az eredményt. Szóval szerintem is inkább a pillanatnyi hangulatot mutatja meg
#382087 | 2020. 10. 17. 18:55
Valamennyi biztosan van, de egyszer valaki azt mondta nekem, hogy nem lehet csak erre támaszkodni, mert inkább tükrözi a pillanatnyi hangulatot, illetve annak a vágynak a kivetülése, amit a teszt kitöltésének idején nem élünk meg, vagy nem eléggé.
#382082 | 2020. 10. 17. 18:44
Mit csináljak ez az eredmény jött ki. Talán még sem annyira megbízható, mint ahogy gondoltam róla. Lehet, hogy az egész teszt eredménynek nincs semmi valóság alapja.
#382075 | 2020. 10. 17. 18:35
Csak én érzek abban némi ellentmondást, hogy ugyanannyi százalékban vagy domináns, mint switch?






 
aaaaaaaaaaaa