A siker kulcsa?

Blogs » Blog - exIM » A siker kulcsa?
2020. 08. 31. 22:57 | Appeared: 1215x
Megütötte a szemem egy mondat egy bejegyzésben. Megtehetném, hogy kommentet írok, ezért elnézést is kérek, de egész egyszerűen az túl hosszú lenne. És hasonlót máskor és mástól is olvastam, csak akkor valami más dolgom volt épp és elfelejtettem reagálni.

Nos, a mondat a következőképpen hangzik: "Nem azt mondom, hogy nincs sikeres ember dominancia nélkül, de a legtöbb sikeres férfi domináns."

Ugyan miben sikeres és miben domináns? Ezt jó lenne tudni azért, mert ez a mondat így, ebben a formában igen sánta. Végzett esetleg valaki valamilyen statisztikai kutatást a témában, hogy ezt így ki lehet jelenteni? Jó, maradjunk a BDSM-nél, hiszen ez egy ilyen oldal, feltételezem épp ezért, hogy a szexuálisan domináns a sikeres ember.

Lássuk közelebbről: ha a BDSM-ben domináns, akkor is borul a mondat legalábbis szerény véleményem szerint. Aki már beszélt fizetős dominával az életben (esetleg többel is), az elsőre meglepődött mennyi sikeres ember veszi igénybe a szolgáltatást, hányan csapatják le a munkahely és a pénz, az üzleti élet által megkövetelt domináns viselkedést egy kis szubmisszió segítségével. Nem beszélve a kapcsolatban élőkről, ahol sokszor cserélődnek fel a napközbeni nemi szerepek. Az elmúlt években én is találkozgattam ezzel-azzal innen és bizony sokan azon is megdöbbennének, hogy a hangos átlagemberek mellett miféle nem átlagos emberek mozognak itt a gyengébb nemből. Szubként, vagy switchként, de domináns férfira vágyva. Igen nagy pofára esés lenne nagytökű domként nekik menni az üzleti életben, a bukás garantált. A szubmisszív ember sok esetben korántsem gyenge embert jelöl, sokkal jobban viseli a kellemetlen ingereket a "domok" többségénél, a szubmisszió csak pihenés, egy kis önfeledt zuhanás, hogy aztán regenerálódva térjen vissza másnap reggel a melóban felfalni azt, aki oroszlánnak hiszi magát. És hány olyan van, aki a sikertelenségét kompenzálja egy kis pálcával, hiszen ott még lehet valaki.

És akkor érintsünk egy még nagyobb kört: azokét, akik egyenesen le is szarják a BDSM-et, domostól, szubostól, mindenestül. Ezeknek ha magas is a libidója, a legextrémebb dolog az, ha két kurva szopja le őket jó pénzért a jacuzziban egy vidéki wellnesshotel hétvégére kibérelt teljes szárnyában, vagy épp egy yachton az Adrián. Ezeknek az embereknek, ha szóba kerül a BDSM, az valami aberrált, beteges dolog és nem azért, mert megjátssza magát, hanem tényleg az neki. Még tovább megyek: az igazán sikeres ember reflektorfényben áll, tudja azt, hogy egy ilyen, a közvélemény szerint deviáns szexualitáson bármikor megcsúszhat, mint egy banánhéjon és az mindenestül magával rántja a mélybe. Egy élet kínkeserves munkával együtt. Lásd R. Kelly, lásd Eppstein. De még a vaníliára is van példa nem is olyan régről kis keresztény-konzervatív országunkban. De nem is ilyen magas a sikeres ember libidója általában, van egy szerető feleség, akitől esetleg elválik majd a siker csúcsán, hogy elvegye a tizenöt évvel fiatalabb és öt éve szigorúan papásmamásban kefélt titkárnőt. Vagy még az se. Bill Gates vajon hány kurvát tart a pincében? Nézd már meg az embert...

Ja, és még tovább megyek, a sikeres emberek egy része egyenesen aszexuális, nemhogy a BDSM, de még a vanilla se érdekli, sokkal inkább a költséges hobbijai, de sokszor még ez sem téma. Hiszen az üzlet egész ember kíván, ez az ő 24/7-je.

Én senkitől sem kívánom elvenni az érzést, hogy a szubok faszára húzása után a világ következik. Jó, ha dolgozik a tesztoszteron, sok köteg pénz forrása volt már ez is. Jó, ha az ember a szexualitásában is visszaigazolást kap. De hogy úgy általában a szexuális dominanciának a sikerhez nem sok köze van, ezt legalább olyan bátran jelenthetjük ki, mint az ellenkezőjét jelentő fenti alapvetést. Sőt.

Comments (34)


#377556 | 2020. 09. 02. 12:30
ez egyre ígyebbül van :/ (vagy én öregszem)
sokszor, mondjuk, elég csak nyugton maradni, és kivárni, hogy hibázzon, és hibázik, önjáró rendszer (jó, a hibás te/én/világ lesz)
#377555 | 2020. 09. 02. 12:29
Ahh, pedig egyszerű. :)
#377554 | 2020. 09. 02. 12:28
az van, hogy kegyetlen kevesek vagyunk ennek még a megértéséhez is
#377553 | 2020. 09. 02. 12:28
erős vagy nem erős, de mindenesetre kézben tartja (nem nagy kunszt, alacsony a manipulációs határ, és a gyenge pontjaikat se nehéz megtalálni)
mindenestre sosem kell lelkisiemret-furdalásnak lenni, hogy mi lesz velük
anya vigasztalása gyógyír mindenre, és secperc alatt, begyakorlott módon hiteti el, hogy te jó vagy és dom vagy és domok domja, ők meg pfff...
és ezzel női pozíciója is ismét megerősödik
egy életet simán le lehet így élni
exIM Deleted user
#377533 | 2020. 09. 02. 10:53
igen :)
#377531 | 2020. 09. 02. 10:43
Kicsit olyanok ezek az emberek, mint a gyerekekek a maguk önzésével és legendáival. Hagyni kell őket nyerni, vagy legalábbis az illúziót meg kell hagyni nekik.
exIM Deleted user
#377529 | 2020. 09. 02. 10:41
ááá... nem rontom el velük a tarhonyám. ők azok, akik mehetnek a levesbe :)
exIM Deleted user
#377528 | 2020. 09. 02. 10:40
egyetértek.

itt nem kunszt lekommunikálni őket. az csak egy ujjgyakorlat.

de a való életben mindig jól szórakoztam, amikor szembekerültem velük élesben.
#377527 | 2020. 09. 02. 10:39
Félnek, hogy belekerülnek az öregtarhonyába. Lássuk be, ez azért elég ijesztő perspektíva.
#377526 | 2020. 09. 02. 10:38
Az a baj, hogy néha hihetetlen seggfejek kezében vannak nagyon kemény ászok és ha dolgozol, nem teheted meg, hogy kikerülöd őket, nem térhetsz ki. Együtt kell működni velük, vagy épp meg kell harcolni velük.

Pont ez lehet a szórakoztató. A hiúsággal nagyon jól lehet játszani és nagyon nagy csapda is egyben.
exIM Deleted user
#377525 | 2020. 09. 02. 10:36
van itt pár ilyen ultraszupererős férfi a Pixin is. a legtöbbjénél tiltásban vagyok. bár nem tudom, hogy miért. kizártnak tartom, hogy ezek az ultraszupererős domináns férfiak félnének egy vénasszony "nyelvétől"


(az ilyenek egy tizes skálán a dominanciájukat 10-nek tartják. na akkor én hozzájuk képest 20 vagyok)
#377523 | 2020. 09. 02. 10:35
Hát ő szongya aztat... Akkor meg szerintem nincs kérdés. ;)
exIM Deleted user
#377522 | 2020. 09. 02. 10:32
aszondod? :)
#377521 | 2020. 09. 02. 10:29
Na de ez egy mindenkinél erősebb férfi.
Aranyliliom Deleted user
#377520 | 2020. 09. 02. 10:28
azt olvastam egyszer valahol, hogy minden gyenge férfi mögött áll egy erős nő....
#377519 | 2020. 09. 02. 10:27
Nem mondhatja az ember, hogy belefáradt, ha egyszer valami dolga van velük. Végighallgatja, kedves velük (amit az ilyen ember gyengeségnek tart), látszatengedményeket tesz verbálisan... közben gondolkodik a stratégián.
#377518 | 2020. 09. 02. 10:18
és még komolyabbra fordítva:
engem az ilyen jellegű férfiak mögött elhelyezkedő nők érdekelnek (egyszerűen, mert érdekesnek találom)
#377516 | 2020. 09. 02. 10:16
én már bele se kérdezek
belefáradtam az agresszióval vagy mellébeszéléssel elfedett nagy semmibe

persze, én sikertelen vagyok
valószínűleg te is
én még szub is
szar helyzet
#377515 | 2020. 09. 02. 10:13
Úgy úgy. Viszont könnyen lövik el a puskaport. Én mindig türelmesen végighallgatom őket, sokszor bele is kérdezek. :)
Aranyliliom Deleted user
#377513 | 2020. 09. 02. 10:12
Egyébként itt az élő példa. Ha már beleáll egy témába, és meghátrál valaki, méghozzá inkorrekt módon. Az milyen kategória?

Korrekt lenne az ha érvekkel meggyőzne. Vagy amennyiben ez nem sikerül belátja a tévedését. Szerintem.
#377510 | 2020. 09. 02. 10:03
jaja

kicsit komoly(abb)ra fordítva
az ilyen figurák IRL pl. úgy is működnek, hogy nagy hebrencsen, erőszakosan, melldöngetve, felnőtt-kommunikációs határokat (agresszióban, másik iránti tiszteletben) átlépve harcolnak az érvényesülésükért
és ezzel elérik, hogy egész egyszerűen negligálják őket, a fene fog hadakozni, plánbe ilyen szinten (bizonyos szint fölött.. stb.)
és ezt hogy éli meg, hogy helyezi el kis világában nagydomináns?
nem elég, hogy sikertelen lúzer a többi, de még sunyik is, a háta mögött rendeznek el dolgokat
(egyéni tapasztalat, nem csak nyomokban tartalmaz szubjektumot)
#377509 | 2020. 09. 02. 09:49
De majd tesz róla egy igazi férfi.
#377507 | 2020. 09. 02. 09:47
de a legszarabb az, hogy IRL a sok kis geci sikertelen ember észre se veszi a nagy dominánst, csak éli az életét, ki dominánsan, ki nem úgy
jó, persze, azért mert még ahhoz is kevesek, hogy észrevegyék
#377504 | 2020. 09. 02. 09:45
Egyébként nagyon szar lehet az omnidominancia valóban. És az a sok kis geci sikertelen ember, aki mindenhol ott leselkedik, hogy próbára tegye... :/
#377500 | 2020. 09. 02. 09:43
ajj, az olyan fárasztó
de sebaj
majd lazulásként leveri a szubján/szubjain
exIM Deleted user
#377496 | 2020. 09. 02. 09:36
Háá majd föstök e kìpet. :)
#377492 | 2020. 09. 02. 09:27
Ennyi bazeg. Hallottuk: az alvilágban nincs pardon.
Deleted user
#377491 | 2020. 09. 02. 09:25
Mindig van egy erősebb kutya 😀😀😀
#377487 | 2020. 09. 02. 08:54
Erre nem is gondoltam. De pont ez az omnidomság lényege: mindig domnak kell látszani, bármi áron.
#377459 | 2020. 09. 01. 22:42
ha domináns vagyok, azaz az van, amit én akarok, és bármit akarhatok, akkor azt is akarhatom, hogy szub legyek
de ha ezt akarom, akkor már (a jelek szerint) nem vagyok domináns
szar ügy

ha egy sikertelen domináns vagyok, azaz nem vagyok domináns, de nagy magabiztossággal elhitetem, hogy domináns vagyok, akkor már sikeres vagyok, hisz elhitettem, tehát tényleg igaz az alaptétel
durva
Deleted user
#377385 | 2020. 09. 01. 09:03
Szvsz erősen keveredik a személyiség típus és a szexuális irányultság. Ami ugye nem minden esetben fedi egymást.

Amúgy ott az egyik jó ismim.
Hiába kifejezetten domináns és elemző, azaz igazi projektvezető típus, a főnöke mint jó energiavámpír totálisan kinyírta.
Most, projektektől függetlenül dolgozik, kétkezi melósként, szuperül menedzselve az életét.
#377379 | 2020. 09. 01. 00:02
"a szubok faszára húzása után a világ következik" :DD
Deleted user
#377377 | 2020. 08. 31. 23:37
sőt, sőt, sőt.

én most csak továbbgondolok dolgokat.
"Nem azt mondom, hogy nincs sikeres ember dominancia nélkül, de a legtöbb sikeres férfi domináns."

- mitől lesznek sikeresek, akik mégsem dominánsak?
- hol domináns az a sikeres férfi? az ágyban? az életben? vagy mindkettőben?
- mi az a dominancia, ami a sikert okozza?
- mi az a dominancia?
- mi van a sikeres nőkkel? ők is dominánsak? vagy rájuk ez nem érvényes? de ha mégis érvényes, akkor a szubok a sikertelen nők közül kerülnek ki?

;)
Deleted user
#377376 | 2020. 08. 31. 23:24
Hát ha még azt is ide vennéd. Mi a siker, és főleg kinek.

Egy jó képességű alkoholistának, ha sikerül felmásznia a kocsmalépcsőn, óriási siker. :DDD

Vagy egy súlyos betegnek a gyógyulás?






 
We use cookies to provide security and user-friendly features when you visit our website as well as to collect statistical data. More information: Privacy Policy